Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 7250, wanneer en prijs?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 486 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 22:58:
[...]

Je moet hem niet kopen vanwege de camera, daarvoor is de kwaliteit veel te slecht. Ik heb hem, ben heel erg tevreden, maar aan de camera heb je heel weinig.
ja dacht al dat die camera gaar was, maar nieuwere toestellen zoals de 6220 hebben dezelfde camera... :r

___________________________*

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Ja, ook ik ben hevig aan het pijnzen om een 7250 aan te gaan schaffen. Ook omdat het met de 6610 op dit moment net zo hard gaat als met de 3310 toen. Iedereen heeft dat ding. Daarnaast hoop ik dat ik wat leuke fotootjes kan schieten op de feestjes van ID&T.

Nadeel:
Dutchtone zegt deze niet in het assortiment te hebben. Ook de 6610 is daar helemaal uitverkocht.

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Een week of 2 verwachten ze :'(

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Verwijderd

hebben jullie ook deze fout??

ga naar organiser
dan wekker
dan alarmgeluid
dan gallerij openen
dan een beltoon kiezen
dan instellen

en dan valt ie bij mij uit en gaat me tel ook weer vanzelf aan!
|:(

kortom ik mag me software weer gaan updaten!

Verwijderd

Ja ik heb het ook, echt een vage actie

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:50:

ga naar organiser
dan wekker
dan alarmgeluid
dan gallerij openen
dan een beltoon kiezen
dan instellen

had ik idd ook, verder tot nu toe geen enkele bug tegen gekomen.

ik vind het alleen vaag als ik een foto wil nemen is mn beeld een beetje wsazig maar de gemaakt foto is scherp, misschien met een firmware update te verhelpen

Bennie gek, ben een koe!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

koper137 schreef op 23 March 2003 @ 21:45:
hoe zit het met de camera van de nokia 7250:
-beschermt het frontje de camera? en als je dus het frontje verwisseld zijn dan eventuele beschadigingen te verwisselen?
-heb je ook zo'n nachtfunctie als de 7650?
-kan iemand aub meer foto's maken, ook van verschillende kwaliteit?
Dit zou ik ook graag willen weten wat betreft het frontje :)

39

Verwijderd

Ik d8 dat ik dat ergens wel gelezen had, alleen nu zoek ik nog uit, waar ik dat grijze frontje kan kopen. Want ik wil een Grijs toetsel met paarse toetsen... :D

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

heb vandaag de 7250 in het echie gezien, maar ben er niet wild van, ziet er een beetje plastic uit. ik wacht nog wel ff met de aanschaf van een nieuwe phone..

___________________________*

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11 15:17

ga naar organiser
dan wekker
dan alarmgeluid
dan gallerij openen
dan een beltoon kiezen
dan instellen

Doet ie bij mij niet. Hoe zie ik welke software ik heb? (Heb em vandaag gekocht)

Verwijderd

*#0000#

ik heb versie 3.12

welke heb jij dan?

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

ik ook 3.12

Bennie gek, ben een koe!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44
Ik heb volgens *#0000# ook versie 3.12

Heb geen last van de hierboven beschreven bug

Verwijderd

zou iemand maybe wat picŽs van de camera kunnen posten? ben namelijk zeer benieuwd naar de kwaliteit daarvan.

THx

Verwijderd

Als je even een paginaatje terug bladert had je het volgende gezien!

Verwijderd in "Nokia 7250, wanneer en prijs?"

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 12:44 ]

Verwijderd

ga naar organiser
dan wekker
dan alarmgeluid
dan gallerij openen
dan een beltoon kiezen
dan instellen

Ook versie 3.12
Maar bij mij loopt ie niet vast!

Verwijderd

GSM: 7250
Provider: Dutchtone
GPRS: Extended
Abo: Allin 30

Ik ben een beetje aan het kloten geweest met mms-berichtenen Now MMS (niet gelukt trouwens :()
Maar nu staat er linksboven in beeld een icoontje te draaien. Aan de ene kant een enveloppe en als ie dan weer draait zie je een paperclip.

