Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ronde IDE kabel met maar 1 aansluiting? Waar?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik zoek nou al een tijdje naar ronde IDE kabels met maar 1 aansluiting. Ik heb namelijk al m'n disks en cd spul elk op een eigen kabel. Nou zou je wel een gewone ronde kabel kunnen pakken en het 2e korte stuk afknippen, maar ik weet niet of dat met zulke kleine adertjes wel goed gaat, en er geen kortsluiting ontstaat.
Liefst zoek ik kabel van 45 of 60 cm, met aan beide kanten dus een connector, meer niet. Simpel. Maar zowel in de search als in de pricewatch staan alleen "normale" kabels met 2 aansluitingen. Iemand enig idee waar ik kabels met 1 aansluiting kan vinden?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

tja, word denk ik toch knippen

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 12:24
Zoiets zoek ik ook, maar dan eentje van ong 10-15 cm lang. Heb eens gekeken bij XXLcases, maar daar kon ik niet vinden wat ik zocht.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

is het afknippen van een aansluiting niet slecht voor de kabel? ivm storing ofzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
YES! Da's wat ik zoek. Nu alleen nog een nederlandse dealer graag :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hier is pas nog een topic over geweest, je kan die kabels gewoon afknippen, maar zorg er wel voor dat er geen kortsluiting ontstaat :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon scherpe schaar nemen niks aan de hand dan

Iperf

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 06:39
Ik heb gewoon vantec rounded rounded cables met een scherp messie een stukkie korter gemaakt :) werkt perfect
Pagina: 1