Toon posts:

[scriptje] Email zoeken op userid.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met een beetje freubelen het volgende script in elkaar gezet:

<form onsubmit="opzoeken()" name="email">
<input type="text" size="22" name="userid" value="Vul user id in." onfocus="if(this.value=='Vul user id in.')this.value='';">
<input type="submit" value="opzoeken">
</form>
<script>
function opzoeken(){
window.open("http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/" + email.userid.value + "/FFFFFF/000000",'emailchecker','width=320,height=40');return false;
}
</script>

Als je een userid invult zoekt hij automatisch het bijpassend email adres op (indien dat aangevinkt is).
Graag hoor ik commentaar+bugs over dit script (tenzijn het aan GoT's kant ligt.) :)

Email.userid.value kan ook korter in this.userid.value, maar dan lukt het me opeens niet meer om het popupje te openen?
En het lukt me ook niet het venster 40 pixels hoog te maken :( (20+2 marges van 10)

Verwijderd

Kun je me uitleggen wat hier de bedoeling van is / wat we eraan hebben?

Verwijderd

Kijk uit voor spam!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er met spam?
Ik heb een scriptje gemaakt dat ik met jullie deel :)

Wat je er aan hebt, is dat als ik iemand zie met het user id 35402, dat ik dan makkelijk zijn emailadres weet :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 20:04:
Wat is er met spam?
Ik heb een scriptje gemaakt dat ik met jullie deel :)

Wat je er aan hebt, is dat als ik iemand zie met het user id 35402, dat ik dan makkelijk zijn emailadres weet :)
so what's your point? Op het moment dat ik iemands userid weet, weet ik zijn email adres ook wel, en if not, ga ik toch fijn hiernaartoe? Heb ik meteen alle andere relevante info...

Ik zie het nut dus niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar er komt ook nog een bookmark systeem in hoor :)
Tis nog beta :)

Verwijderd

Ik snap ook niet waarom wij dat interessant zouden moeten vinden hoor. Een IE venster is minimaal 100 bij 100 pixels (:{), dat had je kunnen opzoeken of proberen, en je scriptje werkt maar is vreselijk ranzig gecode, en dat voor maar 3 regels javascript.

Dus ik snap echt niet wat iemand anders hier nu mee moet.
offtopic:
Oh, en ik heb al een scriptje om email adressen te zoeken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.