Ik wil binnenkort een 120 mm fan in de voorkant van mijn kast hebben, maar dan moet er een gat komen in mijn plexiglas (1 cm dik) en in de ijzeren plaat daar 8er en in de behuizing zelf....(dus dat zijn kleine gaatjes die fungeren als blowhole eruit halen en dan 1 open gat van maken)...
De volgende fan wil ik erin plaatsen:

Ik beschik niet over een rond boor ding (hoe heet zoiets),...ik bedoel een boor heb ik wel, maar niet 1 waarmee je in 1 x een rondje van bijvoorbeeld 12 cm doorsnee kunt uitzagen....(dan had ik deze vraag niet hoeven stellen
)
Dus alsjeblieft
kan iemand me vertellen hoe ik dit anders kan doen....en hoe ik het plexiglas een beetje netjes kan houden...
Ik heb btw de topic gelezen over het zagen en buigen van plexiglas, maar daar wordt verwezen naar een engelstalige site, waat niet opstaat wat ik zoek.
De volgende fan wil ik erin plaatsen:

Ik beschik niet over een rond boor ding (hoe heet zoiets),...ik bedoel een boor heb ik wel, maar niet 1 waarmee je in 1 x een rondje van bijvoorbeeld 12 cm doorsnee kunt uitzagen....(dan had ik deze vraag niet hoeven stellen
Dus alsjeblieft
Ik heb btw de topic gelezen over het zagen en buigen van plexiglas, maar daar wordt verwezen naar een engelstalige site, waat niet opstaat wat ik zoek.