Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Heeft iemand ervaring met dit apparaatje?

http://www.packardbell.nl/products/node1349.asp

Een hand vol fun

Neem muziek en bestanden met u mee, waar u ook naar toegaat, met de 3-in-1 AudioKey. Het is niet alleen een handige en mooie MP3 speler, maar het kleine apparaatje huisvest veel meer!

Uitneembare opslagapparatuur
De AudioKey is één van de kleinste en slimste uitneembare opslagapparaten die er bestaat. Hij heeft een ingebouwd geheugen van 32 MB. U kunt bovendien een optionele SD-kaart (afzonderlijk verkocht) voor meer dan 500 MB opslagcapaciteit toevoegen.

Draagbare MP3-speler
De AudioKey is een complete MP3-speler van uitstekende kwaliteit, uitgerust met een hoofdtelefoonuitgang en bedieningsknoppen. Met het ingebouwde geheugen van 32 MB en de mogelijkheid om een SD-kaart voor extra geheugen toe te voegen, hebt u urenlang luisterplezier. En met de USB-connector is het kopiëren van MP3-bestanden in een oogwenk gebeurd.

Slimmer dan ooit
De AudioKey is voorzien van alle nodige stuurprogramma’s en heeft geen speciale software nodig voor dataoverdracht. Gebruiksvriendelijk en kostenbesparend. De AudioKey werkt op vervangbare AAA-batterijen en heeft geen aparte voeding nodig. Bovendien verbruikt hij zeer weinig energie aan de USB-poort en is daarmee bij uitstek geschikt voor notebooks.

Snel transporteren
Met een overdrachtssnelheid van meer dan 1 MB per seconde en het compacte formaat is de AudioKey ideaal voor het vervoeren van bestanden tussen werk en thuis, voor het geven van presentaties of het uitwisselen van bestanden zoals MP3’s of foto’s.

Specificaties:

MP3 speler

SD / MMC flash card reader

USB opslagmedium

Standaard met 32 MB geheugen (max. 1 uur muziek)

uitbreidbaar tot 544 MB met SD / MMC flash kaarten

Inclusief 2x AAA batterijen

Inclusief hoofdtelefoon

Hij is dus niet uitgevoerd met een LCD scherm?? Iemand ervaring? Of een dergelijk apparaat? IS dit apparaat ook een USB Key die je in je usb poort doet en gelijk een extra schijf krijgt?

Verwijderd

Het heeft een dockingstation dus geen usbkey lijkt me.

En packerd bell.....

Verwijderd

Wij hebben hem in de winkel staan (Werk PT bij Megapool) en het is gewoon een simpel dingetje... De kwalilteit weet ik niet, maar de prijs van 99,- vind ik niet veel :)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 20:06:

En packerd bell.....
Het is volgens mij wel een USB-flashdrive(pendrive) Het kan nl. ook gebruikt worden om andere bestanden op te zetten.
Het kan ook gebruikt worden als card-reader, omdat er div. soorten geheugen in past.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• MauriX
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 20:06:

En packerd bell.....
Wat bedoel je met:

En Packard bell...........................

Vind je dit niets?

• MauriX
*kick* ???

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het is vrij duur geheugen wat erin moet. Dat is een -.
En de afmetingen zijn onbekent.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:57

Aidix

Geluidspietlut

HUGE!!!
Kijk maar naar die foto, lijkt wel een mobiele telefoon :/

Verwijderd

PB = kutzooi...

• MauriX
Graag je reacties onder bouwen......:(

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

wou net zeggen ja. Mijn pc is ook een PB, en helemaal geen last mee gehad, terwijl ik er elke dag een aantal uur achter te vinden ben. Nog nooit ook maar kleinste probleem gehad.

En ik verkoop ze ook, en verkopen enorm goed. Nog vrijwel nooit klachten gehad. Ik heb dan eerder klachten over de machines van HP. Die zie ik vaker terug.

Dus als jij ergens slechte ervaring mee hebt gehad, is het maar gelijk troep. Dus ik heb klachten gehad met mijn Sony TV die 2 keer binnen 5 maanden gerepareerd moest worden, dus is heel Sony ook maar niks? Bedoel je dat?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00

Xymox

Determinism rulez !

**kick**

Dit draadje ging oorspronkelijk over de 32 Mb versie.

Wat zijn de ervaringen hier met de huidige versie die verkocht wordt, de Packard Bell Audiokey 128Mb ?

Ik zie dat er ook wel eens gesproken wordt over de Audiokey 2, is dat de 128Mb versie ?

Beschrijving op officiele site :

Audiokey

Ik wil dus zo'n mp3 spelertje kopen en heb de keuze uit deze drie :

Creative Muvo 128 MB MP3
Creative Muvo 128 Mb Nx
Packard Bell Audiokey 128 MB5

Wat ik zo zelf op het net heb kunnen vinden is dat de Audiokey vanwege de prijs geadviseerd wordt !

Of kan ik beter een Creative nemen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 26-01-2004 10:38 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

als je het geld hebt zou ik gewoon voor de creative muvo gaan, ik heb er goede kritieken over gehoord.

Verwijderd

MauriX schreef op 02 december 2002 @ 21:54:
[...]

Wat bedoel je met:

En Packard bell...........................

