Totally Design wDSL, hoe serieus moet ik ze nemen?

Pagina: 1
Acties:

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
<Hierzo>

Ik heb me dus aangemeld, en de plaats waar ik woon(schoonebeek) heeft al 60 aanmeldingen (vanaf 25 gaan ze plannen er staat bij ons ook dat we binnenkort een info avond kunnen verwachten).. maar nou is er niet veel vooruitgang, en ik heb ook al verschillende signalen gehoord dat het alleen maar een stelletje ammateurs zijn die voor de grap iets zijn begonnen wat ze niet waar kunnen maken.. :(
zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit bedrijf?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Naar mijn mening ?
Niet serieus.

Ik denk namelijk dat dit een kloon is van 1 van de "grote" wdsl (als je het zo mag noemen) providers is. Hier in IT heb ik de naam ook nog nooit voorbij zien komen en GoT is toch best groot :Y) erg veel naamsbekendheid hebben ze dus niet.

• Xandrios
  • Laatst online: 09-08 18:57
't is wel zeer goedkoop...

HIGHSPEED BUSINESS 6144 / 6144 kbpst € 295,- per maand.
1 : 1

Dat kan gewoon niet uit...
ter vergelijking, een SDSL lijn 2048/2048 1:1 is al snel €999 per maand...

[ Voor 24% gewijzigd door Xandrios op 02-12-2002 20:08 ]

Verwijderd

Niet serieus, sorry. :)

Geen eigen netwerk, niets. Als ze al iets verkopen dan is het reselling. Een beetje research zegt genoeg. ;)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
De site ziet er een beetje knullig uit en er staat een beetje weinig extra informatie over bijvoorbeeld de technische details. (bijvoorbeeld wie de aanbieder is, welke garantie ze geven etc.)
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe ze dorpen als valtermond willen gaan voorzien van 'n netwerk. (één lange strook van 10 km lang, met 2 straten parallel) en een beetje vreemd dat ze voor nieuwbuinen een eis van 25 inschrijvingen willen hebben en voor buinerveen ook.
NieuwBuinen is vrij langgerekt (9km lang), maar wel met hier en daar een wat bredere bebouwing, maar als ze in Buinerveen al 10 mensen vinden, hebben ze de halve internet-bewuste bevolking te pakken en het ligt direct tegen NieuwBuinen aan (alles zou met 1 zendmast makkelijk voorzien kunnen worden, tegen een overboeking van 1:10 :) )

Maar ik heb al wel meer mensen hier over gehoord, dus ik denk dat je het initiatief wel serieus moet nemen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
TD-er schreef op 02 december 2002 @ 20:27:
Maar ik heb al wel meer mensen hier over gehoord, dus ik denk dat je het initiatief wel serieus moet nemen.
Klopt, er zijn ook meer bedrijven die dit soort diensten aanbieden.
Echter hebben die wel een "normale" website en leveren diensten waar de informatie duidelijk van is en het voor het bedrijf ook financieel haalbaar is, wat in dit geval totaal niet van toepassing is.

Verwijderd

Cutebritney schreef op 02 december 2002 @ 20:05:
't is wel zeer goedkoop...

HIGHSPEED BUSINESS 6144 / 6144 kbpst € 295,- per maand.
1 : 1

Dat kan gewoon niet uit...
ter vergelijking, een SDSL lijn 2048/2048 1:1 is al snel €999 per maand...
hun abbo's zijn sneller dan hun webserver :X

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
het is dus eigenlijk waar ik al een beetje bang voor was... jammer... ik vraag me af of afgelegen gebieden zoals hier ooit een vaste internet verbinding komt... :(

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Goh, ik vraag mij af hoe het kan dat die upload zo hoog is. Als het echt een DSL-variant is dan kan dat bijna niet, en als het kan dan is het echt niet zo goedkoop.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Xandrios
  • Laatst online: 09-08 18:57
bazs2000 schreef op 02 December 2002 @ 20:57:
Goh, ik vraag mij af hoe het kan dat die upload zo hoog is. Als het echt een DSL-variant is dan kan dat bijna niet, en als het kan dan is het echt niet zo goedkoop.

Niet zo goedkoop?
Doe aub eerst even wat research voor je zo'n opmerking plaatst :+

Een 512/512 SDSL verbinding is al snel 150-200 euro per maand met 1:10 overboeking...
En 'k zal maar niet beginnen over een KPN huurlijn...want dan kun je er nog wel zo'n 100% bij optellen :D

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

slaay

Natuurbeleven.com

Simpel: heeft franchise overeenkomst met HSDI gesloten!

En de meningen over HSDI zijn erg verdeeld...

Dich bis echt unne foëzen haas

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

slaay schreef op 02 December 2002 @ 21:48:
Simpel: heeft franchise overeenkomst met HSDI gesloten!

En de meningen over HSDI zijn erg verdeeld...
Al ervaringen?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

slaay

Natuurbeleven.com

Dat is het juist, er is nog steeds niets...terwijl Sevenum als eerste aangesloten zou worden in oktober...

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Zijn wel serieus bezig. Maar ze zijn slimmer dan Introweb en beginnen niet eerder dan dat ze het product hebben werken........

Of ben ik nu te positief.....? Of te negatief tov Introweb.....?

Verwijderd

Het mag dan wel een bedrijf zijn maar ze weten niets van producten verkopen.
De website is gewoon website a la kleuterstijl. Ze staad helemaal geen nuttige info op over hardware en voorgang enz. Het enige is wat het kost en inschrijven. Het word dus weer gewoon weer een flop voor de mensen die er voor staan ingeschreven
Pagina: 1