[VB] POV GeForce 4 ti 4200 e(X)trem(P)ower TURBO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 21:20

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
Ik wil eigenlijk een topic openen over de POV GeForce 4 ti 4200 e(X)trem(P)ower TURBO. Maar waarschijnlijk is er die al wel een. Heeft iemand er toevallig nog een in zn bookmarks?

Ik zal meteen even motiveren waarom. Ik wil een nieuwe videokaart kopen (doh). En nu wil ik weten of die POV GeForce 4 ti 4200 e(X)trem(P)ower TURBO, veel beter/ gelijk/ of slechter is dan een gewoone GeForce 4 ti 4600. Want in het princiepe moet het niet veel schelen. Ze hebben beide hetzelfde geheugen en dus is dezelfde clocksnelheid haalbaar.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

-= Het Grote GF4 Benchmark Topic =-
Deze bijvoorbeeld?

Met de omega search zijn der nog wel een aantal topics erover te vinden. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Vae Victis op 02-12-2002 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
nou niet helemaal. want het gaat mij om de POV GeForce 4 ti 4200 e(X)trem(P)ower TURBO in het bijzonder. Deze heeft 3,3 ns geheugen en de gewone geforce 4 ti4200 heeft 4,0 ns geheugen. Dat geheugen maakt hem een stuk sneller dan een normale. Plus dat TURBO al standaard hoger is geclocked dan een gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even door en het moet helemaal goed komen met je :)

en je hebt mail van Pollewob hoor ik dus ik ben alweer overbodig. Voor de rest die meeleest : Klik hier en dan zoeken op 'Pov' dan zie je al aardig wat topics over dit merk...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

No topics were found containing your keywords. (no_topicmatch)
En als je ook in topics laat lezen dan krijg je zoveel hits dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je moet de link van Courage volgen en dat met CTRL-f zoeken, dat werkt vrij aardig in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
ik ben eruit. Gooi hem maar dicht. Pollewob heeft me ff teruggemaild. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Waarom slopen jullie gewoon de search er niet uit en beschrijf je in de FAQ dat users voortaan gewoon alle topics van het afgelopen jaar moeten laten weergeven en dan met CTRL-F laten zoeken. Dan dat topic in en verder zoeken met CTRL-F. Is toch rete-handig volgens zo te horen.

Ben ik blij dat ik niks zoek over OC resultaten met me GF4 Ti4200. Zou er niet aan moeten denken om dat GF4 Ti4200 OC resultaten topic in te moeten met mijn CTRL-F.

8)7 |:(
Pagina: 1