Hoe krijg ik dit weg?
Ik weet dat D* geen mms ondersteunt...

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Dit betekent dat je telefoon probeert een MMS-berichtje te versturen, ik denk dat hij nu in je outbox of iets staat. FF deleten dus

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

ederooij schreef op 26 March 2003 @ 22:38:
Dit betekent dat je telefoon probeert een MMS-berichtje te versturen, ik denk dat hij nu in je outbox of iets staat. FF deleten dus
Dat dacht ik dus ook.
Ik heb het bericht gewist, maar het blijft...

Verwijderd

Hoe zet ik nou simpol een foto vanuit me telefoon op me pc? kan dat niet gewoon met infrarood, of naar een kleurenprinter ofzow??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 15:31:
Hoe zet ik nou simpol een foto vanuit me telefoon op me pc? kan dat niet gewoon met infrarood, of naar een kleurenprinter ofzow??
als je pcsuite 5.1 download,
kun je via phone browser in je telefoon browsen.
En dus daar de foto's vandaan kopiëren naar je HD

Verwijderd

Nog even voor de duidelijkheid :)

"Vrij geheugen: 4.9 mb"
"Gebruikt geheugen: 417 "kb"

Zo staat het in mijn 7250 iig...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 11:37 ]

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
koper137 schreef op 23 maart 2003 @ 21:45:
Beschermt het frontje de camera? en als je dus het frontje verwisseld zijn dan eventuele beschadigingen te verwisselen?
Ja.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• DK
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Jongens,

Over de goedkoopste winkel kunnen we snel klaar zijn, toch?
Staat er niet ergens op deze site een fantastische Pricewatch?

Met abonnement is trouwens Vivacom.nl erg goedkoop!

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Phonestreet.nl is idd het goedkoopste.

99 euro met allin 30 1 jaar

Echt een SUPER-TELEFOON trouwens!!!

Verwijderd

Ja het is inderdaad een hele mooie telefoon: :)

Ik hoor er ook veel goede berichten over.

Zit er nog steeds over te denken om hem te kopen.. alleen beetje prijzig.

offtopic:

Heeft er iemand ervaring met Hi Profile abonnementen?
Ik zie dat hij met de Hi Profile 30 (30,- per maand) 380,- bij de belcompagny.
Nu heb ik alleen het probleem,
kun je van je sms-bundel opvragen hoeveel je nog op je bundel hebt staan?
Niet dat ik op het eind van de maand een super hoge rekening krijg.
Dat je zegmaar online kunt bekijken hoeveel je nog hebt, of een smsje ontvangt als het is bereikt?
De luitjes van Hi geven geen antwoord of verwijzen naar een maand factuur :s

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 15:53 ]

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 11:12
Ik heb ook de 7250 maar vind het raar dat je bij het menu connectiviteit Infrarood kan kiezen en dan dat activeerd en dan komt er te staan: Infraroodontvangst geactiveerd.
Betekent dit nu dat hij alleen maar kan ontvangen?? Lijkt er wel op maar ga nu even proberen wat ik met pc suite allemaal kan doen op mn telefoon via irda.

Ik zal dalijk wat foto's van de dam posten die ik gemaakt had net nadat ik hem gekocht had. Het klopt trouwens ook dat de kwaliteit stukken beter overdag (licht) is dan savonds. Bij schemering wordt deze beduidend slechter.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Animal_X

Rodin

Shaflic schreef op 30 March 2003 @ 18:32:
Ik heb ook de 7250 maar vind het raar dat je bij het menu connectiviteit Infrarood kan kiezen en dan dat activeerd en dan komt er te staan: Infraroodontvangst geactiveerd.
Betekent dit nu dat hij alleen maar kan ontvangen?? Lijkt er wel op maar ga nu even proberen wat ik met pc suite allemaal kan doen op mn telefoon via irda.

