Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding zonder Behuizing...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Heb me pa zover gekregen om iets te casemodden zo gezegt zo gedaan. Ik kreegneen beste wel leuk model video. Nu heb ik hem helemaal gedemonteerd kom ik tot de ontdeikking.. Het past niet echt. Nu was mijn vraag ik heb hier een Codegen Model : 200 X voeding liggen die ik zojuist uit de kast heb gehaald. Is het mogelijk om deze voeding uit te kleden zodat ik zonder behuizing veder kan want dan denk ik dat het wel zal passen.

Is het mogelijk of moet ik een andere oplossing zoeken ?

Bijvoorbaad Dank

Pics komen als hij klaar is :D

Verwijderd

Kan heel goed ja, zo heb ik een maand een pc in een oude versterker kast gepropt, nooit last van storing ofzo, gewoon doen, maar denk wel aan de veiligheid, daar staat namelijk wel 230V op!!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:57
Zorg wel dat het niet met andere spullen in aanraking komt, dan krijg je namelijk kortsluiting :P

Maar het kan best :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dan ga ik er morgen mee verder.. Moet namelijk ook nog de binnekant van me video wat dingen uitzagen zodat me mobo er precies in past. Ik zal jullie op de hoogte houded van mijn projectje... Ben er nu eigenlijk al trots op :P.

Verwijderd

Tipje, zet je voeding ff op een rubbere voetje, om zeker weten spanningslekken te voorkomen, en aard evengoed alles....

Verwijderd

Topicstarter
Is goed dus ik moet het kleine moederbordje / printplaatje op iets rubbers neer leggen?

Verwijderd

Printplaatje had ik zo bevestigd: Rubberen ringetje op bodemplaat van de kast gelijmt, en dan een schroefje met boutje door het gat voor je schroeven in je voedingsprintplaatje. Die schroef dan weer ij het rubbertje, zo maakt hij nooit contact met je kast, nogal belangrijk als hij van staal is, en om de hoogte denken, hij mag echt in geen geval, hoe dan ook, contact met je kast kunnen maken.

Verwijderd

Kun je niet een nieuwe kleinere behuizing maken?

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb vandeweek mn behuizing (de deksel) van mn voeding afgehaald. Dat heeft echt een groot effect op de airflow! Het is een dual-fan voeding van Topower en ik heb de 2e fan aan dik koperen installatiedraad gehangen. De temp in mn kast en van mn processor is gelijk 2 a 3° gedaald.
Pagina: 1