Toon posts:

setup maken mbv Setup Factory 6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou een eigen setup maken. DIt lijkt mij een heel handig progje, omdat er wizards in zitten.
Wat ik eigenlijk wou doen is een geslipstreamde Tactical Ops maken met alle patches, maps en andere handige spulletjes. Geslipstreamd werkt dit niet. Dit heb ik al geprobeert.
Toen zij een vriend tegen mij dat het misschien zou lukken als je zelf een setup maakt.
Dit wou ik dus doen. Eerst een schone installatie van het spel. De patches, maps en andere dingen in de directory stoppen. Vervolgens Setup Factory 6.0 starten en de wizard uit voeren.
Mijn vraag is of dit zal lukken. Of misschien weet iemand anders een andere oplossing. Ik wil namelijk een CD maken van Tactical Ops met alle patches en rotzooi, zodat ik dat niet allemaal hoe te sharen via de lanparty(de patches enz.)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Veel games plaatsen ook nog dingen in het register en die zul je met zo'n eigen setup niet mee kunnen krijgen (cdkeys/installdirs/versienummers/etc). En als er bestanden in de windows/windows system/program files worden gezet zul je die ook missen in je eigen installatie.

Is dus vrij lastig om zoiets te maken... waarschijnlijk kun je wel de standaard setup van Tactical Ops gebruiken en zelf een setup maken van jouw directory waar alles geupdate is. Nieuwe spelers kunnen dan de standaard setup draaien en dan die van jou.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
cdkeys heb je niet.
Installdirs kan je wijzigen met Setup Factory
Versienummer ken je ook wijzigen

En we hebben ook geprobeert de ISO van TO te wijzigen. Hellaas is dit niet gelukt want we kunnen de *.cab niet open.

Verwijderd

Dat zou ik ook graag willen weten, dan hoef ik niet elke keer die patches en zooi opnieuw te downloaden en installeren als windows weer eens fout bezig is geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 12:37 ]

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08-2025
Ik verwacht haast niet dat dat gaat of je moet er zelf ook nog een progje bij doen dat alles in register zet net zoals bij sommige cracks dit het geval iz. Dus blijf die patches maar gewoon dl-den.
mzzlz
F

Verwijderd

Voor tactical ops hoef je niet perse iets in het register te zetten. Zonder dat kan je het nog gewoon spelen.

• Kluutmaran
Waarom probeer je het dan niet gewoon?? Dan weet je het zeker

Verwijderd

Topicstarter
ben ik nu mee bezig.
Ben nu gestopt want ik moet tost er ook nog inpluren

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 13:46 ]

Verwijderd

Ik zal het wel eens proberen met dat progje van je Ceno.
Zal strax wel melden of het is gelukt

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hier een oplossing voor. Ken ik me haast niet voorstellen :'(

Verwijderd

Ik heb de setup gemaakt samen met alle andere 'rotzooi' erin. Ik ben hem nu aan het installeren en zal kijken of hij ook echt werkt. >:)

• Kluutmaran
Hij lukt bij mij gewoon dus het kan. Maar waarom zet je er in godsnaam een topic in als je niet eens zelf geprobeerd hebt? Dus sluit dit draadje maar weer.

Verwijderd

Om wat voor CAB bestand gaat het?
Alles is te openen met het juiste programma lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
ja van de ISO staat een paar *.cab bestanden. Een maat van mij heeft het geprobeert terwijl ik met die seupfactory bezig was. Hij had een hoop progjes gebruikt maar kon hem schijnbaar niet openen.

Want dan kan je toch bepaalde bestanden vervangen die in die cab--bestanden zitten. Zoals andere maps enzo.

Verwijderd

Nou zo te horen zijn het waarschijnlijk Instalshield CAB`s.
Zoek maar eens even naar: i6comp.exe of i5comp
Daar zal het waarschijnlijk wel mee lukken

Verwijderd

Topicstarter
ok maare kan ik dan de patch daarin runnen en dan bijvoorbeeld weer opslaan als .cab en dan weer in de iso stoppen en dan branden

[edit]
Weet iemand trouwens wat tactical ops allemaal in het register zet
[\edit]

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 10:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 09:56:
Nou zo te horen zijn het waarschijnlijk Instalshield CAB`s.
Zoek maar eens even naar: i6comp.exe of i5comp
Daar zal het waarschijnlijk wel mee lukken
moet die op de cd staan of gwn zoeken op internet

Verwijderd

Topicstarter
http://gamefix.free.fr/black_white.htm hier staat ook iets over. VOlgens mj moet je zo zegmaar de patches "slipstreamen" in B&W. Dit zou natuurlijk ook kunnen lukken in TO

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 17:39:
[...]

moet die op de cd staan of gwn zoeken op internet
gwn op internet
hiers de link :http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/files.shtml

Verwijderd

ok thnxs
Pagina: 1