Ik zal dalijk wat foto's van de dam posten die ik gemaakt had net nadat ik hem gekocht had. Het klopt trouwens ook dat de kwaliteit stukken beter overdag (licht) is dan savonds. Bij schemering wordt deze beduidend slechter.
Kijk daar zit ik nou op te wachten! Er zijn al tig mensen die dit toestel hebben, maar nog niemand heeft hier ff wat foto'tjes gepost...

Verder ben ik ook benieuwd hoeveel de kwaliteit van de foto's verschilt als je ze met de foto's van een 7650/3650 vergerlijkt. Mischien is er iemand die daar dan ook nog wat foto'tjes van kan posten?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

moet je toch ff terug bladeren,
er zijn wel fototjes gepost

• Animal_X

Animal_X

Rodin

ow ja....
oops :D

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

ja en de kwaliteit die verschilt best wel een stukje,
alleen de telefoon ziet er super strak uit.
maar qua functies natuurlijk een 6610 met een camera.

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 11:12
Hier een aantal foto's om kwaliteit te testen:

De eerste foto heb ik op lage kwaliteit genomen om te kijken wat dit uit maakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~shaflic/telefoon/laag.jpg

Deze zijn op hoge kwaliteit genomen:
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~shaflic/telefoon/Afb.001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~shaflic/telefoon/Afb.003.jpg
(mijn oude telefoon die overigens tekoop staat ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~shaflic/telefoon/Afb.005.jpg

De kwaliteit van de laatste foto is me reuze meegevallen aangezien deze van een beeldscherm genomen werd.

• Animal_X

Animal_X

Rodin

tsja niet echt super kwaliteit nee, maar ja boeier! op de display zie je dat toch niet.. Bovendien heb ik net m'n bestelling voor een blauwe 7250 gedaan :) woei! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Animal_X op 30-03-2003 22:25 . Reden: typo ]

Verwijderd

hoe heb je de foto's op je pc gekregen???

Verwijderd

Nokia pc suite 5 + infrarood poort

Verwijderd

hmm vreemd, erg vreemd. Ik probeer het ook maar op de een of andere manier lukt het me niet om die foto's op mn pc te krijgen

Verwijderd

Als je pc suite5 of 5.1 geinstalleerd heb, sluit je je gsm via een kabel of infrarood aan. Als je dan kijkt bij Mijn Computer staat er bij Overige Nokia Phone Browser. Als je daar dan dubbel op klikt, kan je rechtstreeks op je gsm naar de mappen Foto's, Tonen en Grafisch. Dan kan je gewoon je foto kopieeren.

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ik gebruik ook pc suite voor me 7250, maar loop ook tegen een probleempje aan...

Wanneer ik een stel ringtones of images naar de telefoon toe kopieer en er vervolgens in het menu van de telefoon naar toe blader zie ik soms de helft van de bestanden die ik er net naar toe gekopieerd heb niet terwijl ze er wel op staan.. :?

Of komt dit mischien omdat ze te groot zijn ofzo?? De 7250 ondersteund toch gewoon midi files als ringtones en jpg en gifjes al images??

Verwijderd

7250 is een K U T telefoon, beeldscherm is lelijk, 7650 en 3650 is het scherm mooier.
Koop dan een 3650 voor 500 ongeveer even duur alleen veel meer functies

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ja, bedankt voor die nuttige bijdrage :/

Das jou mening, Ik vind het een geweldig toestel, het enige wat idd wat beter had gekunt is de resolutie van de camera. maar ja voor wat ge'mms is hij mooi genoeg!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 01:27:
7250 is een K U T telefoon, beeldscherm is lelijk, 7650 en 3650 is het scherm mooier.
Koop dan een 3650 voor 500 ongeveer even duur alleen veel meer functies
`
Ja, en hij is giga groot...
Ik heb voor mijn 7250 een 7650 gehad en dat was echt een lelijk, groot ding!
En toen ik mijn 7250 ging kopen heb ik ook nog even met de 3650 in mijn handen gestaan maar dat ding is echt té groot, koop dan een P800, daar heb je tenminste ook nog meer aan...
Maargoed, smaken verschillen hè, laten we het daar maar op houden.

