Bij het topic overzicht staat wel de naam van de topicstarter, de tijd van laatste post, maar niet wie de laatste post gedaan heeft. Is ook erg handig om te kijken of er nieuwe dingen gepost zijn op je reactie zonder dat je de preciese tijd van elk topic hoeft te onthouden.
erm.. als je je muis boven het topic laat zweven zie je wie er als laatst gepost heeft hoor
Dat is niet handig als je bijv. op je eigen username zoekt.Buck Danny schreef op 03 December 2002 @ 02:14:
erm.. als je je muis boven het topic laat zweven zie je wie er als laatst gepost heeft hoor
http://gathering.tweakers.net/forum - klik je naam - en zie: alle topics waar jij in reageerde MET de naam van de laatste poster.
ARME AOW’er
WaarGuardianAngel schreef op 03 December 2002 @ 07:38:
http://gathering.tweakers.net/forum - klik je naam - en zie: alle topics waar jij in reageerde MET de naam van de laatste poster.
Ik moet nog steeds mouseover doen eer ik de namen van laatste posters kan zien..
De vraag was:
ben ik de weg kwijt nu?
Als je toch op je naam klikt in http://gathering.tweakers.net/forum dan zie je toch de topics waarin je reageerde en met mouse-over de laatste poster?Bij het topic overzicht staat wel de naam van de topicstarter, de tijd van laatste post, maar niet wie de laatste post gedaan heeft. Is ook erg handig om te kijken of er nieuwe dingen gepost zijn op je reactie zonder dat je de preciese tijd van elk topic hoeft te onthouden.
ben ik de weg kwijt nu?
ARME AOW’er
Je wilt dus zoeken op topics, waar jijzelf als laatste op hebt gereageerd ?? Lijkt me niet totaal zinvol !
Mother, will they like this song?
Hij wil niet zoeken, hij wil zien wie er als laatste gepost heeft.TheLunatic schreef op 03 December 2002 @ 10:47:
Je wilt dus zoeken op topics, waar jijzelf als laatste op hebt gereageerd ?? Lijkt me niet totaal zinvol !
En het antwoord werd al in reply 1 gegeven.
Verwijderd
Wat ik ook wel een makkelijke nieuwe feature vind is de mogelijkheid om een draad vanaf een bepaalde positie (waar ben ik gebleven met lezen) op te nemen in m'n bookmarks.
(het + symbooltje op de bovenste regel van een post) Zeker bij lange threads die over meerdere dagen doorlopen scheelt het veel zoeken en scrollen.
(het + symbooltje op de bovenste regel van een post) Zeker bij lange threads die over meerdere dagen doorlopen scheelt het veel zoeken en scrollen.
Het probleem is. Waar laat je die username? Ik heb het zelf opgelost door in de laatste rij alleen de posttijd weer te geven met laatste replier erachter. Niet dat dat een beste oplossing is maar het neemt niet zoveel ruimte in als de totale datum+tijd+naam.
zo'n title onder je muis vind ik niet _echt_ prettig werken als ik eerlijk moet zijn.
zo'n title onder je muis vind ik niet _echt_ prettig werken als ik eerlijk moet zijn.
Je wilt dus een extra balk met daarin de username van diegene die het laatst heeft gereplied..
Zelf vind ik het niet extra handig, maar dat is persoonlijk..
Stel nou dat het wel wel zou komen, bevorder je ook het onzinreplyen ermee, aangezien je dan vast weer gasten krijgt die het leuk vinden om z'n username zo vaak mogenlijk in een forum te laten zien in de topiclijst...
Zelf vind ik het niet extra handig, maar dat is persoonlijk..
Stel nou dat het wel wel zou komen, bevorder je ook het onzinreplyen ermee, aangezien je dan vast weer gasten krijgt die het leuk vinden om z'n username zo vaak mogenlijk in een forum te laten zien in de topiclijst...
🌞🍃
Met Topix was dit niet anders hoor!TheLunatic schreef op 03 december 2002 @ 10:47:
En ik vond dat veeeeel makkelijker dan hetgeen we nu kunnen.
Het probleem wat je nu hebt is dat alle topics waar veel op gereageerd wordt steeds bovenaan terugkomen in die view, die je eigenlijk helemaal niet meer wilt zien omdat je er een maand geleden ooit op gereageerd had.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Het kan wel handig zijn, phpBB heeft dit ook. Ik heb op me eigen forum deze optie eruit gesloopt omdat het anders veelst te druk is. Persoonlijk zie ik liever een strakke index zonder teveel informatie.
En zo dachten wij er ook over. Vandaar dat het in de alt-tekst staat.Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 14:58:
Het kan wel handig zijn, phpBB heeft dit ook. Ik heb op me eigen forum deze optie eruit gesloopt omdat het anders veelst te druk is. Persoonlijk zie ik liever een strakke index zonder teveel informatie.
Pagina: 1