Ik ben momenteel met een project bezig waar de bedoeling van is om mailtjes te parsen en er meteen dingen aan toe te voegen/veranderen (multipart/boundaries/attachments). Het punt is dat het dus geen stream is, geen outlook object en het mailtje zeg maar aangeleverd word in een string en ook in een string geretourneerd dient te worden (if possible).
Ik ben een hele tijd niet meer met visual basic bezig geweest, en ben er 2 weken geleden weer mee begonnen, gelukkig wou het allemaal nog wel redelijk lukken. Toch blijft het lastig.
Voor dit project ben ik 3 goede mogelijkheden tegengekomen:
-CDO; Collaboration Data Objects
-Outlook XP engine gebruiken
-Eigen functies/classes te schrijven
Toch wil het me niet helemaal lukken, bij de eerste 2 is het toch vrij lastig (onmogelijk) om de source op te geven (EML indeling, zeg maar), en de 3e mogelijkheid is een zeer complex traject.
Ik ben hier echt al geruime tijd mee bezig, heb google afgezocht, heb het hier afgezocht, maar kan er echt heel weinig over vinden. Misschien dat er toch mogelijkheden zijn om via API calls of weet ik het wat de source op te geven.
Wie kan me helpen??
Ik ben een hele tijd niet meer met visual basic bezig geweest, en ben er 2 weken geleden weer mee begonnen, gelukkig wou het allemaal nog wel redelijk lukken. Toch blijft het lastig.
Voor dit project ben ik 3 goede mogelijkheden tegengekomen:
-CDO; Collaboration Data Objects
-Outlook XP engine gebruiken
-Eigen functies/classes te schrijven
Toch wil het me niet helemaal lukken, bij de eerste 2 is het toch vrij lastig (onmogelijk) om de source op te geven (EML indeling, zeg maar), en de 3e mogelijkheid is een zeer complex traject.
Ik ben hier echt al geruime tijd mee bezig, heb google afgezocht, heb het hier afgezocht, maar kan er echt heel weinig over vinden. Misschien dat er toch mogelijkheden zijn om via API calls of weet ik het wat de source op te geven.
Wie kan me helpen??