Toon posts:

4 MegaPixel camera voor win 2000 en NT4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een camera (4 megapixels) die werkt onder windows 2000 en ook onder windows NT 4....

Dit is erg lastig omdat NT 4 geen usb ondersteund...

Windows NT 4 kan niet veranderd worden in verband met compatibiliteit met andere programma's.

Ik heb van sony de SONY MVC-CD400 gevonden:

http://195.2.39.25/dime/w...ca/MVC-CD400/product.html

heeft iemand anders nog een eventuele camera die aan deze eisen voldoet?

Alvast bedankt

Verwijderd

zoeken via kieskeurig.nl op serieel levert een aantal camera's op van 3,34 maar niet hoger, dus lijkt me sterk dat er erg veel te vinden zijn

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een Cardreader die werkt via de parallele poort of SCSI (indien aanwezig of in te bouwen in de NT machine). Of je zou kunnen denken aan deze: http://www.addonics.com/p...r/ide_ultra_digidrive.asp werkt via IDE (is dan alleen niet Hot Swapable).
Je bent dan niet meer afhankelijk van de camerafabrikant of ze NT4.0 support leveren, maar kunt gewone elke camera kiezen als het gebruikte geheugen maar ondersteund wordt door je cardreader.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Met de '4 megapixel' eis wek je de indruk dat de kwaliteit erg belangrijk is (ook al is de resolutie maar voor een klein deel kwaliteitsbepalend, maar dat ter zijde). Waarom laat je je dan zo enorm beperken door de eis dat ie onder NT4 moet werken? Waarom is dat zo nodig?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

NT4 + SP6 = USB support

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

somige duurdere cameratjes geven ook nog serieel support . maar da's nie eg snel

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor jullie advies, het is voor een collega van mij die moest dit voor zijn vader regelen... ik zal het aan hem doorgeven.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals je al in de WOS FAQ kan lezen is die support niet echt om over naar huis te schrijven, je kan d'r niet op rekenen dat je met NT4 + SP6 normaal met USB apparaten kan werken, net als in Win95.

Misschien is het trouwens iets om te gaan werken met Win2k + VMware (voor NT4)? Dan kan je nog gewoon je applicaties draaien voor NT4 onder VMware en onderwijl in Win2k spelen met de digicam. (hiervoor is wel wel een bak geheugen en een aardige CPU aangeraden)

[ Voor 30% gewijzigd door Laurent op 03-12-2002 20:40 ]

Pagina: 1