Asus A7N8X

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Topicstarter
Ik ben erg geinteresseerd in dit moederbord maar kan er niet echt veel over vinden nog. Ik wil voornamelijk weten wat het verschil is tussen de verschillende versies die in Nederland aangeboden worden, de shops die hem hebben zijn hier namelijk nogal onduidelijk over...

En wie heeft dit bord al (of een ander nforce2 moderbord) en wil zijn ervaringen delen! Met de (brakke) search kan ik niet echt iets vinden...

Systeemspecs
PV Installatie

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

The Third Man

The Third Jellyfish

En wat dacht je van google? Tomshardware heeft hier al een review van gemaakt!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.asuscom.de/mb/socketa/a7n8x/overview.htm
je kan hier zien wat er allemaal op zit, en wat er optinal is :)
en wat er extra zit op de luxe versie :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

deze heeft geen onboard grafische kaart (geforce4mx) anderen (msi epox etc) wel...maar dat is de enige echte grote verschik met andere nforce2 borden

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Topicstarter
Ik had de review op tomshardware al gelezen, ik hoopte echter dat er al een beetje user ervaring zou zijn... want die is tot nog toe weinig te vinden. Ook is asus niet echt duidelijk over de LAN, die is namelijk optional. Dus op welk bord zit die dan wel of niet? Daarnaast wordt er over de audiokwaliteit op tomshardware ook niet veel verteld.

Systeemspecs
PV Installatie

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Check dit topic: Het nForce2 topic , daar hebben tweakers met de A7N8X gepost :) Het beste is om daar ook verder te gaan lijkt me, anders hebben we straks voor elk mobo type weer een ervaringen topic en vooralsnog loopt dat topic vrij goed qua reacties :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.