Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn
Verwijderd
Er zijn geen normale wegen om dit te bewerkstelligen. De enige fouten die linux je standaard kan geven zijn fouten mtt de configuratie, niet de werking (op Token Ring na). Wil je debugging optie's hebben dan zal je moeten kijken naar je driver. Zoek de oorspronkelijke website van je driver op (je weet welke driver je hebt door in /etc/modules.conf te kijken) en kijk of er uitgelegd staat welke handelingen je moet uitvoeren om iets van debugging te hebben. Je moet hier denken aan
1) optie's toevoegen aan je alias in /etc/modules.conf
2) volgends mij ook het toevoegen van specefieke optie's aan je lilo.conf
Ik zal eens even snuffelen in onze knowlegebase of ik hier wat van terug kan vinden.
p.s. sommige drivers die nog niet standaard zijn opgenomen in de kernel (en nog niet gevormt zijn naar het core team zijn wensen) hebben vaak wel enige vorm van debugging naar je tty toe...
1) optie's toevoegen aan je alias in /etc/modules.conf
2) volgends mij ook het toevoegen van specefieke optie's aan je lilo.conf
Ik zal eens even snuffelen in onze knowlegebase of ik hier wat van terug kan vinden.
p.s. sommige drivers die nog niet standaard zijn opgenomen in de kernel (en nog niet gevormt zijn naar het core team zijn wensen) hebben vaak wel enige vorm van debugging naar je tty toe...