Wat zijn de beste LAN games (Netwerk)

Pagina: 1
Acties:

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 23:07
Ik heb al geruime tijd een 100 Mbit netwerkje thuis liggen. De ene is een overgeklokte Celeron op 541 en de andere is een "normale" Celeron 366. Respectievelijk 192 en 96 MB intern geheugen. Nu heeft de 541 een lekker TNT2 Ultra kaartje, de andere (had) dat dus niet.
Nu heb ik vrijdag voor 75 piek een VooDoo2 kaartje erbij gekocht en ik moet zeggen dat dit een goede aankoop was. Aangezien de 541 een 17" heeft en dus spellen op 1024 speelt, heeft deze een TNT2 kaartje nodig. Omdat de 366 met VooDoo2 een (uitstekende) 14" heeft, is 640 of 800 al mooi om te spelen.

Om dus een lang verhaal kort te maken:
Wat zijn volgens jullie de beste spellen die je kun spelen over een thuis LAN-netje.

Ikzelf draai veel:
- Red Alert 2
- Need For Speed: High Stakes
- GTA 1 & 2
- FIFA 2000
- Age Of Empires

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
nou das simpel:
alles wat gebruik kan maken van TCP/IP, en wat een redelijke client\server ondersteuning heeft.

de rest ligt aan jezelf wat jij leuk vindt om te spelen. Je zou bijvoorbeeld UT, Q3A, HL, etc..... kunnen spelen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
HL DM

CS is ook leuk, maar niet met z'n 2en is mijn id (pak dan DM :))

UT ook geinig.

Flickr | Lego collectie

• BNX
  • Laatst online: 19-02 23:07
Is het grotendeel spellen niet IPX/SPX based?
Ik weet wel dat bv nfs:hs TCP/IP of IPX/SPX toelaat...

Oh ja, UT wordt ook bij mij "grijsgedraait"

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
UT uiteraard... :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Counters-Strike
Unreal Tournement
Quake 3 Arena
Red Alert 2

Verwijderd

IPX of TCP/IP ligt vooral aan de ouderdom van een spel :P
tegenwoordig is 't voor lannen vaak ook TCP/IP en vroeger was dat altijd IPX!!

Verwijderd

Starcraft is ook zeer cool op een netwerkje als je van rts houd. kut je lekker allyen tegen de computer, dat is heel cool
Pagina: 1