Toon posts:

asus p4s8x

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit mobo g3ekocht voor een kennis maar nu krijg ik ide2 niet aan de
praat iemand ideeen ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 17:42
Meer info misschien?

Geeft piepjes in het begin?

etc etc

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, direct naar de winkel doen en haal u een p4pe. Ik heb hier nu ook een p4s8x en ik doe hem weg want tot nu toe niks als last.

Als ge het toch niet weg doet kijk dan eens in u bios of beide ide kanalen opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:51

Jake Blues

AKA Jake

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 17:45:
Ik zou zeggen, direct naar de winkel doen en haal u een p4pe. Ik heb hier nu ook een p4s8x en ik doe hem weg want tot nu toe niks als last.

Als ge het toch niet weg doet kijk dan eens in u bios of beide ide kanalen opstaan.
Goede suggestie als ik hier http://www.asusboards.com...post&sortorder=descending de topics over de P4S8X zo lees.

Vooral deze poll is erg sprekend http://www.asusboards.com...did=24611&highlight=P4s8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, er loopt geloof ik al een topic over dit bord.

k heb denk ik het zelfde probleem als jij gehad met dit bord. ook bij mij weigerde de 2e ide controller. na alles geprobeert te hebben ben ik toen terug gegaan naar de winkel (yorcom) en heb een nieuw bord gevraagd. maar ook dat bord bleek niet te werken :\ terwijl ik niet echt iets fout had gedaan. dus weer terug en zij het bord ddoor meten. wat bleek: ze hadden een hele serie met p4x8x-en met een defecte 2e ide controller.
ik had na dat 2e bord wel genoeg van de p4s8x en de p4pe was bij yorcom ook vooradig dus daar werk ik nu op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt ut of geeft de P4S8X meer problemen als normaal?
een vriend van me wil deze kopen, maar ik weet niet wat ik um moet aan / afraden
ben ook niet thuis in de nieuwere P4 chipsets en moederborden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-10 16:11
Topictitle is te nietszeggend, je post is veel te vaag; geef eens aan wat je geprobeerd hebt en wát er niet aan de praat geraakt en welke devices je er aan hebt hangen plus de settings (master, slave, cs en zo) en je zit in het verkeerde forum; voor I/O controller 'problemen' hebben we iets anders dan PMG ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.