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Enorm nuttige opmerking Biatch.
Als je het laat afwegen op het beeldscherm zou je iddvoor diemoeten kiezen, maar dan zou volgens jou de rest van de Nokia toestellen rechtstreeks de prullenbak inkunnen. IK ben een 7650 en een 7250 eigenaar en ik zou je een heleboel pluspunten van de 7250 kunnen vertellen.

Maar thats my opinion. Net alsdie van jou.

Ik ben er nog steeds dik tevreden over, mijn overstap van 7650 naar 7250, en mis het toestel nauwelijks. Qua uiterlijk rules de 7250 duidelijk

Bennie gek, ben een koe!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Wanneer ik een stel ringtones of images naar de telefoon toe kopieer en er vervolgens in het menu van de telefoon naar toe blader zie ik soms de helft van de bestanden die ik er net naar toe gekopieerd heb niet terwijl ze er wel op staan..

Of komt dit mischien omdat ze te groot zijn ofzo?? De 7250 ondersteund toch gewoon midi files als ringtones en jpg en gifjes al images??

Ook kan ik de standaard ringtones die in de tones map van de telefoon staan niet zien..
Is er al iemand me met m'n probleempje kan helpen/ het zelfde probleem heeft?

[EDIT]

Heb ff op de nokia forums gezocht en er zijn dus meer mensen met dit probleem:

http://discussion.forum.n...adid=18115&highlight=7250

toch vreemd, heeft niemand anders hier last van?

[EDIT 2]

Na nog wat verder te hebben gezocht op de nokia forums ben ik er achter gekomen dat het gewoon een bugje in de huidige PC Suite 5.1 is. dit zal in de volgende versie opgelost zijn.
In de nieuwste "Oxygen Phone Manager" werkt dit wel! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Animal_X op 05-04-2003 17:26 ]

Verwijderd

Vandaag gekocht voor de prijs van 539...wel duur maarja je moet wat voor een relaxte tel over hebben :)

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de "operator text" te verwijderen?

In het weergave menu kan je het "operator logo" dus wel uitzetten maar dan krijg je de "operator text" in beeld te zien.

Als het goed is kan je dit weghalen door een tranparant logo naar je telefoon te sturen, dit kan je vannaf verschillende websites en met logomanager wel doen, maar dan gaat het bij mij fout.
Ik ontvang het logo netjes maar als ik hem wil opslaan geeft hij een fout "opslaan mislukt"... :? Wie kan me hiermee helpen? Is er iemand die dit wel goed voor elkaar krijgt met de 7250?

[ Voor 6% gewijzigd door Animal_X op 05-04-2003 17:54 ]

Verwijderd

Ja moet bij logomanager de juiste provider kiezen.

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Weet ik, maar daar ligt het niet aan want hij verzend hem dus wel. Ik kan hem gewoon niet opslaan...

http://forum.fok.nl/showtopic.php/291032
Hier staan een stuk of 3/4 verschillende manieren om het te wissen. Ik heb ze allemaal geprobeerd. zonder suc6 helaas...

Verwijderd

hij verzendt hem ook als je niet de juiste provider kiest. ik had het probleem eerst met mijn 7210, maar als je daar een logo verstuurde met in mijn geval kpn als provider, dan zag je een witte balk. Bij de 7250 is dit opgelost en kan je een blank logo met de juiste provider als sms versturen en dan kan je het opslaan.

