Welke ga jij kopen? Il-2 FB of MS CFS3

Pagina: 1
Acties:

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-01 12:53
Ik heb zelf Il-2 Sturmovik en zit er over te denken om ook Forgotten Battles te kopen. Zoals de meesten waarschijnlijk al weten zal dit geen add-on worden maar een stand-alone versie. Screenshots en info: Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles) en http://www.il2sturmovik.c...n_battles/fb_features.php

Microsoft Combat Flight Simulator 3 is volgens mij net uit. Info: http://www.microsoft.com/games/combatfs3/

Als ik er een zou kopen zou dat Il-2 FB zijn. Waarom? Nou ik vind het er mooier uitzien als ik de screenshots vergelijk met CFS3. Ten tweede is het aanbod aan vliegbare kisten vele malen hoger. Dus wat is jullie mening? En waarom?

Poll: Il-2 Sturmovik FB of MS CFS3
Ik heb Il-2 Sturmovik en koop niets
Ik heb Il-2 Sturmovik en koop FB
Ik heb Il-2 Sturmovik en koop CFS3
Ik heb Il-2 Sturmovik en koop beiden
Ik heb geen Il-2 en koop Il-2 FB
Ik heb geen Il-2 en koop CFS3

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6483&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 19:44

Maxow

Hidden Sound System

voor wat ik heb gezien en gespeeld, vind ik ms CFS3 beetje slecht (mede omdat het zo beroerd loopt als de paard zonder poten (op mijn pc)) ook qua graphics (wat ik heb gezien) toen alles op high stond vond ik toch best tegenvallen. Dus ALS ik überhaupt 1 van de 2 zou moeten kopen zou ik IL2 kopen :)

Verwijderd

waar is de optie ik koop niks? want hou er niet van?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 13:02:
waar is de optie ik koop niks? want hou er niet van?
Dan gewoon niet stemmen in een poll die gaat over flightsims lijkt me.

Ik zou persoonlijk gaan voor IL2 omdat ik zeer enthousiast ben door het topic dat hierover loopt op GOT. Verder vind ik het realistischer,mooier en waarschijnlijk is de gameplay ook beter dan wat ik tot nu toe van CFS3 heb gezien.

Just my 0,02 cents :P

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:47

Jag

Ik heb Il-2 en ga FB kopen. En waarom geen MS CFS3? Omdat dat geen flightsim is in my humble opinion, maar meer een arcade shooter. Ik heb CFS 2 gekocht, en die viel vies tegen. Het spel ziet er geweldig uit, de pacific is een geweldig onderwerp voor een game vind ik, veel interessanter dan Europa of het Rusland van IL-2. Het spel draaide ook goed, de interface was geweldig (van MS Flight sim) en zelfs de handleiding was ok. Maar de gameplay zoog gewoon, de tijd van achter pijltjes aanvliegen die aangeven waar je vijand is, radar screens (in WO II :P), icons die je niet uit kan zetten, enz heb ik wel gehad. Het heeft gewoon niks met echt dogfighten te maken, waarbij de vijand spotten en jezelf in een goede positie manouvreren 75% van de kill is (en ik heb dat niet zelf bedacht, dat zeggen de WO II aces). In IL-2 heb je wel dat gevoel, in CFS niet.
Komt bij dat er in CFS 2 een onwerkelijk irritante bug zat, die echt no way niet opgevallen had kunnen zijn tijdens het beta testen. Als je op je fuselage werd geraakt, dan kan je ineens nauwlijks meer rollen. Nou, er is maar 1 manier waarop je je "roll-ability" kwijt kan raken, en dat is door je ailerons te verliezen :). En MS heeft dat gewoon nooit gefixed 8)7, sja, dan houdt het een beetje op wat mij betreft :o.