[printer]Laserjet 4p problemen

Pagina: 1
Acties:

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Topicstarter
Ik heb thuis 2 printers staan (de hp laserjet 4p en de deskjet 710C), en de laaste is als standaard ingesteld. De printer kabels zijn verdeeld met een verdeelkastje en alles werkt ok.
Nou is mijn probleem dat als ik iets wil printen met de laserjet en ik perongelijk gewoon op print druk (dus met de standaardprinter = deskjet) dat de printer dan begint te printen met rare tekens. Dit houd na ongeveer 200 vel op.

Een oplossing hiervoor is om gewoon voortaan beter op te letten, maar zoeits gaat nog wel eens mis hier. Zoals ook 5 minuten geleden. Als ik de printer nu aanzet begint hij gelijk te printen en gaat maar door.

De vraag is nu : Hoe krijg ik het geheugen van de printer leeg zodat hij ophoud?
In windows geheugen leegmaken helpt niet, hij gaat gewoon door zelfs als de pc uitstaat. Op de reset knop van de printer drukken helpt ook niet. Hij blijft maar doorgaan.

Zouden jullie misschien weten hoe je zoeits ongedaan weet te krijgen? Want dit is natuurlijk inkt & papier verspilling...

Verwijderd

Gewoon printer helemaal uitschakelen of stekker eruit halen dan wordt zijn geheugen helemaal leeg geknikkerd