speakers waar online kopen?

Pagina: 1
Acties:

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
M'n home cinema set is bijna klaar, alleen de surround speakers nog. :D

Ik vroeg me af of jullie me goede sites kunnen aanraden waar surround speaker-sets worden aangeboden.... ik ken www.mediacheckpoint.com maar heb nog niet veel andere goede sites gevonden. Ik heb zelf al veel gezocht op internet... maar heb niet veel resultaat gehad. (veel Engelse en Amerikaanse sites... ;( )

M'n budget voor de speakers is 700 euro maximaal.

Verwijderd

Dat soort spul moet je nooit online kopen. Loop eens een audiozaak binnen (dus ergens waar ze geen wasmachines en scheerapparaten hebben) en vraag wat je wil hebben en ga een paar uur luisteren en kies wat je mooi vind.

• kingnbajam
ik ben een student.... en dan is het toch een stuk aantrekkelijker om een set voor veeeel minder geld op internet te kopen.... eerst luisteren zit er dus niet bij, wel VEEL recensies lezen en me daar door laten leiden... plus jullie adviezen hier natuurlijk...

iemand websites aan te radden?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

eerst in winkels beluisteren en dan Online kopen. Als je ze neit vantevoren gehoord heb benje nogsteeds student maar tegelijk ook n00b :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• kingnbajam
naja, dan niet hoor.....

Ik heb al enkele sets beluisterd, maar in de winkels waar ik was geweest (RAF o.a.) hadden ze bv. niet de Mission Cinema m70. Capiche? 8)7 Daarom wil ik ook nog even enkele sites checken... in Duitsland worden veel producten goedkoper aangeboden... bepaalde set's die ik wel zou willen, zijn te duur... maar als ik ze op internet wel goedkoper zie, dan kan ik ze maybe nog aanschaffen. Anyway, ik geloof dat ik wel weer genoeg energie heb verspild aan onnodig uitleggen. I'm out___________*

Verwijderd

hoezo onnodige uitleg? best handig dat je je mening ff toelicht...

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Voor duitsland kijk eens op deze site: http://www.guenstiger.de/

• kingnbajam
goeie site... bedankt!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:07

Aidix

Geluidspietlut

www.jbl.nl

-winkel
-goedkoop
-erg goede service

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30

-Stef-

Slainthe!

Kijk eens op http://www.hifi-regler.de. Soms nog goedkoper dan mediacheckpoint.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Pagina: 1