Met GOOGLE had je dat zelf ook gemakkelijk kunnen vinden...
[ Voor 68% gewijzigd door Donderwolk op 02-12-2002 18:57 ]
Pwnd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pwnd
Hoeveel pixels is een chinees?
En hoelang is een auto van 6 meter????????????????????????Donderwolk schreef op 02 December 2002 @ 18:57:
55 cm
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Donderwolk schreef op 02 December 2002 @ 18:57:
55 cm
vet koel
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
600 cmExirion schreef op 02 December 2002 @ 18:58:
[...]
En hoelang is een auto van 6 meter????????????????????????
jaOzBoz schreef op 02 december 2002 @ 18:57:
[ Voor 23% gewijzigd door Okyah op 02-12-2002 18:59 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Reesoluusie? WasdaOzBoz schreef op 02 december 2002 @ 18:59:
JE KUNT NOOIT EEN MAAT ALS PIXELS AANDUIDEN OMDAT DAT AFHANKELIJK IS VAN DE RESOLUTIE, DUS NOOIT VRAGEN HOEVEEL PIXELS ER IN BV 21x29.7 CM GAAN
weet ik ook niet
MAAR met GOOGLE had je dat zelf ook gemakkelijk kunnen vinden...
btw, dit is erg loos, zullen we stoppen?
Alone at last
Just nostalgia and I
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Dan moet je beter lezen. cm != pixel. Dan mis je een variabele als cm's wilt uitdrukken in pixels.Drazzic schreef op 02 December 2002 @ 19:00:
http://www.google.com/sea...els+van+een+A4&lr=lang_nl
zie niks staan hier hoor
Een vierkant blok? Dan is 3x2 pixels al genoeg...
Zoals gezegd: wat voor resolutie?
op een TFT is een pixel meest al een gram of 3, op CRT meestal 4
en dan heb je ook nog verschillen in het type monitor, natuurlijk.

Deze is 500 x 315 pixels
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ik heb er nu al 9921x14031 dat zijn er mooi 139201551DustMan4u schreef op 02 december 2002 @ 19:01:
Hoeveel pixels gaan er in 21x29.7 cm?
Maar hoeveel pixels gaan er in 500x500 pixels?
Ligt er een beetje aan. Rode pixels zijn altijd wat groter dan andere kleuren, en gele zijn juist weer kleiner. Oranje pixels zijn helemaal raar, die zijn de ene keer groot en de andere keer zie je ze bijna niet.Drazzic schreef op 02 December 2002 @ 18:54:
Hoeveel pixels heeft een A4, of hoeveel cm's of inches. Zodat ik mijn plaatje goed kan resizen er voor
Als je plaatje helemaal geen kleur heeft (dus alleen maar grijswaarden), past er zo'n anderhalve liter van op een A4.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Neem maar van mij aan dat het er meer dan 3 zijn.Drazzic schreef op 02 december 2002 @ 19:06:
Nee is voor een advertentie die op een a4 moet.
OMGDrazzic schreef op 02 december 2002 @ 19:06:
Mag ik je even doorverwijzen naar http://www.beginnersweb.nl OF je aanraden om even de replies van de andere users door te lezen en dat ook tot je door te laten dringen... met name de posts die RESOLUTIE bevatten
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
www.lagereschool.nlDrazzic schreef op 02 December 2002 @ 19:06:
Verwijderd
Blauw, maar als ik jou was zou ik gewoon terug fietsen hoor, stuk goedkoper.OzBoz schreef op 02 december 2002 @ 18:57:
Nou er is zelfs een post waar het antwoord al in zit. Ze hebben trouwens tegenwoordig ook van die stokken met streepjes. Die kun je ergens langs leggen en dan kun je zien hoe groot het is.wfvn schreef op 02 december 2002 @ 19:10:
[...]
OMG
Mag ik je even doorverwijzen naar http://www.beginnersweb.nl OF je aanraden om even de replies van de andere users door te lezen en dat ook tot je door te laten dringen... met name de posts die RESOLUTIE bevatten
Weet alleen niet of ze er ook zijn die de maat in pixels weergeven.. ben er bang voor. Wie duikt er in dat gat in de markt?
Goedkoper dan met de taxi iig:Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 19:12:
[...]
Blauw, maar als ik jou was zou ik gewoon terug fietsen hoor, stuk goedkoper.
Taxiritje
Na een taxirit van 16.000 kilometer (bijna 40.000 euro) zijn twee Chinezen en hun taxichauffeur in Londen aangekomen. De rit, die dertien weken geleden in Peking begon, was een ludieke actie van de Chinese overheid om Chinezen ertoe aan te zetten Engels te leren. Onderweg kregen de inzittenden Engelse les van de chauffeur. (NU.nl)
waxle schreef op 02 December 2002 @ 19:14:
Ik denk dat de maat van Ozboz zijn pixel publiek geheim is
publiek geheim?
ik hoop het niet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Waarachtig...OzBoz schreef op 02 december 2002 @ 19:13:
[...]
Nou er is zelfs een post waar het antwoord al in zit. Ze hebben trouwens tegenwoordig ook van die stokken met streepjes. Die kun je ergens langs leggen en dan kun je zien hoe groot het is.
Check dit dan:
http://www.koop-hier-je-pixel-bepaler-lineaal.nl
Zie urlWeet alleen niet of ze er ook zijn die de maat in pixels weergeven.. ben er bang voor. Wie duikt er in dat gat in de markt?
hoe ver weg staat ie?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Jaaaaahhhhhhh....dat maak je er nu van !!!Drazzic schreef op 02 december 2002 @ 19:14:
whaahah dachten ze nog dat ik het serieus meenden ook.
ongeveer 80% van een a4tje denk ikDrazzic schreef op 02 December 2002 @ 19:06:
Human Bobby
Dit topic is gesloten.
![]()