Ik heb dit topic gemaakt omdat ik de oplossing weet voor het 2de IDE probleem en omdat ik niet meer kan antwoorden op de vorige topic (afgesloten) met dit probleem. Ik ben nieuw op dit forum en ik heb speciaal voor dit probleem geregistreerd. Ik hoop dat ik iemand hiermee kan helpen want ik had gezien dat een heleboel mensen dit probleem hebben.
De vorige topic kan hier worden gevonden.
asus p4s8x
De oplossing is heel simpel!
Ik had dit probleem ook en moest heel lang zoeken voordat ik de oplossing had gevonden.
Haal gewoon de draden van de USB Header eruit.
Er ontstaat namelijk een conflict tussen de USB Header en de 2de IDE poort.
Dus haal gewoon de draden eruit, restart je pc en je zult zien dat je moederbord de 2de IDE poort (als je een harde schijf erop heb staan tenminste) weer ziet.
Ik had dezelfde probleem en dit heeft het opgelost. Ik heb het ook bij yorcom gekocht en het werkt perfect! Ik had nog een probleem met dit moederbord maar een bios update heeft dit opgelost.
De vorige topic kan hier worden gevonden.
asus p4s8x
De oplossing is heel simpel!
Ik had dit probleem ook en moest heel lang zoeken voordat ik de oplossing had gevonden.
Haal gewoon de draden van de USB Header eruit.
Er ontstaat namelijk een conflict tussen de USB Header en de 2de IDE poort.
Dus haal gewoon de draden eruit, restart je pc en je zult zien dat je moederbord de 2de IDE poort (als je een harde schijf erop heb staan tenminste) weer ziet.
Ik had dezelfde probleem en dit heeft het opgelost. Ik heb het ook bij yorcom gekocht en het werkt perfect! Ik had nog een probleem met dit moederbord maar een bios update heeft dit opgelost.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 20:39 ]