Toon posts:

Pop-up van Pro Active International op FP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://n11.noties.nl/v/vp...p?p=pa02020&s=KPNtweakers
Beste website bezoeker,,

We zouden graag een paar vragen willen stellen aan de bezoekers van deze site. Uw gegevens en antwoorden zullen uitsluitend voor onderzoeksdoeleinden worden gebruikt.

U zult niet worden benaderd door derden of in een database worden opgenomen voor commerciële doeleinden.

Het invullen van dit vragenlijstje zal slechts een paar minuten duren. We hopen dat u mee wilt doen.

Alvast bedankt!
Ik dacht dat Tweakers niet aan pop-up's deed maar alleen aan reclamebanners? Kan dit niet anders dan middels een pop-up? :|

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:06

Qwerty-273

Meukposter

Zo af en toe doen ze een pop-up. Denk ook eerder aan de multiscoop enquete die ze af en toe gedaan hebben. Maar het is alleen een qnuete pop-up die maar 1 keer verschijnt (cookies?) en verder geen bewegende films bevat met denderende muziek er achter om de aandacht te trekken.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Die popup wordt waarschijnlijk geactiveerd in de Banner zelf denk ik. Als dat zo is, is webads wederom de schuldige...

Ik kan me niet voorstellen dat die popup door de FP zelf wordt gegenereerd. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Ik had zin om die enquete in te vullen. Die zin werd me meteen weer ontnomen, omdat de manier van antwoord geven zo ongelooflijk gebruiksonvriendelijk is, dat ik er maar vanaf heb gezien. De rondjes (waarmee je antwoord geeft) duizelen me nog steeds in het geheugen... :r !

TweakBlog

Verwijderd

Topicstarter
Zulke opmerkingen kunnen toch ook wel zonder die kotssmiley?