Hoi,
De pc van m'n moeder vertoonde wat kuren met het beeld dus ik had even de videokaart uit die pc bij mij erin gedaan om te testen of het aan de kaart lag. Bij mij werkte de kaart perfekt alleen kraakte het geluid heel erg. Naja, ik de kaart weer teruggestopt en m'n eigen videokaart weer in m'n pc.
Maar nu kraakt het geluid nog steeds hier
Het is een heel hoog krakend/piepend geluid.
Het volgende heb ik al gedaan
-Geluidskaart in andere PCI sloten geprobeerd
-IRQ's nagekeken. (Sound en VGA deelde eerst een IRQ, nu niet meer, maar 't heeft niet geholpen)
-Videokaart eruit en erin gedaan
Toen ik die kaart verwisselde heb ik btw per ongeluk m'n bios settings gewist, dus die staan weer op default. Kan het daar wat mee te maken hebben.
't gaat om een Soundblaster 128 PCI en een Geforce DDR op een Abit KT7
De pc van m'n moeder vertoonde wat kuren met het beeld dus ik had even de videokaart uit die pc bij mij erin gedaan om te testen of het aan de kaart lag. Bij mij werkte de kaart perfekt alleen kraakte het geluid heel erg. Naja, ik de kaart weer teruggestopt en m'n eigen videokaart weer in m'n pc.
Maar nu kraakt het geluid nog steeds hier
Het is een heel hoog krakend/piepend geluid.
Het volgende heb ik al gedaan
-Geluidskaart in andere PCI sloten geprobeerd
-IRQ's nagekeken. (Sound en VGA deelde eerst een IRQ, nu niet meer, maar 't heeft niet geholpen)
-Videokaart eruit en erin gedaan
Toen ik die kaart verwisselde heb ik btw per ongeluk m'n bios settings gewist, dus die staan weer op default. Kan het daar wat mee te maken hebben.
't gaat om een Soundblaster 128 PCI en een Geforce DDR op een Abit KT7