• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Jaja het is weer zo ver, gsmstunter heeft weer een nieuwe actie :D

-U sluit een KPN Economy belbundel af voor 12 maanden en krijgt een Nokia 3310 gratis.
-U betaalt per maand 8,95 euro abonnementsgeld.
-U krijgt van ons het abonnementsgeld van € 8,95 x 12 maanden terug.
-Ook krijgt u de aansluitkosten van € 52,50 terug.
-Dit bedrag (€ 159,90) wordt na 6-8 weken na aansluiting van het abonnement in één keer op uw rekening gestort.
-Dus netto komt U uit op een gratis abonnement met gratis telefoon.
-Het contract loopt 12 maanden.
-Verzendkosten: € 11,34

Zie ook:
http://www.gsmstunter.nl/actieNokia3310.html

Enige wat ik me af vraag of kpn afsluitkosten vraagt, maar dat kan ik me niet voorstellen.

* Bobbert heeft iig formulier al ingevuld en uitgeprint :)

Verwijderd

Leuke aanbieding weer qua abb, maar de telefoon zuigt... naja, kun je wel weer verkopen aan iemand ofzo .. :P

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 14:04
Bobbert schreef op 03 December 2002 @ 11:41:
-Ook krijgt u de aansluitkosten van € 52,50 terug.

Enige wat ik me af vraag of kpn afsluitkosten vraagt, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Ja maar die krijg je dus weer terug :)

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
mbrouwer schreef op 03 December 2002 @ 11:44:
Ja maar die krijg je dus weer terug :)
Euhmmm volgens mij is er toch wel een degelijkverschil tussen aan- en afsluitkosten :P

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 11:43:
Leuke aanbieding weer qua abb, maar de telefoon zuigt... naja, kun je wel weer verkopen aan iemand ofzo .. :P
Idd nieuwprijs in de winkel is nog altijd €129 en op marktplaats willen ze der altijd nog wel €80 voor geven :)

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb 'm inmiddels alweer een weekje binnen (kwam net goed uit, de oortelefoon-ingang van m'n oude 3310 (ook hier gekocht) was kapot gegaan), werkt perfect! En kost nauwelijks wat! :)
Moet alleen nog 't geld binnen krijgen, maar dat kan tot zes weken duren. En de vorige keer is 't prima gegaan, dus ik ga ervan uit dat dat ook nu het geval is.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Gullie007 schreef op 03 december 2002 @ 11:50:
Ik heb 'm inmiddels alweer een weekje binnen (kwam net goed uit, de oortelefoon-ingang van m'n oude 3310 (ook hier gekocht) was kapot gegaan), werkt perfect! En kost nauwelijks wat! :)
Moet alleen nog 't geld binnen krijgen, maar dat kan tot zes weken duren. En de vorige keer is 't prima gegaan, dus ik ga ervan uit dat dat ook nu het geval is.
Ik ga der vanuit dat het geld wel komt ja. Al genoeg acties gezien van hun dat ze het geld storte, dus daar vetrouw ik wel op.

Al een week binnen? Ik heb deze actie nog niet gezien voor vandaag :? (of gister)

• Gullie007
  • Niet online
Nee, twee weken terug stond hij er ook al op. Ze hebben 'm er alleen tijdelijk af gehaald vanwege de grote vraag ernaar...

• Maarten
  • Niet online
weer spam mensen :(

lees is :)
Spam

[ Voor 137% gewijzigd door Maarten op 03-12-2002 12:03 ]

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Nee dit noem ik geen spam, dit noem ik medegotters ff wijzen op een leuke actie waar heel goedkoop iets te halen valt.

Net zoals die andere 2 topics.
maargoed als de mods vinden dat die dicht moet dan doen ze dat maar

• Gullie007
  • Niet online
Bobbert schreef op 03 december 2002 @ 11:41:

Nog maar effe antwoorden op je vraag hè?! :P

Dat eerste telefoontje heb ik dus ook al op deze manier gekocht, ook icm hetzelfde KPN-abo. Na een driekwartjaar effe een briefje gestuurd, kreeg niet veel later keurig een brief terug dat het ze erg jammer vonden, maar dat ze 'm zouden afsluiten. Kosten: null. Pas des problèmes dus! :)

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48
Bobbert schreef op 03 December 2002 @ 12:08:
[...]
Nee dit noem ik geen spam, dit noem ik medegotters ff wijzen op een leuke actie waar heel goedkoop iets te halen valt.

