Toon posts:

aansluiting power button op compaq mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een mobo liggen en daarop zit een witte connector met 7 aansluitingen. hierbij staat J9 button. mijn vraag is weet iemand welke combinatie ik nodig heb om een power button, reset button en HDD led aan te sluiten? het mobo komt uit een Compaq 5650 met een Pentium 400 Processor. hieronder een tekening die van compaq zelf afkomt en waar ik dus verder geen informatie over dit probleem kan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://h18000.www1.hp.com/athome/support/msgs/5600/images/js-mt1c-1.GIF

Het betreft dus J9!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

:X Compaq :X

Prik onderdelen op dat board, sluit de voeding aan en ga met een schroevendraaier verschillende pinnetjes kortsluiten. Na een tijdje springt de pc vanzelf aan. Reset is op dezelfde manier te vinden (voorzichtig... want daarvoor moet de pc dus al aanstaan). Die hdd led kun je misschien beter laten voor wat ie is.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
W3ird_N3rd schreef op 02 december 2002 @ 23:25:
:X Compaq :X

Prik onderdelen op dat board, sluit de voeding aan en ga met een schroevendraaier verschillende pinnetjes kortsluiten. Na een tijdje springt de pc vanzelf aan. Reset is op dezelfde manier te vinden (voorzichtig... want daarvoor moet de pc dus al aanstaan). Die hdd led kun je misschien beter laten voor wat ie is.
yup gewoon zelf een beetje pielen, bij een compaq komt geen mainboard handleiding :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.