PoV radeon9700 pro kaduk?

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:45
Afbeeldingslocatie: http://images.doomed.nl/kut.jpg
dit krijg ik nu telkens als ik ut2k3 opstart....
de point of view hangt aan een net paar dagen oude Soyo KT400 (8x AGP, etc)
sinds vanmiddag (na installeren van via 4in1 4.43v en 6193 drivers krijg ik dit probleem?) het lijkt mij dat het niet 1 van de bovenstaande drivers kan zijn.. (ik kan het ook fout hebben...) want ik heb de drivers er op gezet die bij de PoV zat geinstalleerd en nog steeds geeft hij de fout...

edit:

trouwens als ik windows zit heb ik er totaal geen problemen mee en draait alles gewoon perfect. UT2k3 heeft het bij opengl en direct3d

[ Voor 15% gewijzigd door Ankh op 02-12-2002 19:24 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Probeer eens andere video/AGP-drivers, misschien is er een update van ut2k3, windowsupdate, klooien met fsaa en andere instellingen. Kortom: klooien, opeens doet ie het, vast en zeker. Dat lijkt mij geen hardware probleem.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:28 . Reden: nieuwe drivers moest zijn andere drivers ]

• Ankh
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 19:27:
Probeer eens andere video/AGP-drivers, misschien is er een update van ut2k3, windowsupdate, klooien met fsaa en andere instellingen. Kortom: klooien, opeens doet ie het, vast en zeker. Dat lijkt mij geen hardware probleem.
k ik zal ff de nieuwste ati drivers proberen...

ik speel enkel ut2k3, maar hoogst waarschijnlijk heeft ie het met alle spellen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 19:27:
waar kun je dat fsaa instellen?

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

je topic titel is niet goed iig..
dit is echt tipish een driver probleem

en als je eerst brakke drivers installeerd en daarna goede (zonder ECHT alles weg te halen van die brakke driver) dan kan het probleem blijven.

als je nu alles wegheb gehaald ook uit het register en hij doet het dan nog niet.. zou ik een format C: doen, werkt dat niet.. ja dan heb ik ongelijk en krijg jij een kersen vlaai van me ;x

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 19:36:
[...]

waar kun je dat fsaa instellen?
rechtermuisknop bureublad -> eigenschappen -> tabblad instellingen -> geavanceerd -> OpenGL of D3D tabblad en daar kan je onder SMOOTHVISION II Anti-Aliasing instellen (FSAA dus)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.persson/screenshots/tabblad.jpg

• Ankh
pt0x schreef op 02 december 2002 @ 19:39:
je topic titel is niet goed iig..
dit is echt tipish een driver probleem

en als je eerst brakke drivers installeerd en daarna goede (zonder ECHT alles weg te halen van die brakke driver) dan kan het probleem blijven.

als je nu alles wegheb gehaald ook uit het register en hij doet het dan nog niet.. zou ik een format C: doen, werkt dat niet.. ja dan heb ik ongelijk en krijg jij een kersen vlaai van me ;x
haha dat hou ik er in ;)

ik heb nu de laatste ati drivers eropstaan, als deze fout gaan, doe ik een harde system restore :) of anders een format c: :)

Verwijderd

kan ook wezen dat je mobo niet helemaal compatible is met de RADEON 9700...

bij mijn mobomaker (SOLTEK) kon je ook een biosflash downloaden om een Radeon 9700 pro te laten werken, waren dus ook problemen....

weet niet of het bij jou ook het geval is, maar is een bezoekje aan de site van je mobomaker waard iig...

• Ankh
idd ik heb system restore gedaan, en het werkt allemaal weer, phiew .. maar goed doen wel ff een formatje.. want nu klopt van alles niets meer :/ :)
Pagina: 1