Screensaver voor 5210

Pagina: 1
Acties:

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Ik heb dus een Nokia 5210 (prepaid) en er bestaat dus een mogelijkheid om screensavers te bestellen op sites maar omdat je met prepaid geen toegang hebt tot internet krijg je op zo'n site een textbestandje erbij hoe je dan toch deze sreensaver kunt ophalen maar ik kom hier dus echt niet uit. Heeft iemand hier ervaringen mee en kan diegene me vertellen hoe het moet?

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Nobody?

Mijn boefje is liev!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 09:04

Arno

PF5A

Het kicken binnen 24 hr wordt niet op prijs gesteld, zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik snap niet precies wat je bedoelt met "een textbestandje".

Bedoel je dat daarin een beschrijving staan hoe je hem toch moet ophalen met je gsm ?
In dit geval lijkt het me wel handig als je dat bestandje hier even quote (de inhoud bedoel ik).

Verwijderd

Ik zal het even proberen uit te leggen (correct me if I'm wrong)

Als je via internet een animated screensaver aanvraagt krijg een wapinstelling toegestuurd. In deze instellingen staat onder andere de locatie (url) van de screensaver.

Zet deze instellingen op standaard.
Maak verbinding met wap.

Als alles goed gaat krijg je dan een animated screensaver te zien. Ga tijdens het wappen naar het opties menu en kies voor beeld opslaan. Waarschijnlijk moet je nu een oude afbeeldingen vervangen.

De animated screensaver stopt na een minuut of 2 al met bewegen...(en dit is standaard)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 19:17 . Reden: meer info ]

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
henry_f is dit ook zo met prepaid? Want volgens mij is jou voorbeeld met betrekking tot een abonnement. Of werkt het zo ook met prepaid? Want zodra ik verbinding met wap wil maken krijg je de foutmelding (controleer diensteninstellingen)

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Ik ben nu al wat verder eerst kreeg ik de wapinstellingen niet toegestuurd nu wel maar als ik dan verbinding wil maken gaat dit nog niet dus kan ik de screensaver nog niet ophalen.

Dit heb ik precies gedaan:

Klik op een animatie en volg de instructies. Om van deze dienst gebruik te kunnen maken moet je Nokia 3330 ingesteld zijn voor WAP gebruik. Wij kunnen de WAP instellingen voor jouw telefoon automatisch instellen met een SMSje.

Zodra je de verbindings instellingen hebt ontvangen kun je die bewaren. De naam van de instellingen is de naam van de screensaver zoals jij die besteld hebt.

1. Vervolgens open je in het menu 'Diensten' de optie 'Instellingen'.
2. Vervolgens kies je voor de optie 'Verbindings-instellingen' en kies je de verbindings instellingen die we je net hebben gezonden. Daarna kies je voor 'Activeren'.
3. Kies nu in het menu 'Diensten' voor de optie 'Homepage'. De verbinding wordt gemaakt en de screensaver wordt nu opgehaald.
4. Zodra de screensaver is geladen kies je 'Opties' en vervolgens 'Beeld bekijken'.
5. Kies nog een keer 'Opties' en dan 'Beeld opslaan'.
6. Beëndig nu je browser sessie. In het menu 'Profielen' kun je nu je screensaver binnen het actieve profiel activeren.

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Scooter_Fox schreef op 04 December 2002 @ 09:00:
henry_f is dit ook zo met prepaid? Want volgens mij is jou voorbeeld met betrekking tot een abonnement. Of werkt het zo ook met prepaid? Want zodra ik verbinding met wap wil maken krijg je de foutmelding (controleer diensteninstellingen)
het werkte bij mij wel (vodafone pre-paid met toen een nokia 3330)
als de wap instellingen die je opgestuurd krijgt niet werken, dan kun je de url op een briefje zetten en met je eigen instellingen proberen te wappen naar die pagina...
Pagina: 1