The Final Flush [MF5 4/5 Mei] Het Programma

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Het programma is als volgt:
<pre>G E W I J Z I G D</pre>

Greetinx [eNeRGy]

(edited 26-04-2000).]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

NRG: kunnen we niet 3x flussen? we hebben toch zo'n 3,5 miljoen (met blauwe der bij)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• [eNeRGy]
Programma is erg gewijzigd :P
<pre>
------------------==== Fush Programma ====-----------------------
woensdag 3 mei: 3:00 CET Wildhagen flushed
donderdag 4 mei: ---- --- Eerste flushstats op D.net
donderdag 4 mei: 3:00 CET ErikB flushed
donderdag 4 mei: 3:00 CET [eNeRGy] flushed
vrijdag 5 mei: ---- --- Tweede flushstats op D.net
vrijdag 5 mei: 3:00 CET MrWhite flushed
vrijdag 5 mei: 3:00 CET DSmarty flushed
Vrijdag 5 mei: 3:00 CET Losse flushers gaan hun gang :)
zaterdag 6 mei: ---- --- Derde flushstats op D.net
maandag 7 mei: 3:00 CET Alle buffers 1 keer legen, just in case
</pre>

Greetinx [eNeRGy]

(edited 26-04-2000).]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

zo dus :P

Stichting eth0

Verwijderd

het was toch de bedoeling om op 1 dag 3,x milione te halen? Waarom nu in zo'n lange tijd flushen? kunnen die proxy's dat niet aan?

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
HEEEE! Ik sta er niet bij. Heb dan wel geen proxy, maar remember dat ik het Pentagon gehacked heb en al die PC's met koeien heb geterroriseerd? Die flushen allemaal op 4 mei.

Ow sorry wordt net wakker uit een droom leek net de werkelijkheid.....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

3M schrikken ze misschien even van, maar dat zijn ze ook zo weer vergeten....
3x1M is veel meer fun!!
het AT-forum opstoken... dat soort dingen

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn proxy zet nou niet echt zoden aan de de dijk, ik verwacht dat ik slechts 100K blokken heb! Of er moet ff wat meer bij mij geflushed/fetched worden.

• DSmarty
  • Niet online
En het adres is: proxy.dsmarty.com
Standaard poort & poort 80
Stats worden meegenomen op de algehele dpc statspagina van Eric.

• [eNeRGy]
DSmarty: Ik hoop dat je het eens bent met deze plannen ?

Verder wil ik iedereen oproepen die wil flushen voor MF5 en dat nog niet via een proxy heeft gedaan om dat op 5 mei te doen (vanaf 3:00 uur) of op de proxy van DSmarty of RickJansen (MrWhite).

Greetinx [eNeRGy]

• harrie_1
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Ik ben voor, dit is veel leuker dan 1 dag 3,5 M flushen, dan weten ze meteen dat t weer een MF is. Nu weten ze niet wat ze moeten denken want dit is nieuw! :)

T moet alleen wel goed geregeld worden, niet dat dadelijk t helemaal in de soep loopt en dat we bijv 'maar' 2 dagen op 1 staan.

Mzzl Harrie_1

Merkez

Verwijderd

je kan wel gaan lachen dan ... gaan ze allemaal bang worden enzo :)

hell yeah those crazy dutch!! >:)

• Opvolger
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Jullie gaan je gang maar :)
zolang mijn blockjes maar is op die server komen.....

By ikke geschrijft

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

ik hoop alleen dat ze bij anandtech denken van counteren en de volgende dag ff wat mensen van SETI ed over laten stappen... wnt je maakt mij niet wijs dat ze dit volgende week nog niet weten.

zo evt anandtech spionnen: be nice and let us have our fun :)

Stichting eth0

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Heeft er iemand misschien al nagerekent hoeveel we nu elke dag gaan halen, zodat we tenminste elke dag genoeg hebben, want zoals bv DSmarty al zei heeft hij bv nie zo veel. We moeten er dan natuurlijk wel vor zorgen dat alles gelijk verdeelt is.

• [eNeRGy]
Gregoor: Ik zou bijna zeggen: DuH!

