wij moeten op school een windows nt server maken met 1 workstation opzich niet zo moeilijk.
maar de netwerkkaart wil het niet doen. Hij is wel goed ingestaleert want ik heb hier de orginele cd liggen met de drivers.
windows nt ziet me netwerk kaart wel maar hij werkt niet hij geeft de fout aan dat die geen netwerk adapter kan vinden en nog een paar andere fouten.
ik zat te denken aan irq want hij staat namelijk op irq 11 dus hij zou eventueel op irq 10 kunnen gaan. maar nu komt het probleem
het is namelijk een onboard netwerk kaart en in het bios ken je alleen van dingen die in een slot zitten een ander irq van maken.
ik wordt er eigenlijk wel een beetje gek van
kunnen jullie mij helpen het zou heel erg fijn zijn
netwerk kaart gegevens
intel pro 100 mbit kaartje
maar de netwerkkaart wil het niet doen. Hij is wel goed ingestaleert want ik heb hier de orginele cd liggen met de drivers.
windows nt ziet me netwerk kaart wel maar hij werkt niet hij geeft de fout aan dat die geen netwerk adapter kan vinden en nog een paar andere fouten.
ik zat te denken aan irq want hij staat namelijk op irq 11 dus hij zou eventueel op irq 10 kunnen gaan. maar nu komt het probleem
ik wordt er eigenlijk wel een beetje gek van
kunnen jullie mij helpen het zou heel erg fijn zijn
netwerk kaart gegevens
intel pro 100 mbit kaartje