Toon posts:

[Mobo] Wat was die socket A epox, met vcore van 2.25+- ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra iemand een antwoord hier op weet mag er gelijk een dik vet hangslot op deze topic.

Na een flink tijdje googlen, omega'en, en uiteraard de epox site zelf bekeken te hebben had ik nogsteeds geen antwoord op me vraag, welke socket A plank had nou een vcore van 2.25/2.3? Was het die uit de 400 reeks?; Epox 8K9A,Epox 8K9A2,Epox 8K9A2+ ? Die nieuwe hadden dacht dacht ik niet, die 8k9a messchien?

Of was het er eentje uit die 333 reeks?

Dit omdat ik weiger me mobo te vmodden (met me nicotine schuddende handjes) maar wel flink wat juice wil.

Echt nergens te vinden, proof me wrong otherwise :)

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik is op me eigen msg replyen zodat ie weer bovenaan komt te staan, het is natuurlijk zonde als iemand dit weet en het gaat zomaar aan hem voorbij.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 23:55:
Zodra iemand een antwoord hier op weet mag er gelijk een dik vet hangslot op deze topic.

Na een flink tijdje googlen, omega'en, en uiteraard de epox site zelf bekeken te hebben had ik nogsteeds geen antwoord op me vraag, welke socket A plank had nou een vcore van 2.25/2.3? Was het die uit de 400 reeks?; Epox 8K9A,Epox 8K9A2,Epox 8K9A2+ ? Die nieuwe hadden dacht dacht ik niet, die 8k9a messchien?

Of was het er eentje uit die 333 reeks?

Dit omdat ik weiger me mobo te vmodden (met me nicotine schuddende handjes) maar wel flink wat juice wil.

Echt nergens te vinden, proof me wrong otherwise :)
Okeey jij wilt een andwoordt:

De Epox 8K9A2+ kan max 2.0 in bios De 8K3A+ kan 2.2 De abit AT7-Max en KD-7 kunnen wel 2.325. Ik weet niet wat voor een proc je gebruikt maar mijn TBred heeft aan 2.1 meer dan genoeg. Als ik em op 2.2 v zet kan ik maar 25 mhz meer en 2.2 voor TBred zou niet echt goed zijn. Als je geen H2O Hebt dan hoef je geen 2.2 te probeeren das te gevaarlijk, tenzij jij wilt dat i maar 3 maanden werkt :)

Hopelijk heb je hier genoeg aan.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
Joh, precies wat ik wou weten en meer ;)

thnx

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 19:13:
Joh, precies wat ik wou weten en meer ;)

thnx
Daar zijn wij voor ;)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....