Verwijderd

Ik heb iets raars ontdekt bij mijn 7250, als ik mijn gemaakte foto's ga bekijken, er zitten er 35 in, krijg ik een melding dat er onvoldoende geheugen is. In totaal heb ik 1.5 mb van de 5 gebruikt. Smsjes heb ik ook al gewist. Het is nogal irritant.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 18:09:
Ik heb iets raars ontdekt bij mijn 7250, als ik mijn gemaakte foto's ga bekijken, er zitten er 35 in, krijg ik een melding dat er onvoldoende geheugen is. In totaal heb ik 1.5 mb van de 5 gebruikt. Smsjes heb ik ook al gewist. Het is nogal irritant.
Maar ben je over het algemeen wel tevreden over de 7250 ? ikzelf wil hem ook gaan halen alleen twijfel nog een beetje.

39

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Je kan maar een deel van die 5mb gebruiken voor de foto's (weet zo niet meer hoeveel....)

Verwijderd

Homedisc schreef op 06 April 2003 @ 19:36:
[...]

Maar ben je over het algemeen wel tevreden over de 7250 ? ikzelf wil hem ook gaan halen alleen twijfel nog een beetje.
Jazeker, ik wissel vaak van telefoon, maar bij deze heb ik die behoefte totaal niet. Het is echt een fijne telefoon. En het uiterlijk begin ik ook steeds meer te waarderen.

Verwijderd

Die foto's vallen me allerzins mee qua kwaliteit. Zeker die foto van het beeldscherm.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19
ligt het nou aan mij of issie gewoon duurder geworden sinds dutchtone --> orange?

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
De prijs van dat ding, hmmm k weet niet mischien is het al gezegt en lees k er over heen maar goedkoopste wat k vond op internet was rond de 480/500 euro vrij veel vind ik maja k wil m toch wel hebben ;), ff sparen nog :P

weet iemand nog een site waar ie goedkoper te krijgen is zonder sim en abo?
(of vraag ik iets wat al gevraagt is? ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door AseranO op 09-04-2003 09:11 ]

-

Verwijderd

Fried schreef op 08 April 2003 @ 16:13:
ligt het nou aan mij of issie gewoon duurder geworden sinds dutchtone --> orange?
Ja Orange heeft zijn prijzen even flink verhoogt na de naamswijziging!

• Fried
idd, minder prettig... :S

lijkt wel of er zo'n 200 euro bovenop is gekomen....
net nu ik em wilde gaan bestellen :( lekker is dat!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Bij GSM.nl is ie nog steeds 129,- icm een Orange 30, 1 jaar

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij phonestreet is hij 69 euro met een Orange 30 2 jaar.
Kun je trouwens ook er kleine filmpjes mee opnemen?

39

Verwijderd

nee kan niet

Verwijderd

Ok heb nu dus de 7250 maar krijg de wap-functies niet aan de gang. Heb een Debitel-abbo met als provider KPN. De Debitel klantenservice heb ik gebeld, krijg dan algemene wap-instellingen (zijn nog geen geen specifieke voor dit toestel) maar als ik die gebruik krijg ik steeds een time-out. Ook op bijv. Jamba bv zijn nog geen instellingen voor dit toestel.

Iemand die de juiste instellingen heeft voor deze combinatie ?

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ik vroeg mij af of de front cover van de 6610 ook op de 7250 past?

Is er iemand die die beide telefoontjes bij de hand heeft, die dit ff kan testen?

Ik vind de 6610 cover toch wel iets mooier dan die van de 7250. De 7250 cover komt bij mij toch wat "plastic" over. Maar ja de 661 heeft weer geen camera... Dus ik wou eigenlijk proberen om een zwart/zilveren 6610 front cover op m'n 7250 te zetten. Dan spuit ik de 7250 back cover zelf wel.

[edit]
oops beide is natuurlijk met "ei" :D

[ Voor 23% gewijzigd door Animal_X op 21-04-2003 00:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 18:09:
Yeps, same here..... zijn er nog meer mensen die dit hebben?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Animal_X schreef op 21 April 2003 @ 00:40:
Ik vroeg mij af of de front cover van de 6610 ook op de 7250 past?

