Voodoo 2 SLI mode Resolutie F*Cked Up? :'(

Pagina: 1
Acties:

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 21:21
Hiyazz ik heb sinds kort een tweede voodoo2 kaart in mijn p.c. gedouwed.Voorheen kon ik onder glide spellen geen hogere resoluties kiezen als 640x480.
800x600 was vaak wel beschikbaar maar als ik switchde naar 800x600 dan werd mijn beld raar en uitgerekt. )( <--- zo dus in plaats van [] <-- zo Ik dacht dat het kwam omdat voodoo 2 maar tot 640x480 kon.
Maar nu ik draai onder SLI met 2 dezelfde kaarten. Kan ik wel kiezen uit hogere resoluties ( onder Unreal tournament bijvoorbeeld) maar als ik switch naar een van die resoluties 800x600 1024x768 12XXxXXX
dan is mijn beeld nogsteeds vervormd en uitgerekt . Dit gebeurd overigens niet alleen onder Unreal. Ik heb de nieuwste drivers de laatste patch van unreal maar niets helpt. Weet een van julie waar dit aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen.??

Het is overigens een 14" monitor die onder windows wel gewoon doet bij 800x600 en 1024x768. Alleen bij glide spellen niet.
Als 2d kaart zit er een ATI RAGE 3D II + dvd in.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

stel je monitor goed in zodat ie er weer [] uitziet :)
een beetje monitor kan dat

• -=KGK=-
Maar dan is het beeld in wondows toch weer vervormd? Beetje lastig om steeds opnieuw alle instellingen te doen.

Het is een goedkoop Vobis mmonitortje , Powerstrip meld via de DCC check dat het een TRLD (royal) 14?? is.
Heb de drivers ervoor gezocht maar alleen de TRL (Royal) 15?? gevonden.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik heb helaas geen voodoo2 meer dus weet ff niet meer precies hoe het zit...
Het is duidelijk dat je monitor de boosdoener is en niet de Voodoo2
Je kan bij eigenschappen van beeldscherm bij voodoo2 tabblad instellen (d8 ik) welke refreshrates je wilt..
je zal met die bagger 14" wel 60hz draaien onder windows, dus zorg dat je voodoo2 daar ook op loopt!, zoniet kan het ook nog zijn dat je monitor niet goed overweg kan met 60hz in hoge resoluties. Dit is eigenlijk nogal triest maar probeer dan eerns 75hz ed.

veel suc6

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

ik heb verder geen idee
probeer nieuwste drivers voor je voodoo 2 nog eventjes (reference drivers zoeken op www.3dfiles.com).

Ik heb er verder nooit last van gehad, sorry :(

• -=KGK=-
LOl instellen van de monitor heeft inderdaad geholpen.
En hijj verziekt ook niet het beeld van de desktop.

Thanzk KGK
Pagina: 1