• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 13:07
Ik heb sinds een half jaar een Siemens S45... top telefoontje maar langzamerhand beginnen een paar knoppen minder goed te reageren (lees:je moet hard drukken om het gewenste effect te krijgen).. te weten te bovenste 2 knoppen en ook de 0 begint kuren te krijgen. Ik denk gewoon dat er teveel stof tussen die knoppen zit maar hoe krijg ik deze foon open?

Bladiebla!

Verwijderd

Je hebt toch garantie? Gewoon terugbrengen lijkt me.

• TuLPMaN
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 23:50:
Je hebt toch garantie? Gewoon terugbrengen lijkt me.
Terug naar Siemens? Heeft iemand ervaringen daarmee? Hoe lang duurt dat enzo?

Bladiebla!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ja

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• TuLPMaN

Bladiebla!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Oke, ik geef het toe: was een beetje flauw

De grootste drukte is weg, ik denk dat het niet zo lang kan gaan duren..

-

• TuLPMaN
ginz2002 schreef op 03 December 2002 @ 00:00:
[...]

Oke, ik geef het toe: was een beetje flauw

De grootste drukte is weg, ik denk dat het niet zo lang kan gaan duren..
Jij werkt bij Siemens ofzo? Ik heb die telefoon trouwens via O2 gekregen, moet ik hun dan niet aanspreken hierop?

Bladiebla!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

TuLPMaN schreef op 03 december 2002 @ 00:01:
Jij werkt bij Siemens ofzo?
nee, ik werk niet bij Siemens
Ik heb die telefoon trouwens via O2 gekregen, moet ik hun dan niet aanspreken hierop?
Hoogstwaarschijnlijk wel bel: 0800-4444444

-

• ferrero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

ferrero

el mosquito

Bij mij duurde het met mijn SL-45 6 weken voordat ik um terug had van reparatie :(

Innocam | Synology Camera Licentie per E-mail

Verwijderd

TuLPMaN, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn S45, ook van 02, heb jij al met O2 gebelt? Ik nog niet, binnenkort maar eens een uurtje voor uittrekken denk ik :(

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 13:11
Hier stond een handige tip over het bellen met O2... ;)

edit:
O2 moet je bij voorkeur 's avonds bellen, dan denkt iedereen dat ze al dicht zijn, terwijl ze redelijk belachelijke openingstijden hebben...

[ Voor 29% gewijzigd door ESteg op 03-12-2002 11:10 ]

Verwijderd

Bedankt voor de tip, edit het nu maar weer weg, voordat iedereen het weet :+

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 13:11
Oh ja, shit, dat was niet zo slim idd :+

• TuLPMaN
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 10:55:
TuLPMaN, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn S45, ook van 02, heb jij al met O2 gebelt? Ik nog niet, binnenkort maar eens een uurtje voor uittrekken denk ik :(
Ben nu met ze aan de telefoon....

Hoe lang heb jij die telefoon al? Afgezien van dit probleem vind ik het een prima dingetje..

En sinds wanneer heb jij dit probleem? Heb je hem wel es laten vallen?

Bladiebla!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

JB

Cédric roelt!

Dat probleem met het hard moeten duwen op die knopjes had ik ook bij de C45 (Nogal irri vind ik zelf)

Mijn boefje is liev!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-02 17:18

IvoB

Prutst er rustig op los

hier hetzelfde laken en pak.. zal wel aan het toestel liggen. Verder ben ik 100% tevreden met mijn S45 -=> S45i

Verwijderd

Ik heb mijn siemens m35 opgestuurd. (postbank, dus O2)

Ik kreeg na lang wachten antwoord dat het niet onder garantie viel
na 2 maanden wachten en 3 briefen verder kreeg ik het zelfde antwoord, terwijl ik echt gelijk heb.. ze hebben niet eens naar mijn argument gekeken.
nu kan ik betalen voor een kapotte telefoon of hem voor veel te veel geld (165 €) laten repareren. Inmiddels heb ik een nieuwe telefoon Siemens C45.
Ik ga misschien nog wel een brief schrijven naar O2, maar daar heb ik nu even geen tijd voor. Het is inmiddels 6 maand geleden dat mijn telefoon kapot ging. Oftewel ik vind het een kut service. Ik ben ook nog eens iets van 15 € kwijt aan telefoontjes met van die telefoon dozen die niks voor je kunnen doen omdat ze alleen maar een pc scherm voor zich hebben waar informatie op staat waar ik niks aan heb. De mensen die bepalen of je tel. gerepareerd wordt of niet zijn niet telefonisch bereikbaar.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
ferrero schreef op 03 December 2002 @ 10:41:
Bij mij duurde het met mijn SL-45 6 weken voordat ik um terug had van reparatie :(
ik wacht nu al 1,5 week op me c45 (software ging na 3 maanden stuk), gozer in de winkel zei dat ik em ongeveer 1 tot 4 weken kwijt ben :( ik kan dus wat verwachten :'(