Net zoals die andere 2 topics.
maargoed als de mods vinden dat die dicht moet dan doen ze dat maar
Ja dat dacht ik dus ook met mijn topic over het andere toetsel voor €49,-
Imo een beetje jammer voor de mensen die spam roepen ik ben er juist erg blij mee.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
peterzwet schreef op 03 December 2002 @ 12:12:
Ja dat dacht ik dus ook met mijn topic over het andere toetsel voor €49,-
Imo een beetje jammer voor de mensen die spam roepen ik ben er juist erg blij mee.
Jaa idd, ik was/ben altijd blij dat ik via GoT op van die acties wordt gewezen :), kvind het altijd wel intressant om mee te doen. Dankzij GoT doe ik ook mee aan die andere actie van gsmstunter :)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:41

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
uhh abotje kost wel 8,95 p/m maar wat betaal je per minuut :P

en zo'n 3310 is echt een gare telefoon, die kosten tegenwoordig geen drol meer

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Ener-G schreef op 03 December 2002 @ 12:33:
uhh abotje kost wel 8,95 p/m maar wat betaal je per minuut :P

en zo'n 3310 is echt een gare telefoon, die kosten tegenwoordig geen drol meer
Abbo kosten krijg je terug heh :) Tarieven zitten vrij ingewikkeld in mekaar maar check deze link :).

3310 Is idd gare telefoon benk het mee eens, maar kga hem aan m'n ma geven, die zit nog met een Swing 200, en das pas GAAR :X

[ Voor 14% gewijzigd door Bobbert op 03-12-2002 12:42 . Reden: link gewijzigd ]

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 19:54

syserr

kangoeroe

had de actie ook gezien, maar had nog wel wat vraagjes, moet je met een flexibel abbo eigenlijk een minimum aantal minuten bellen (of kan je de simkaart een jaar wegleggen en dan opzeggen en alleen de telefoon met ander abbo gebruiken)!? en mag je meerdere verschillende abbonnementen op je naam hebben staan!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
syserr schreef op 03 December 2002 @ 12:44:
had de actie ook gezien, maar had nog wel wat vraagjes, moet je met een flexibel abbo eigenlijk een minimum aantal minuten bellen (of kan je de simkaart een jaar wegleggen en dan opzeggen en alleen de telefoon met ander abbo gebruiken)!? en mag je meerdere verschillende abbonnementen op je naam hebben staan!?
Hmm Goeie vraag _/-\o_ Geen idee :?, eens ff uitzoeken, voordak m'n zooitje fax :). If so, dan vink het wel erug slecht dat gsmstunter het er niet bij zet, maar volgens mij zijn ze helemaal niet zo naaierig daaro :/

Verschillende abbo's op 1 naam moet wel kunnen lijkt me :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Bobbert schreef op 03 december 2002 @ 13:29:
.......eens ff uitzoeken.........
Van de site van KPN
Met FlexiBel Economy profiteert u van een laag maandbedrag, zonder verplichte belminuten. FlexiBel Economy is vooral handig als u voornamelijk gebeld wordt en zelf weinig mobiel belt.
Dus ut lijkt me van niet, geen verplichte kosten enzo :) Je krijgt ook al korting na 30 min bellen, dus lijkt me ook zeer onlogisch :)

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
nouu eeeh ik ga eerst wachten totdat ik daadwerkelijk me geld gestort krijg van die gsm stuntels.... ik vertrouw het niet helmaal meer daaro...

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Gullie007
  • Niet online
syserr schreef op 03 December 2002 @ 12:44:
had de actie ook gezien, maar had nog wel wat vraagjes, moet je met een flexibel abbo eigenlijk een minimum aantal minuten bellen (of kan je de simkaart een jaar wegleggen en dan opzeggen en alleen de telefoon met ander abbo gebruiken)!?
Klopt, je hoeft het abonnement helemaal niet te gebruiken. Heb ik ook gedaan, en ik heb er niets van gehoord.
en mag je meerdere verschillende abbonnementen op je naam hebben staan!?
Ja, mag, tot drie abonnementen per naam geloof ik. Maar twee dus sowieso.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Gullie007 schreef op 03 December 2002 @ 13:46:
Ja, mag, tot drie abonnementen per naam geloof ik. Maar twee dus sowieso.
Per provider dan wel ;) , maar KPN stelt een max van 2 a 3 abbo's per naam dus :?

• Gullie007
  • Niet online
Bobbert schreef op 03 december 2002 @ 13:50:
[...]
Per provider dan wel ;) , maar KPN stelt een max van 2 a 3 abbo's per naam dus :?
Durf niet te zeggen of het per provider per persoon is. Dacht namelijk eigenlijk gewoon max drie per persoon: Die gegevens zijn voor alle providers namelijk op te vragen (evenals betalingshistorie ed). Maar zeker weten doe ik het nu ook niet meer...

