Toon posts:

chromeless popup verschijnt herhalend over hele beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn eigen pc is er ergens denk ik een instellingkje gewijzigd...maar welke het is ?????

Het probleem: als ik op mijn pc de website www.cafepaal50.nl open dan verschijnt het chromeless popupschermpje niet als popup maar als beeldvullend herhalend schermpje (dus ca. 12 keer in de breedte en 5 keer in de hoogte....totaal 60 popups in 1 scherm). Op een andere pc gebeurt dit niet. Ik heb ooit een proggie geinstalleerd wat elk geopend explorer scherm fullscreen opent maar dat heb ik allang gedeinstaleerd. Andere popup's van andere pagina's opent ie niet fullscreen herhalend....alleen de chromeless popups. Iemand een idee hoe dit te fixen ?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 16:46 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WOS -> SA.

Wat had je toen geinstalleerd? Blijkbaar is er nog iets achter gebleven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 02 December 2002 @ 17:04:
WOS -> SA.

Wat had je toen geinstalleerd? Blijkbaar is er nog iets achter gebleven.
Auto Sizer heette het proggie....maar ik heb um gedeinstalleerd via software verwijderen volgens mij....maar toch heeft ie het denk ik niet goed gedaan. Maar ik vraag me af of het hier wel mee te maken heeft want andere pop-ups opent ie op de normale grootte.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Misschien eventjes je register doorzoeken naar Auto Sizer en kijken of daar nog iets achter gebleven is.

Of anders onder Internet Explorer kijken in het register, en kijken of je daar wat wijzer uit wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DoRRoN schreef op 02 december 2002 @ 17:18:
Misschien eventjes je register doorzoeken naar Auto Sizer en kijken of daar nog iets achter gebleven is.

Of anders onder Internet Explorer kijken in het register, en kijken of je daar wat wijzer uit wordt :)
Registry doorgespit (search Auto Sizer) maar daar vindt ie nakkes.....nog iemand anders met een idee ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uurtje later......klein kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Deze gaat even dicht, uitleg volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
El-Comandante: check even je mail.

continue ontopic please.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Laat me raden: recentelijk SP1 voor IE6 geinstalleerd zeker? Daar is namelijk die bug in verholpen (ja, chromeless popup was een bug) :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier is dat ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Even wat duidelijker uitleggen: het effect van een chromeless window kreeg je door een window fullscreen te openen, en vervolgens te resizen.
Dit laatste werd door MS dus uiteindelijk gezien als een bug (redenen onduidelijk, in mijn ogen is de fullscreen optie dan ook een bug), dus hebben ze in SP1 voor IE6 de mogelijkheid tot resizen geblokkeerd voor fullscreen windows.
Deze site openent een window met daarin een achtergrondplaatje. Omdat het resizen niet meer werkt blijft het window fullscreen met het plaatje herhaald weergegeven op de achtergrond.
Fullscreen gebruiken is sowieso een no-no omdat het IE-only is en omdat je de gebruikers berooft van de normale navigatie-elementen; het voegt ook bijna nooit iets toe.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 02 december 2002 @ 20:14:
Laat me raden: recentelijk SP1 voor IE6 geinstalleerd zeker? Daar is namelijk die bug in verholpen (ja, chromeless popup was een bug) :)
Yep....vorige week.....

Ok...dan moeten we maar weer terug naar normale pop-ups (was namelijk een website van mij (www.cafepaal50.nl).
Pagina: 1