Verwijderd

Same prob. here,.....Bij mij is het knopje boven rood beetje lam, rechts van het navigatie knopje en idd de 0! maar viel bij mij buiten de garantie periode :(

Wat bij mij wel altijd helpt is er ff hard in blazen (bij de knopjes dus) dan werkt ie meestal wel weer ff goed. (dus echt bijna met je mond op de tel. en dan zo hard mogelijk blazen, en dat beetje vocht wat dan meegaat, ach ja)

succes ermee

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 23:22 ]

Verwijderd

Ik heb nu 3 siemens toestellen gehad en ze kregen allemaal problemen met het toetsengedeelte.
Ik heb nu weer een siemens............ :X

Verwijderd

Ik heb de mijne een paar dagen geleden ook ingeleverd voor reparatie, die "Aan" toest begon te haperen en na een paar dagen deed die knop helemaal niks meer. Het begon idd met het steeds harder moeten indrukken van de toetsjes...

Verwijderd

TuLPMaN schreef op 03 December 2002 @ 15:27:
[...]

Ben nu met ze aan de telefoon....

Hoe lang heb jij die telefoon al? Afgezien van dit probleem vind ik het een prima dingetje..

En sinds wanneer heb jij dit probleem? Heb je hem wel es laten vallen?
Ik vind het idd ook een prima dingetje :Y) Heb hem een half jaar ofzo, en merk sinds een paar weken dat de knopjes soms errrruug slecht (tot niet) regearen...Al meer nieuws van O2?

Verwijderd

IK heb dat probleem ook gehad met mijn siemens s45 bij mij duurde het een kleine 2 weken. je krijgt dan een nieuw frontje op je telefoon. Hierna heb ik er nog nooit problemem mee gehad

Verwijderd

Je kan het beste contact opnemen met siemens zelf en niet met de telefoonzaak waar je hem gekocht hebt dat duurt alleen maar langer. gewoon een RMA nummer aanvragen bij siemens

Verwijderd

zeg allstarz, kan je ons misschien nog wat meer vertellen of die procedure? Hoe zat dat nu precies, garantie of niet? Eventuele kosten, etc etc...ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met Siemens..

alvast bedankt :Y)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:51
die van mij is een is nu 15 maanden oud en doet het nog perfect...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

nooit in je broekzak gehad ofzo? Nooit gebruikt? :D Zal wel niet, maarja, volgens mij is het een combinatie van gewoon slijtage en stof dat er tussen komt ofzo...:S

Verwijderd

je moet hier hier het formuliertje invullen met je klacht dan krijg je een mailtje terug met een RMA nummer en waar je je telefoon heen moet sturen (zonder accu en accu klepje) ik zou hem wel verzekerd versturen. Dus je hebt zelf alleen maar de verzend kosten (vezekerd is dat ongeveer €12).

Verwijderd

je kan hier kijken hoe ver het is met je reparatie aan de hand van je RMA nummer en postcode

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 23:47 ]

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2025
Hmm, een bekend probleem dus met mijn telefoon. heb hem nu een half jaar en knopjes doen het al lang niet goed. Vandaag maar gebeld naar siemens en opgestuurd. Ziet er wel netjes uit dat je kan zien hoe ver het met je reparatie is enzo.

Verwijderd

Zelf ben ik ook een tevreden gebruiker van een S45, maar een fijn toestel hoor! Nog nooit dit soort problemen gehad! en ik heb hem nu 13maanden

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 21:08
Nou, en ik maar denken dat ik de enige was met dit probleem! Ik dacht dat het misschien zou komen omdat er water in m'n telefoon was gekomen (belde een keer in de regen) dus durfde hem niet op te sturen naar siemens. Daarbij heb ik hem ook nog geflashed naar S45i, al 5 keer van 1m hoogte laten vallen en was ik bang voor lange reparatie tijden. Dus toen heb ik maar zo'n siemens-toolkit besteld (7euro ofzo) waarmee je het frontje eraf kan halen, want met een mes ertussen lukte niet en aan de mededeling dat de garantie verlopen zou zijn door gebruikers-fouten had ik ook niet zoveel zin...

Uiteindelijk dus telefoon opengemaakt, doek langs toetsen en -bord gehaald, gezien hoe fokking klein de telefoon zelf is, dichtgedaan, en nu werkt'ie weer als een trein. Alhoewel, het bovenste knopje staat nog steeds niet helemaal recht, maar hij doet het tenminste weer. Ik zou hem natuurlijk nog op kunnen sturen...

Maar, al met al, siemens is toppie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rickbv op 16-01-2003 23:48 ]

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 21:08
Hmmz, het bovenste knopje heeft het nu weer begeven, gelijk siemens maar even gebeld dus. Maar het valt me wel tegen van de ene kant; 1euro per gesprek en zelf de verzendkosten betalen... En de 72uur-service die ze normaal gesproken aan konden bieden, kunnen ze nu ook niet meer garanderen. Jammer...

Moet ik nog wel ff zien dat ik de S45 software terug flash, er staat nu S45i op namelijk :/
Pagina: 1