Is er iemand die die beide telefoontjes bij de hand heeft, die dit ff kan testen?

Ik vind de 6610 cover toch wel iets mooier dan die van de 7250. De 7250 cover komt bij mij toch wat "plastic" over. Maar ja de 661 heeft weer geen camera... Dus ik wou eigenlijk proberen om een zwart/zilveren 6610 front cover op m'n 7250 te zetten. Dan spuit ik de 7250 back cover zelf wel.

[edit]
oops beide is natuurlijk met "ei" :D
Zelf heb ik de nokia 6610, en binnenkort de 7250, dan zal ik het wel direct voor je uitproberen of het werkt. :)

39

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ok dan! :)
Yeps, same here..... zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Scroll ff naar boven^^ Je hebt dus maar een deel van die 5MB geheugen beschikbaar voor je foto's

Verwijderd

Animal_X schreef op 23 April 2003 @ 13:23:
Ok dan! :)
[...]

Scroll ff naar boven^^ Je hebt dus maar een deel van die 5MB geheugen beschikbaar voor je foto's
Lijkt me vrij sterk. In de handleiding (pagina 20) staat dat het geheugen van 5mb wordt gedeeld door berichten, kalender, ringtones, foto's en applicaties.
Als ik bij de geheugenstatus kijk heb ik meer dan 3mb vrij. Heb verder ook maar 34 foto's in mn toestel staan die ~600kb in beslag nemen....

• Animal_X

Animal_X

Rodin

dacht ik eerst ook ja... Ik had namelijk het zelfde probleem en toen na wat research te hebben gedaan kwam ik er dus achter dat het zo zat. (weet niet meer waar ik dit tegen kwam)

• Fried
Macer schreef op 12 april 2003 @ 12:35:
Bij GSM.nl is ie nog steeds 129,- icm een Orange 30, 1 jaar
ik lees er dat het 209 is icm orange 1jr 30

• Fried
ergens cheaper te krijgen??

telecomvergelijker geeft als goedkoopste (orange)
Nokia 7250 Orange Free € 20 12.0 € 526.00 € 43.83 rinkel.nl

ik wil wel orange, omdat dat volgens mij de enigste is waarbij je je belminuten onbeperkt kan meenemen.
liefst 1 jarig abonnement, en 20 max 30 euro p/m (abonnement), phone zelf uiteraard zo cheap mogelijk.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-11 10:29
Ik heb hem gister ook gekocht. En hioj bevalt zeer goed moet ik zeggen :)

Maar is er al iemand die ergens covers heeft gezien voor deze telefoon. Ik wil namelijk graag de zilvere cover hebben. Iemand al een idee??

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Debitel krijgt ze volgens mij volgende week binnen.

Schrik alleen niet van de prijs! deze ligt namelijk op 40 euro :/

• jbcyber
daar had ik al op gerekend maar jah je moet er wel een beetje goed bijlopen met je phone he :)

• Fried
en wat heb je betaald? en waar?

• jbcyber
ik heb bij belcompany 184,99 betaald met een orange 30 abbonement 1 jarig.

• Gieter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-11 17:59
ff een vraagje ik zit er namelijk over te denken om er ook een te kopen.Is de foto kwaliteit even hoog als die van de 3650?.

thx G.

• Fried
184.99 is wel nice ja

verder geen haken en ogen? aansluitkosten? administratie etc.?

• jbcyber
Ze bennen bij orange nu actie dat je extra starttegoed krijgt zodat de aansluitkosten van 25 euro eigenlijk worden omgezet in beltegoed als het waren.

• Fried
dus wat kost het nu eigenlijk?

185 euro voor de foon, en dan verders 30 euro in de maand voor een jaar lang..?
en dat was het?

