ok mensen...
keb nog eens gevraagd en JA
ik kan zijpanelen laten laseren
Prijzen liggen tussen de 15 en 25 euro per paneel.
Prijs is afhankelijk van ontwerp( gewoon windowtje is 15 euro.. complexere ontwerpen hoogstens 25 euro)
Een paar voorwaarden zijn wel:
De benodigde autcad tekening ZELF regelen (ik kan niet voor iedereen een autocad tekening gaan maken.. gaat gewoon teveel tijd in zitten)
Graag het paneel zelf brengen... of op eigen kosten versturen
Als het paneel klaar is kun je em dus ook gewoon ophalen of op eigen kosten terug laten sturen.
Tip: Ik woon in Enschede dus het is het makkelijkst als je hier in de regio woont.
Alle lasercuts zijn OP EIGEN RISICO..
Alle panelen worden door professionals gesneden maar als er onverhoopt toch iets misgaat ben ik niet aansprakelijk
Voor vragen\afspraak mail cypress_inc@hotmail.com
keb nog eens gevraagd en JA
Prijzen liggen tussen de 15 en 25 euro per paneel.
Prijs is afhankelijk van ontwerp( gewoon windowtje is 15 euro.. complexere ontwerpen hoogstens 25 euro)
Een paar voorwaarden zijn wel:
De benodigde autcad tekening ZELF regelen (ik kan niet voor iedereen een autocad tekening gaan maken.. gaat gewoon teveel tijd in zitten)
Graag het paneel zelf brengen... of op eigen kosten versturen
Als het paneel klaar is kun je em dus ook gewoon ophalen of op eigen kosten terug laten sturen.
Tip: Ik woon in Enschede dus het is het makkelijkst als je hier in de regio woont.
Alle lasercuts zijn OP EIGEN RISICO..
Alle panelen worden door professionals gesneden maar als er onverhoopt toch iets misgaat ben ik niet aansprakelijk
Voor vragen\afspraak mail cypress_inc@hotmail.com
[ Voor 12% gewijzigd door Soul Assassin|IA op 07-03-2003 17:56 ]
>>>Soul Assassin>>>>