Ne,e maar dit is (natuurlijk) berekend, anders waren we ook nooit van een flush 2-daagse naar een flush 3-daagse gegaan...

enige punt is dat iedereen dan wel ook nog op 5 mei moet flushen om de derde dag nog boven 1 miljoen uit te komen.

Greetinx [eNeRGy]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

we hebben iig de standaard 450k van een zaterdag, + ongeveer 300k van rick, + 150k van DMSmarty, + paar100k van blauwe (hopelijk :), en dan nog de zelfflussers, das wel ruim een miljoen :)

Stichting eth0

Verwijderd

Ik iets van +10.000 work units gespaart zou en ik kan ze niet op 5 mei flushen. Zou ik die dan maar op de proxy van DSmarty gooien.

• Gregoor
Sorry N-ergy, maar ik wist niet wat welke proxy was etc, maar ik heb het even nagekeken en ik zie inderdaad dat alles er goed voor staat en dat we zo te zien elke dag dik over het miljoen heen gaan.

Verwijderd

Flush 4-daagse dan maar? Dan poepen ze hélemaal in hun broek!
Hahahaha! Dat lijkt me écht cool...

Zou dat te halen zijn, 4 dagen?

Als we het nou eens netter zouden verdelen, dus iedere dag 880K-900K ipv bóven de 1000K?
Dan kunnen we er nog een 4de dagje achter plakken...
Dit vergt wel organisatie, maar het is NÓG cooler? Hmm dat was de 4de keer dat ik dat zei... :) :)

pollux

btw ik flush ook op de proxy van smarty...

• [eNeRGy]
pollie33: er zijn geen wijzigingne meer mogelijk. Het programma staat nu echt vast !

Greetinx [eNeRGy]

ps. maar als er mensen zijn die hun buffers op 6 mei nog een keer legen is dat ook geen probleem ;)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
K prima, al is dit ei'k de eerste keer dat ik hoor dat we echt een 3 daagse doen. Maarreuh laten we geen risico nemen en zorgen dat we ver boven de 1M uitkomen anders kan het wel eens mis gaan. De russen doen ook wel eens 900k op een gewone dag, ik wil wel echt 3 dagen op 1 staan dan.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Prima plan! We hebben nu al zat blokjes staan voor 3 dagen.
1 nadeeltje (iemand moet 't toch gaan zeggen), degenen die op verschillende proxy's hebben gevlutzt hebben minder kans op een echte TOP score als hun blokjes over meerdere dagen verdeeld worden.

Maar 3 dagen #1 is dat wel waard :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
[Apr 26 17:18:19 UTC] 1734 RC5 packets (12974 work units) remain in
buff-in.rc5
[Apr 26 17:18:19 UTC] Projected ideal time to completion: 25.23:28:22.00
[Apr 26 17:18:20 UTC] 1918 RC5 packets (12570 work units) are in
buff-out.rc5

[1,547,718.12 keys/sec]

Kortom het zuigt weer eens vierkant! Kan je nagaan hoelang ik moet sparen voor een leuke prive flush!

Veel suuk6 met de MF 3daagse allemaal. Ik ben bezig met mijn eigen kaboom.....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

is CET hetzelfde als GMT?

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

CET (Central European Time) is gewoon lokale tijd hier (=GMT+1)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

GMT = General Mean Time
CET = GMT + 1 = Central European Time

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

mmm... telaat...

maar ik vraag me af of TwwT nog blokjes heeft?

zijn stats draaien dan wel niet meer, maar waar zijn die blokken gebleven? zitten die op een andere proxy?

--------

Sorry Energie... zeur ik dan zoveel? ik weet niet wat ik nu weer verkeerd heb gezegt... ik vraag waar die blokjes van TwwT zijn (ik ben er inmiddels achter gekomen dat die dus op een andere proxy staan) en er begint iemand te zeuren dat ik zeur of zoiets...

Zeg dan gewoon: 'die staan op een andere proxy'.

dat is nog minder letters ook...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• [eNeRGy]
Dirk-Jan: Misschien moet je in plaats van al dat geblaat eens wat beter gaan lezen en opletten!

