Toon posts:

Waar kopen in Duitsland?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een nieuwe HT set kopen. Mijn keuze is al gemaakt na een paar bezoekjes aan een paar dealers.
Het wordt:

Marantz sr-4300
2x b&w dm 602 s3 front
1x lcr60 center
2x b&w LM-1 surround
b&w asw600 sub

Nu heb ik begrepen dat duitsland aanzienlijk goedkoper is op dit gebied?
Kan er iemand mij dan een winkel in duitsland aanbevelen?
de search leverde hier niet veel over op. Alvast bedankt

Verwijderd

ik heb laatst mijn kenwood 8060 en dvd speler gekocht bij de mediamarkt net over de grens... en het was wel beduidend goedkoper dan in nederland dus ik zou zeker even rond gaan kijkken daar.
ik weet niet of ze bij de mediamarkt hebben wat jij wilt hebben maar je kunt het iig wel ff proberen... :) :)

Verwijderd

of via een duitse website. transportkosten voor buitenland ken ik niet, maar invoerrechten ed. zijn binnen de eu iig niet nodig

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 19:49:
of via een duitse website. transportkosten voor buitenland ken ik niet, maar invoerrechten ed. zijn binnen de eu iig niet nodig
Kben ook al aan het zoeken geweest naar duitse websites maar geen enkele had mijn bovenstaande keus. Weet er iemand nog een paar duitse sites?

Verwijderd

marantz SR-????

ik weet niet waar je woont maar als je toevallig in de buurt van lelystad woont zou je je versterker daar kunnen halen voor het zelfde geld als je hem in duistsland kan krijgen

heb ik ook gedaan alleen jammer dat ze hem niet op voorraad hadden
dus moet nog ff een weekje wachten

Verwijderd

moet je es ff kijken bij de mediamarkt in herzogenrath (dat is de duitse kant van kerkrade) :)

Verwijderd

Check www.mediacheckpoint.de of www.audiovision-shop.de eens.
Er zijn er nog meer maar deze twee ken ik zo even. Bij Audiovision heb ik mijn eigen set gekregen. Gewoon besteld en afgehaald. Is 20 - 30 min rijden vanaf grens bij Venlo.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:52
Ik heb prima ervaringen met http://www.digitalnetshop.de/
Snelle bezorging (mits op voorraad) via UPS, en als je vooruitbetaald slechts € 11,90 verzendkosten. En over het algemeen behoorlijk goedkoper dan nederland! :)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 14:10:
moet je es ff kijken bij de mediamarkt in herzogenrath (dat is de duitse kant van kerkrade) :)
/offtopic
Binnenkort krijgen wij hier (hengelo) ook een mediamarkt. Zal die dezelfde prijzen hanteren als in Duitsland? weet iemand dat toevallig?
/offtopic

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 22:59:
[...]

/offtopic
Binnenkort krijgen wij hier (hengelo) ook een mediamarkt. Zal die dezelfde prijzen hanteren als in Duitsland? weet iemand dat toevallig?
/offtopic
Vanuit Hengelo is het niet zo heel ver rijden naar de MM in Nordhorn.

Ik heb zelf mijn receiver trouwens bij mediacheckpoint.de gekocht. Geen enkel probleem, binnen een paar dagen bezorgt en veel cheaper dan in nederland.

Yamaha MT-09

Verwijderd

Minstens 10% goedkoper dan hier, want hier word je zwaar opgelicht :( .

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ach kan wel 20% zijn ook. De laatse keer vroeg ik even de prijs op van de AE100 beamer bij de importeurs in NL en DE. De prijzen inc btw waren.
NL €2800
DE €2200
Tja dan ben je wel een dief van je eigen geld als je in NL koopt, alleen wel lullig voor de NL handelaar.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 22:59:
[...]

/offtopic
/offtopic
offtopic: toch nog meer mensen uit deze uithoek op GOT :)
maar NL mediamarkt hanteerd fors andere prijzen dan de Duitse, kan soms behoorlijk schelen. toch zo af en toe nog naar Nordhorn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 19:41:
Ik ga binnenkort een nieuwe HT set kopen. Mijn keuze is al gemaakt na een paar bezoekjes aan een paar dealers.
Het wordt:

Marantz sr-4300
2x b&w dm 602 s3 front
1x lcr60 center
2x b&w LM-1 surround
b&w asw600 sub

Nu heb ik begrepen dat duitsland aanzienlijk goedkoper is op dit gebied?
Kan er iemand mij dan een winkel in duitsland aanbevelen?
de search leverde hier niet veel over op. Alvast bedankt
Ik heb mijn receiver gekocht bij Mediacheckpoint.de, de prijs daar is zo'n 60%-80% van de nederlandse prijzen.