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Gullie007 schreef op 03 December 2002 @ 14:04:
Durf niet te zeggen of het per provider per persoon is. Dacht namelijk eigenlijk gewoon max drie per persoon: Die gegevens zijn voor alle providers namelijk op te vragen (evenals betalingshistorie ed). Maar zeker weten doe ik het nu ook niet meer...
Oh wist ik niet joh, ik heb er nu zelf maar 1tje, maar kheb der vroeger 3 op m'n ma's naam gehad, en die heeft er nu weer 2, voor m'n zusje en voor dezelf, toch ga ik m'n ma ook inschrijven hiervoor, dus dan zullen we snel genoeg weten of 3 mogelijk is :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Zow vandaag ff 2 aanvraagformulieren naar gsmstunter gefaxst, ben benieuwd hoe lang het gaat duren.....

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

hm.. het volgende:

Ik heb nu een KPN Hi Profile abonnement.
Als ik nou deze telefoon koop voor die €11,34 kan dat gewoon?
En kan ik dan ook bijvoorbeeld [rml][ GSMStunter] Gratis bellen met KPN[/rml] erbij nemen? Kan'k ook nog eens gratis bellen ofzo? :)

Of ben ik nu weer veel te snugger bezig en zie ik iets over het hoofd?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

EEj deze aktie zag ik ook staan op GSM stunter! ik heb nog geen mobiele telefoon! maar dit is wel intressant. Alleen zitten er geen adders onder het gras? en als er dadelijk een andere aanbieding komt met een beter abbonement (lees 120min abbo van KPN) kan ik die er dan gewoon bij pakken?

Ik heb gister even gezocht maar zijn er niet nog andere "gratis" abbonementen?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Ik weet niet hoeveel abbo's je kan afsluiten bij KPN onder 1 naam. Dus of je die andere actie (die nu overigens is afgelopen) erbij zou kunnen nemen.

Adders niet gevonden, anders had ik het nie gedaan heh. M'n ma heeft trouwens die 120min abbo van KPN de vorige keer al afgesloten via gsmstunter en nu ook weer ingeschreven bij deze actie, dus we zullen wel zien of het mogelijk is om 2 abbo's vak KPN op 1 naam te hebben.

Kben benieuwd wanneer ik m'n telefoon krijg :)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Hm, k probeer dan gewoon deze actie en die andere is jammerdan.
Gratis telefoon is altijd handig, kan daar mn Ben-kaartje in :P

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Bobbert schreef op 05 December 2002 @ 13:44:
Ik weet niet hoeveel abbo's je kan afsluiten bij KPN onder 1 naam. Dus of je die andere actie (die nu overigens is afgelopen) erbij zou kunnen nemen.

Adders niet gevonden, anders had ik het nie gedaan heh. M'n ma heeft trouwens die 120min abbo van KPN de vorige keer al afgesloten via gsmstunter en nu ook weer ingeschreven bij deze actie, dus we zullen wel zien of het mogelijk is om 2 abbo's vak KPN op 1 naam te hebben.

Kben benieuwd wanneer ik m'n telefoon krijg :)
2 is zeker mogelijk!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:29

JB

Cédric roelt!

Van die 3310 zakt je broek af zo zwaar is die. Waarom koop je niet gelijk in 1x een goeie gsm? En bij mij viel die 3310 de halve tijd uit (redelijk opgelost toen ik een papiertje tussen de accu en de telefoon deed zodat deze strakker tegen mekaar zaten)

Mijn boefje is liev!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Topicstarter
Scooter_Fox schreef op 05 December 2002 @ 15:03:
Van die 3310 zakt je broek af zo zwaar is die. Waarom koop je niet gelijk in 1x een goeie gsm? En bij mij viel die 3310 de halve tijd uit (redelijk opgelost toen ik een papiertje tussen de accu en de telefoon deed zodat deze strakker tegen mekaar zaten)
Eeuhm 3310 verkopen en sparen voor 6100 of 6610 :P :D die zijn pas geil, daar zakt echt m'n broek van naar bene ;)

Verwijderd

Scooter_Fox schreef op 05 December 2002 @ 15:03:
Heb nu helemaal geen telefoon! ik wil er gewoon mee kunnen bellen verder hoeft er voor mij geen internet een tosti ijzer of weet ik wat allemaal op te zitten.

en het moet goedkoop! nou een lossen telefoon kost toch al snel 100 á 200 euro.

Heb jij een beter oplossing dan? mag best iets meer kosten, maar het liefst niet te veel abbonement kosten.
Pagina: 1