Ik heb de reclame van kingdom heart al iets van 50 keer gezien en elke keer denk ik van mooi k*t dat het een ps2 spel is, nou is mijn vraag: Komt ie ook ooit op de PC. Want het lijkt mij zo'n super gaaf spel.
ja da zal ik wel ff doen maar volgens mij staat daar niet zo'n informatie (toch). Oja wat zijn de makers.
Squaresoft en Disney. Maar om gelijk maar antwoord te geven op je vraag, de kans is dus minimaal dat ze dit spel ook op de peecee uit gaan brengen. Squaresoft heeft met Final Fantasy 7+8 een uitstapje naar de peecee gemaakt, maar dit was geen financieel succes.
Squaresoft is voor een groot deel van Sony, dus denk het niet. Dat Final Fantasy ook op de GameCube komt klinkt leuk, maar daar is het meer een hak en slach game geworden dan een RPG, en op de GBA komt een remake die ook nog op de PSX uitkomt van oudere SNES games
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Maar helemaal NX voor de pc?
Ook geen andere RPG's?
ff XI schijnt vrijwel zeker ook op de pc uit te komen,
Online rulez.....vooral op de pc moeten ze gedacht hebe
Ook geen andere RPG's?
ff XI schijnt vrijwel zeker ook op de pc uit te komen,
Online rulez.....vooral op de pc moeten ze gedacht hebe
Alleen PSX er is geen goed werkened PS2 emulator verkrijgbaarVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 12:00:
Misschien met Bleem op te lossen?
Of was dat alleen voor de PSX
er IS minstens een goede squaresoft rpg op de pc. 2 zelfs: final fantasy 7 en 8. 11 komt ook, de rest waarschijnlijk niet. 7 is tot nu toe de beste.
Helaas, ik zou er niet vanuit gaan dat er nog goede titels van Squaresoft op de PC uit gaan komen. FF11 op de PC was denk ik gewoon nodig, aangezien ie tot nu toe erg slecht loopt in Japan op de PS2, en de online markt op de PC is een stuk groter.
Een betere oplossing tegenwoordig is om die games gewoon met een PSX emulator te spelen. Dan is de kwaliteit exact hetzelfde als op de PSX, en je kunt eventueel de graphics nog wat mooier maken. Stukken beter dan die ports dus.
Tja, maar FF8 en zeker FF7 waren vrij slechte ports. Beide hadden te lijden onder de lo-res achtergronden en midi muziek die nergens naar klonk, en FF7 had ook nog eens erg slechte kwaliteit filmpjes.Blaurens schreef op 03 December 2002 @ 12:02:
er IS minstens een goede squaresoft rpg op de pc. 2 zelfs: final fantasy 7 en 8. 11 komt ook, de rest waarschijnlijk niet. 7 is tot nu toe de beste.
Een betere oplossing tegenwoordig is om die games gewoon met een PSX emulator te spelen. Dan is de kwaliteit exact hetzelfde als op de PSX, en je kunt eventueel de graphics nog wat mooier maken. Stukken beter dan die ports dus.
[ Voor 66% gewijzigd door Devil N op 03-12-2002 12:06 ]
Verwijderd
Uhh..Square is niet van Sony hoorFastBunny schreef op 03 december 2002 @ 11:42:
Squaresoft is voor een groot deel van Sony, dus denk het niet. Dat Final Fantasy ook op de GameCube komt klinkt leuk, maar daar is het meer een hak en slach game geworden dan een RPG, en op de GBA komt een remake die ook nog op de PSX uitkomt van oudere SNES games
Sony had toch een deel aandelen in Sqaure gekocht ? Dacht ik ergens gelezen te hebbenVerwijderd schreef op 03 december 2002 @ 12:13:
[...]
Uhh..Square is niet van Sony hoorook niet een klein beetje. Ze hebben wel een goeie deal met Sony om veel exclusief materiaal voor de PS2 te maken. En nee, Kingdom Hearts komt niet op de PC. Soz.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Niet zo gek aangezien het PSX games waren. Ze hebben het simpel omgezet om in die tijd gewoon met een 3Dfx VooDoo te kunnen spelen. Het spel is ook van 1997 ofzo heDevil N schreef op 03 December 2002 @ 12:03:
Tja, maar FF8 en zeker FF7 waren vrij slechte ports. Beide hadden te lijden onder de lo-res achtergronden en midi muziek die nergens naar klonk, en FF7 had ook nog eens erg slechte kwaliteit filmpjes.
Verwijderd
Misschien offtopic, maar in die commercial spelen ze een supergaaf nummer. Weet iemand hier toevallig de titel van?
Voor de rest jammer als dat spel niet op de PC zou komen... ziet er errug gelikt uit...
Voor de rest jammer als dat spel niet op de PC zou komen... ziet er errug gelikt uit...
zal wel "clean and simple" zijn denk ikVerwijderd schreef op 03 december 2002 @ 17:24:
Misschien offtopic, maar in die commercial spelen ze een supergaaf nummer. Weet iemand hier toevallig de titel van?
edit:
owkee "simple and clean" dan
owkee "simple and clean" dan
[ Voor 12% gewijzigd door tombola op 03-12-2002 18:58 ]
Hij is ps2 exlusive. Er zijn trouwens al meerdere topics over op GOT. Zo veel mis je niet hoor, gewoon een keer een ps2 lenen of huren, je hebt hem namelijk zo uitgespeeld.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden onder ons, het is van: Utada Hikaru - Simple and Clean.
Errug mooi nummer... als ik het persoonlijk zeg...
Verwijderd
Staat volgens mij aan de onder kant tijdens de reclame moet je wel snel kijken anders is ie weer weg
In ff8 zit een liedje "Eyes on me"
dat is zn beetje het lietje van HET spel....wordt ook op het eind gespeeld......
Zucht......wat een goed spel.....
dat is zn beetje het lietje van HET spel....wordt ook op het eind gespeeld......
Zucht......wat een goed spel.....
Verwijderd
was ik ook al naar op zoek en daarvoorVerwijderd schreef op 03 december 2002 @ 17:30:
[...]
Voor de geïnteresseerden onder ons, het is van: Utada Hikaru - Simple and Clean.
Errug mooi nummer... als ik het persoonlijk zeg...
edit:
Master jack post te weinig kwaliteits posts de laatste tijd , ik denk dat daar eens verandering in moet komen...........
Master jack post te weinig kwaliteits posts de laatste tijd , ik denk dat daar eens verandering in moet komen...........
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 20:57 ]
Verwijderd
lol. Dat dacht jij. Ik weet niet of je daar ooit van gehoord heb....maar dat heet realtime gevechtenFastBunny schreef op 03 December 2002 @ 11:42:
Dussuh niet de spel op de gamecube belachelijk maken omdat die exclusief voor de gamecube is en niet voor op de PS2 komt.
edit: het liedje roeleert
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 21:49 ]
Verwijderd
ik denk het niet, aangezien ze hun primaire serie (ff dus) niet meer doorzetten naar pc...
Ik zie het eerlijkgezegd eerder op de xbox verschijnen
Ik zie het eerlijkgezegd eerder op de xbox verschijnen
Verwijderd
Er staat me wel vaag iets van bij dat ze het voor de GC wilden maken.
Xbox lijkt me sterk, aangezien het slechte resultaat in Japan (homeland van Square en alle (ok de beste) RPG's).
Xbox lijkt me sterk, aangezien het slechte resultaat in Japan (homeland van Square en alle (ok de beste) RPG's).
Pagina: 1