Mijn 602 s3 speakers heb ik gekocht bij Audioklang.de . Ze hebben nog geen nieuwe site maar je moet gewoon ff mailen. Goede service + engels-sprekend
De center die jij wil hebben ze vast ook daar. En de sub ook.
Mediacheckpoint heeft ook wat B&W modellen maar niet echt veel.

Alleen die Surrounds, dat zou ik dus echt niet! doen. Koop daarvoor 600 s3 of 601 s3. !!

edit : onderbouwing : Die LM-1 zijn monitor speakers die ik hier wellis heb gehoord. Het klinkt zeker niet verkeerd maar voor ff wat meer heb je een veel lekkere speaker die erg goed matched met je fronts/center. ( zelfde opbouw speaker, zelfde soort tweeter en zelfde bouwmatriaal voor de woofer (wat overigens weer wat minder belangrijk is.) )

Succes, voor vragen kan je altijd mailen/icq-en/msn-en :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 09:28 ]

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Ik heb mijn Kenwood 8060D (zwart) bij Hifi-regler gekocht. De verzendkosten waren rond de 30 euro geloof ik.

http://www.hifi-regler.de
Maar ik moet toegeven dat ik hem nu na een paar weken al naar Kenwood Nederland ter reparatie heb gestuurd. Zit een vervelende tik in tijdens het luisteren naar de surround modussen :(

Verwijderd

Houdt er wel rekening mee dat als je in Duitsland bij een onofficiële dealer B&W spullen koopt, je geen garantie bij B&W hebt. Je kan - in geval van een defect - via de winkel zelf meestal wat regelen, maar direct naar B&W niet. Sowieso mogen die Duitse winkels geen spullen over de grens verkopen van B&W dacht ik :?

Zoek eens wat andere topics over kopen in Duitsland op, er is meer info over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 15:46 ]

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

b&w is een ramp met import/export...
je kan het beste die dingen via belgie doen.. voor de rest wee tik dat radiobeurs tilburg hun prijzen erg netjes hebben! en ze zijn officieel dealer van b&w

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 09:25:
[...]

Alleen die Surrounds, dat zou ik dus echt niet! doen. Koop daarvoor 600 s3 of 601 s3. !!

edit : onderbouwing : Die LM-1 zijn monitor speakers die ik hier wellis heb gehoord. Het klinkt zeker niet verkeerd maar voor ff wat meer heb je een veel lekkere speaker die erg goed matched met je fronts/center. ( zelfde opbouw speaker, zelfde soort tweeter en zelfde bouwmatriaal voor de woofer (wat overigens weer wat minder belangrijk is.) )

Succes, voor vragen kan je altijd mailen/icq-en/msn-en :)
heb je de VM1 ook gehoord??? klinkt deze hetzelfde als de LM1??

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-03 20:11

PnD

like in Pinda ^_^

Ik kick hem omdat missschien nu mensen nog meer winkels weten :)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02

Houdoe

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ten eerste: een officiele B&W dealer zal nooit en ten nimmer hun producten aanbieden via internet. Dus als je een winkel ziet die B&W speakers aanbied en ze ook verstuurd zonder dat je bij die winkel langs bent geweest, dan weet je dat het geen officiele dealer is.
Als je niet koopt bij een officiele dealer dan zit je altijd gebonden aan de garantie die die winkel je geeft, dus woon je er ver van weg dan moet je altijd toch terug naar die winkel, terwijl als je koopt bij een B&W dealer je altijd terecht kan bij de lokale B&W dealer en/of B&W importeur.

Ten tweede: B&W kan *niet* verkoop verbieden aan buitenlanders, dit mag niet volgens de europese wetgeving. Dus je kan prima bij een goede B&W dealer in duitsland kopen. Voordeel is ook dat je de duitse garantie krijgt van 10 jaar (kweenie of die ook bij 600 series telt) :)

Deun, heb je trouwens al met die lokale nederlandse dealers gepraat voor een goede prijs? Of heb je daar geluisterd met in je hoofd "ik ga toch in duitsland kopen"?
Ik koop altijd liever bij een lokale winkel tegen een goede prijs, dan nog een beetje goedkoper maar verder weg in duitsland moeten kopen.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-03 20:11

PnD

like in Pinda ^_^

http://www.budgetwinkel.nl/

deze winkel komt in de buurt van de duitse prijzen ben ik na veel zoekwerk achter gekomen :)
Pagina: 1