[Mozilla] Fotoalbum bug?

Pagina: 1
Acties:

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025
Ik heb geen betaalaccount, maar als ik naar mijn fotoalbum surf op de FP dan staat er het volgende:
Het fotoalbum is alleen te gebruiken door mensen met een betaald account. Op deze pagina (LINK) vind je meer informatie over hoe je aan zo'n account komt.
Volgens mij klopt er iets niet want waar dat (LINK) geval staat is nergens een URL te vinden. Misschien de code een beetje gaar?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 13:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

1) Het heeft niets met mozilla te maken
2) Ik denk dat (link) staat voor een toekomstig linkje richting shop.tweakers.net en dat dit stukje text ter voorbereiding al geplaatst is :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Komt nog bij dat Femme zelf met Mozilla surft, dus fouten in Mozilla zal hij al wel gezien hebben. ;)

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025
Of dat nou Mozilla-afhankelijk of niet is, ik denk zet het er toch maar bij.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-03 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Beter teveel dan te weinig informatie, dat is natuurlijk waar :). Ik heb even een melding geplaatst in het crewforum, dus er zal als het goed is naar gekeken worden.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-03 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Zou nu dus weg moeten zijn :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1