Toon posts:

80mm newbie vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil in m'n server een 80mm fan bouwen, maar ik zie geen aansluiting :9 en ik denk dat ie er wel zit :*) stel dat ie er niet zit kan ik 'm dan aan zo'n voeding ding maken? Aan zo'n dingetje wat je normaal bijv. in je hdd plugt? Dit is 't mobo in kwestie:

http://www.abit-usa.com/products/mb/bm6/

• BOUBOU
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-02 10:30

BOUBOU

668:The Neighbour of the Beast

Ik zou het eens in het mobo forum proberen.

server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dit heeft ook een beetje met koeling te maken, anders moven maar...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 21:22 ]

Verwijderd

Ik neem aan dat de fan een 3 pins connector heeft en geen standaard 4 pins molex?
Als je geen 3 pins connector hebt dan kun je de connector afknippen en dan moet je maar ff de search gebruiken welke draad aan welke draad moet. Aan de ene kant moet je een gele en een zwarte draad hebben. De andere kant zoek je zelf maar uit.

Dit is dus echt een search vraag.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57
Moet je het rode draadje van je fan aan de gele van je voeding hangen, en de zwarte(soms blauw) aan de zwarte.

Je kan de rode ook aan de rode doen, dan is die wat stiller maar verplaatst ie ook minder lucht.

Als je op search kleikt in deze: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/layout/topbar_uit.gif balk, dan hoef je niet eens op antwoorden te wachten!!! Gewoon het antwoord van gisteren opzoeken... :/

[ Voor 36% gewijzigd door bredend op 02-12-2002 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Neen, dit is niet zo'n search vraag, hij komt uit een voeding en heeft zo'n 2 pinnentjes ding d'r aan.

Verwijderd

Ohw, dan is het gewoon rood aan geel en zwart aan zwart

wel een search vraag dus
je kan ook rood aan geel en zwart aan rood doen
of rood aan rood en zwart aan zwart maar dan kan ie soms niet starten.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57
Die 2 pinnetjes ding moet je ff aan de je weet wel fixen en anders ff omdraaien. Soms moet je dan die kabels anders doen...

:?

Verwijderd

Topicstarter
Hij moet gewoon 't hardst draaien, op z'n hardst, maar bedankt.

Verwijderd

Maar woutert, meer als de helft van jouw topics zijn gesloten. Don't you ever fuckin learn?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 21:29:
Maar woutert, meer als de helft van jouw topics zijn gesloten. Don't you ever fuckin learn?
het is trouwens meer dan de helft, maar okay :+ en http://gathering.tweakers.net/forum/find/result/2 kijk eens goed d'r naar, dat is niet meer DAN de helft. Maar toch bedankt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 21:38 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Gewoon op die stekker aansluiten inderdaad..

Zolang je maar zwart op zwart aansluit, en rood (van de fan) op geel (van de voeding) dan komt het allemaal goed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.