SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Zijn beide schijven soms even oud en uit dezelfde winkel? Misschien een slechte partij
Sorry eff foutje...
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Er zit nu dus op beide schijven een brandplek op de chip!
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn Quantumschijven ook maar ff ga tjekken.
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Ik zou trouwens toch wel van mijn leverancier / van quantum verlangen dat ze een ander alternatief geven. Nu zie je het branden, de volgende keer zie je het pas als de brandweer aan het nablussen is.........:(
Herman
www.waterkoeling.nl <-- in dit geval wel nuttig, dacht ik
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Als je bij een Fireball vuur kan verwachten, wat gaat er dan gebeuren met mijn Bigfoot?!?!?!? ;)[/quote]Nou, dat is toch wel duidelijk?
Laat hem op je voet vallen van zo hoog mogelijk, zou ik zeggen
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
-de bigfoot was een disaster
-de 9,1 gig viking II had een fout waardoor ie zeker zou crashen
-al die ouwe schijfjes zoals de trailblazer waren een ramp
-nu dit weer
kortom, volkomen klote.
Verwijderd
koop gewoon nooit een quantum
-de bigfoot was een disaster
-de 9,1 gig viking II had een fout waardoor ie zeker zou crashen
-al die ouwe schijfjes zoals de trailblazer waren een ramp
-nu dit weer
kortom, volkomen klote.[/quote]Quantum-Klote
10,2 gb quantum fireball begon rare geluiden te maken en op het laatst spinde ie ook niet meer op. omgeruild. Quantum sorico 2gb ofzo.. spint ook niet meer op en zit geen garantie meer op
Ik ga normaal om met schijfen hoor ! niet dat je denk van shit wat doet die gast ermee... maar voor mij nooit meer quantum
Verwijderd
Allen binnen de garantie periode overigens. (de eerste garantie periode dus)
Alle hd's vind ik prima. Quantum is het enige merk dat ik beslist nooit weer koop.
Verwijderd
Verwijderd
bad sectors kunnen ook software matig veroorzaakt worden
bijv. door windows installatie vanaf een gecopieerde windows CD..
Afijn.. wat is dan het beste merk voor je hd's? Western Digital ofzo?
Heb zelf seagate[/quote]IBM, en daarna Maxtor.
Voor SCSI : Seagate, IBM, Quantum.
Virussen? Scan ze hier!