Toon posts:

spearhead DirectX (D3D)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Ik lees op de site van een computerwinkel dat voor spearhead DirectX (D3D) hardware noodzakelijk is. Nu staat dat niet bij MOHAA. Ik heb mij ingeschreven voor Spearhead. Kan ik deze wel spelen? In mijn hardwareconfig. is niets veranderd. Ik kan bv. BF1942 niet spelen omdat ik een TNT2 kaart heb. Hopelijk geldt dat niet voor spearhead. Wie weet hier iets meer van.

vriendelijke groet,
Kompas

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De TNT2 kaart ondersteund gewoon 3D3 hoor. :?
Maar of hij het trekt, qua fps, is een ander verhaal ;)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.....maar wat betreft FPS toch maar eens kijken naar een nieuw beeldplankje.
Een simpel GF2 kaartje (meer heeft toch niet zoveel zin voor mijn 660) kost toch al gauw 70 a 80 eurotjes. Of weet iemand een goedkoper adresje...?

kompas

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 12:25:
Bedankt.....maar wat betreft FPS toch maar eens kijken naar een nieuw beeldplankje.
Een simpel GF2 kaartje (meer heeft toch niet zoveel zin voor mijn 660) kost toch al gauw 70 a 80 eurotjes. Of weet iemand een goedkoper adresje...?

kompas
Zoiets kosten ze, voor upgrades dit topic ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3 :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Juist, je zal 'm best kunnen spelen met je TNT2.
Maar ik denk dat je T&L bedoelt ? Dat ondersteund je TNT2 idd niet, maar spearhead heeft dit niet nodig of gebruikt dit niet, geen probleem dus.
Ookal zal het bijna niet speelbaar zijn, want de systeemeisen van Spearhead vergeleken met Mohaa zijn nogal hoger geworden.