Vind je dit niets?
packard hell bedoel je zeker ;)

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:34
Ik heb sinds een week de Packerd Bell Audiokey 2. Er zijn twee verschillende, de oude versie (veel problemen, moest duur sd geheugen in) en er is de nieuwe. 128 mb versie en later dit jaar komt de 256 mb versie uit.
Mijzelf bevalt hij erg goed. Ik ben niet echt een audiofiel maar het geluid bevalt me goed. Hij werkt lekker makkelijk en snel. Je kan hem makkelijk om je nek hangen met het hangertje wat erbij zit, het draadje van je koptelefoon gaan overigens ook door dit draadje. En inderdaad, hij is erg goedkoop. Er zijn maar weinig (ik weet et, ze zijn er wel) mp3 spelers zo goedkoop.
Misschien zijn er erg veel vooroordelen over Packerd bell producten maar hier heb ik nog geen problemen mee gehad. Het is niet een pc waar je alleen pb kaarten in kan stoppen ofzo.
Ik ben er zelf dus erg tevreden over maar je kan ook gewoon effe langs een electronica zaak langs gaan en kijken (en voelen).

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ik zelf heb een andere maar een vriend van me heeft hem een halve week geleden gekocht. Hij is er erg tevreden mee maar is hij is niet een veeleisende gebruiker.
Ik stel usb 2.0 wel op prijs, weet niet wat packerd bell heeft, maar de packerd bell heeft iig geen backlite. Ik vind dat zelf wel handig maar waar naar ze geld waarschijnlijk he! 8)7

Edit:

Hij is verder wel erg mooie en klein hoor, mooi strak display

[ Voor 10% gewijzigd door Symsonic op 27-01-2004 20:55 ]

Verwijderd

Ik heb dit apparaatje nog naast mij liggen, het is leuk, maar ik geloof dat je heel wat beters met dat geld kunt kopen, het zijn trouwens Micro AAA batterijen, bij mij konden er maar 6 liedjes op (en niet al te lang), er zit geen LCD scherm op en de batterijen zijn om de 2 uur leeg. Mijn mening? Koop wat beters voor je geld :( had ik die keuze nu nog maar, dan wist ik wel beter, 1 keer maar nooit weer!

(Mijne is half kapot, hij doet het nog wel, maar een beweging en hij begint opnieuw, uiterst irritant, mijne ging kapot doordat ik em liet vallen :P uiterst breekbaar ook! :P

Het apparaatje was toen ik het kocht 100 met 32 MB ingebouwd, ik had geen geld, dus heb ik nooit een uitbreiding gekocht, maar 128 MB was al gauw 110 euro, duurder dan het apparaatje zelf dus! |:( )

Ik heb de Packard Bell AudioKey 1.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 21:03 ]

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 13:51
Mijn vriendin heeft de nieuwere versie en is daar best wel gelukkig mee.. Ik vind alleen de oordopjes niks.. en de rare playlist... die valt maar niet op alfabet te krijgen volgens mij... :D

Verder is het nogal een gedruk om bij 'dat ene nummer' te komen. Zeker als je de 256 MB versie neemt. En je hebt inderdaag geen backlite. Maar toch... ik vind het geen slechte koop van haar... De opneemfunctie werkt trouwens ook nog best wel redelijk :)

Dit gaat allemaal wel over de nieuwere versie...
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7043897F.gif
deze dus... :)

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb 'm gekocht en ik denk dat ik een maandagmorgen model heb.

Als het dingetje aan staat dan hoor ik continue een tik door de oordopjes. Ook als ik in het menu zit hoor ik het goed. Als ik het volume compleet uit zet dan hoor je het ook nog steeds. Tijdens het afspelen van muziek valt het niet op, echter bij een aantal rustige nummers met wat meer stiltes is het ook vaag te horen. Bij het skippen naar een volgend nummer hoor je het wel duidelijk tijdens het overgaan naar het nieuwe nummer.

Een firmware update heeft ook niet geholpen.

Ik neem aan dat dit dus niet normaal is.

Dus even checken....kan iemand bevestigen dat tijdens het gebruik in de menus er geen geluiden te horen zijn ?

Ik moet 'm dan maar even omruilen....

Maar wat de rest betreft, de geluidskwaliteit is prima, mede door de equaliser-presets voor persoonlike smaak.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:34
Ik heb er geen last van, zou even terug gaan naar de winkel als ik jouw was.

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Nou, ik heb 'm teruggebracht en een compleet nieuwe gekregen en wat blijkt....

Ook deze heeft dit probleem.

Of dit is er weer 1 uit een serie van foute modellen of het probleem is geen probleem maar een feature. Dat laatste acht ik niet waarschijnlijk.

Ik wil hierbij vragen aan gebruikers van de AudioKey 2 (128Mb versie) om ontzetten goed te luisteren naar bijgeluiden als je in het menu zit (dus niet een mp3 afspelen, slechts het menu weergeven). Ik hoor duidelijk een herhaald geluid (zo om de seconde) die in sync loopt met het scrollen van de mp3 song.

Ik accepteer dit probleem niet en zal dan wel mijn geld terug gaan vragen omdat ik bang ben dat het derde apparaatje ook dit probleem zal hebben.

Verwijderd

Ik heb echt nergens last van. Ik vind het een zeer mooi apparaatje, werkt goed en mooi geluid. alleen de playlist is niet ideaal, ik zou graag wat meer keuze willen

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik heb hem ook sinds eergister (256MB). Prima geluid, ik begrijp alleen niet hoe je snel kan switchen tussen liedjes. Op 256mb duurt het namelijk wel eventjes.
Pagina: 1