• Fried
Fried schreef op 28 April 2003 @ 11:50:

en dat was het?
//edit: en wat was de levertijd eigenlijk? heb je via i-net besteld of opgehaald?

• jbcyber
Fried schreef op 28 April 2003 @ 11:50:

en dat was het?
Inderdaad dat was het.

Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht dus niet via internet. Ik heb nu de paarse uitvoering en daar hadden ze er in sittard nog een van en die heb ik nu :), maar voor de blauwe moest je nog een tijdje wachten. O jah de prijs was lager omdat orange nu een actie heeft en deze duurt tot en met het eind van deze maand volgens mij.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om een foto aan een naam te koppelen.

Dus als iemand me belt dat ik dan zijn/haar foto zie ipv. de naam.

O jah ff offtopic er bestaat nog zoiets als een edit knop :)

[ Voor 9% gewijzigd door jbcyber op 28-04-2003 13:05 ]

• Fried
zojuist de bestelling de deur uit gedaan...

wordt gebeld zodra hij op te halen is hier in de stad (nijmegen centrum)
ben benieuwd!

Verwijderd

ik heb hem nu ook al een tijdje,
en ben nu aan het proberen met pc suite 5.1.
ik heb IR op mijn laptop, maar het wil me maar niet lukken (oa die nokia driver)
weet iemand soms hoe het werkt?

Verwijderd

ik heb ook problemen met dat infrarood(dwz, de laptop geeft een error over de drivers, irlampex :? ).

van die foto-kwaliteit; ik dacht gelezen te hebben dat deze gelijk was aan de 3650?

de datakabel, de DKU-5, kost 85 euro :( en behalve de overdreven prijs is hij ook nog niet eens vekrijgbaar. de enige tegenvaller van de telefoon tot nu toe :'(

btw, ik heb tot nu toe alle midlets die op midlet.org aangewezen waren voor 3650/7650 gewoon kunnen spelen :) (behalve natuurlijk de symbian toepassingen)

heb er in totoaal 90 euro voor betaald(+verzekering) met orange 30, 2 jaar. populair toestel, was de laatste die ze hadde 8)

Verwijderd

Volgens mij is de foto kwaliteit minder dan de 3650... tenminste, als deze weer dezelfde kwaliteit heeft als de 7650 want die is behoorlijk wat beter dan de 7250. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 21:26:
ik heb ook problemen met dat infrarood(dwz, de laptop geeft een error over de drivers, irlampex :? ).

van die foto-kwaliteit; ik dacht gelezen te hebben dat deze gelijk was aan de 3650?

de datakabel, de DKU-5, kost 85 euro :( en behalve de overdreven prijs is hij ook nog niet eens vekrijgbaar. de enige tegenvaller van de telefoon tot nu toe :'(

btw, ik heb tot nu toe alle midlets die op midlet.org aangewezen waren voor 3650/7650 gewoon kunnen spelen :) (behalve natuurlijk de symbian toepassingen)

heb er in totoaal 90 euro voor betaald(+verzekering) met orange 30, 2 jaar. populair toestel, was de laatste die ze hadde 8)
gne... hoe heb jij de drivers erop gekregen? :?

• Fried
ik wil em ook!!! :D schiet eens op belcompany! :]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Homedisc schreef op 23 April 2003 @ 12:04:
[...]

Zelf heb ik de nokia 6610, en binnenkort de 7250, dan zal ik het wel direct voor je uitproberen of het werkt. :)
een beetje late update, maar ik zit tijdelijk zonder internet.
Nee, helaas past dit niet.
De numerieke gedeelte werkt wel maar de vier-punt-druk-toetsen :D die werken niet.

