Ik denk dat dit thuishoort onder gadgets, want het is nu niet meer console maar gadget denk ik. Even in het kort: ik heb dus een xbox controller gekocht + een extension cable. Het eind van de extension cable knip je eraf, en daar soldeer je een usb plugje aan. Met deze drivers zou je hem dan op je pc werkend moeten krijgen. Alleen nou zegt ie bij mij dat ie in de drivers geen informatie over de hardware kan vinden
Op die site zeggen ze dat je de draadjes dan niet goed hebt gesoldeerd, ik heb het 3x overnieuw gedaan en nog lukt het niet. Heeft iemand van jullie dit al geprobeerd? Ik heb plakbandje over de contactjes heen gedaan voor isolatie, dit zou toch voldoende moeten isoleren? Kortom heeft iemand nog suggesties voor wat ik fout kan hebben gedaan?
is een xbox controller cool om te gebruiken?
ik bedoel dit is toch wel een heel mooi ding natuurlijk

als ik die codeunderground mag geloven dan werken alle knoppen, en werkt zelfs de rumble? As in force feedback ofzo?
ik bedoel dit is toch wel een heel mooi ding natuurlijk

als ik die codeunderground mag geloven dan werken alle knoppen, en werkt zelfs de rumble? As in force feedback ofzo?
[ Voor 88% gewijzigd door BaRF op 03-12-2002 12:42 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Als het zou werken dan zou ik er ook zo 1 gaan halen. die dingen liggen wel zo relaxed in de hand man.
ik zou wel voor deze gaan dies kleiner en minder zwaar
ik zou wel voor deze gaan dies kleiner en minder zwaar
[ Voor 5% gewijzigd door Kluutmaran op 03-12-2002 15:33 ]
Ja alle functies van de controller worden ondersteund, maar dan moet ie natuurlijk wel de driver pakken
. Als je geen zin hebt in de problemen die ik heb, kun je van hun site voor $15,- een premodded extension kabeltje kopen.
mm, maar als ie fout gesoldeerd heeft valt het onder elektronica
uhm is er iemand op het forum die het wél is gelukt?
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af
Neem aan dat er toch wel één tweaker is die dit gelukt is? Het lijkt namelijk bij iedereen te lukken behalve bij mij, als ik op andere boards kijk
Verwijderd
Ik heb plakbandje over de contactjes heen gedaan voor isolatie, dit zou toch voldoende moeten isoleren?
Ehh, ik ben toch van mening dat plakband geen echte oplossing is voor het isoleren van draadjes. Gebruik krimpkous o.i.d.
En meet eens met een multimeter je soldeerverbindingen door...
maar heeft iemand op GoT dit werkend voor zich staan?
Verwijderd
en je weet zeker dat je wel goed hebt gesoldeert? ik bedoel dus niet dat je soldeeringen goed zijn maar dat je de goeie combinaties hebt gemaakt....
Pagina: 1