39

• Fried
yeah, hijs binnen! :D
zo op het eerste gezicht vet phoontje! moet zo werken, dus laat em nu maar ff keer opladen, vrees dat ie morgen veel te lijden heeft >:)

• Fried
enne, ik heb ook een laptop met infra rood erop, welk programma moet ik erop zetten zodat ik op de laptop alle naam+tel mob+thuis en e-mail enzo kan invoeren en alles in 1 klap erop zet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 12:27:
[...]

gne... hoe heb jij de drivers erop gekregen? :?
gedownload van toshiba, ook geprobeert van de cd van toshiba.. ik snap je vraag niet helemaal :?

• Fried
heb nu nokia pc suite op laptop staan... alles gaat lekker, contactpersonen toevoegen, plaatjes en midi's erop zetten, noem maar op.

weet iemand een site (of sites :)) waar midi's, wallpapers, applications ed. zijn te vinden voor deze telefoon?

• Fried
ok, heb er zooi kunnen downloaden...
als ik wallpapers installeer op de phone, en ze op de phone zelf instel als achtergrond dan krijg ik een gewone witte achtergrond te zien, terwijl degene die er al op stonden standaard wel werken :S

iemand ideeen?

Verwijderd

hmmz, misschien ligt het aan de kleuren/reso of andere instellingen? alhoewel, lijkt me sterk als je ze van een gewone site afhebt gehaald :/ .

gewoon een foto nemen als achtergrond, is veel stoerder :)

op tagtag.com (een gratis wapsite builder) kun je zoeken naar leden van tag tag, die wallpapers/midlets(java toepassingen) hebben staan op de wapsite. even heen wappen(kost niet zo veel, 11 cent p/m geloof ik) en ze downloaden. werkt erg goed!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44
Fried schreef op 03 mei 2003 @ 18:02:
ok, heb er zooi kunnen downloaden...
Waar heb je die zooi vandaan dan? URL??

• Fried
ik heb hier wat weg kunnen halen: http://www.mobileplayground.co.uk/6610games.htm
iemand anders nog meer sites?

zoek dus sites waar je alles op je pc kan downloaden en daarna via IR op je phone laden.

Verwijderd

ff vraagje; ik kan nu foto's op mn laptop opslaan.
Ik heb namelijk een IR in de laptop... maar is het ook mogelijk om zo te i-netten?
via wap ofzo?

Verwijderd

Fried schreef op 06 mei 2003 @ 11:55:
ik heb hier wat weg kunnen halen: http://www.mobileplayground.co.uk/6610games.htm
iemand anders nog meer sites?

zoek dus sites waar je alles op je pc kan downloaden en daarna via IR op je phone laden.
http://tagtag.com/site/search.php3

zoek daar op java games, splintercell, wat dan ook.
vind een goede site(zoals: tagtag.om/nerissa) en zoek in de emulator waarna de wap link heenlinkt. je kunt deze dan intypen in je adres balk en het bestand op je computer downloaden. en dan via je irda poortje doorsturen. precies hetzelfde dus dan wat je doet via wap, alleen bespaar je dan niet alleen die kosten die sommige games kosten om te bestellen(6 euro is geen uitzondering) maar ook de wapkosten.

Verwijderd

*kick*

die info op de voorpagina mag wel eens vernieuwd worden, dit is natuurlijk geen goede reclame voor mijn fantastische foontje he :)

ik heb een probleem--> ik heb de nokia software + orginele datakabel, maar krijg slechts een paar fotos(3) te zien. refreshen/updaten heeft geen zin. wat is dat voor een grap? kent iemand dat?
oxygen vindt me hele telefoon nog niet eens :'(

• Fried
ff vraagje, ik heb nokia suite (nieuwste) op laptop staan, connecten via IR naar me 7250 gaat goed, kan er alles mee.

heb nu zo'n 200 foto's op phone staan, die wil ik eraf halen en op pc hebben (cut/paste zeg maar).
maar het lijkt erop alsof ik alleen kan copy/pasten.
't lijkt me sterk dat ik dalijk alles met de hand moet gaan deleten.. kan iemand me helpen?
Pagina: 1 2 3 Laatste