Greetinx [eNeRGy]

• Marc H
  • Laatst online: 18:10

Marc H

- - Is wakker - -

pinball wrote:
1 nadeeltje (iemand moet 't toch gaan zeggen), degenen die op verschillende proxy's hebben gevlutzt hebben minder kans op een echte TOP score als hun blokjes over meerdere dagen verdeeld worden.
Geen probleem.

Op de derde dag post ik "De DPC Megaflush 5 Top 100 Totaal" (of zoiets :)) Waarin de statistieken van de 3 dagen bij elkaar op worden geteld.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• blimmel
  • Niet online

blimmel

och arme Andy :'(

Join TeamBVD!

Verwijderd

Insomniacs zullen meedoen aan de eerste flush (3 mei) omdat we anders niet het moment supreme live meemaken dat onze bijdrage in de (distributed) stats staan. Vele van ons gaan op een (computerloze) vakantie namelijk ...

• KifArU
  • Niet online
Als enige lezer van beide forums EN Nederlands beheersend: Jullie mogen van mij 3 dagen lang plezier hebben. Maar als iemand van Team Anandtech met het plan van een "tegenflush" komt, zal ik ze daar wel vanaf houden. Dat levert teveel onzin en rotzooi op.

thijs
------
Team Anandtech:
If you can't beat us (all the time),
Join us !

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Dit zal wel een nieuwigheid zijn:
Ik zit op 5 mei in barcelona en ik ga vandaaruit een remote sessie starten naar mijn keyserver om zo de megaflush uit te voeren :)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

KifArU: Je bent lid van AnandTech en Nederlands sprekend? Wordt het niet eens tijd om lid te worden van de DPC dan?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Ik vroeg me af op welke dag mijn team, Team Exploder, nu moet gaan flushen (we moeten zeker op de voorspelde 150k uitkomen).

Energy wanneer had je ons gescheduled? :) (wij sparen namelijk op onze eigen proxy waarvan de stats ook worden overgenomen door Chaos).

• Gregoor
Kifaru, k, is klasse van je, als je het maar niet doorlult. Beter dan hoe sommigen zich van hier op de TA forums gedragen.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kifaru: bedankt dat je nog sympathie voor ons hebt, anngezien hoe sommigen vn ons zich bij TA gedragen.. :(

Stichting eth0

• DSmarty
  • Niet online
Nieuw flush-schema is AKKOORD!
Nou nog hopen dat er ook nog wat te flushen valt... Jongens kom op: Dump er wat bij mij: proxy.dsmarty.com poort 2064 & poort 80

• DSmarty
  • Niet online
Ik zit trouwens ook weleens wat bij AT te schrijven, maar altijd vriendelijk, en niet concurrerend!

Ter herhaling: Voor de flush 3daagse, plz dump some more on my proxy: proxy.dsmarty.com

Verwijderd

Ik flush wel wat naar dsmarty maar dan wil ik graag wel weten wat de url van zijn stat pagina is.

• DSmarty
  • Niet online
Mijn stats worden 2x per dag geupdate via de proxy-overzichten van dpc.tweakers.net
Dus geen aparte eigen statspagina, maar alleen de algemene voor alle proxy's :)
Should be sufficient!

• FreeBee
  • Niet online

FreeBee

The Sky is the limit

Ik vind het echt jammer :( :( :( :( dat we niet op 1 dag allemaal flushen. Juist deze keer had de datum een echte betekenis en wat was er mooier geweest dan bevrijdingsdag te vieren met een Supermegaflush. Nu scoren we dan wel 3 dagen hoog maar alleen op bevrijdingsdag was specialer geweest. (en het was ook nog eens een teken geweest dat er nooit meer zoiets mag gebeuren wat er toen in de oorlog gebeurde is!!
:( :( :( :( :( :( :(

Veni vidi volavi!!

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ach,

niet om het een of het ander, maar er zijn in 't verleden wel meer oorlogen geweest en ik sta er eerlijk gezegd niet meer zo bij stil...

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Is er oorlog dan ? :+ :+

• blimmel
  • Niet online

blimmel

altijd wel ergens :(

Join TeamBVD!

Verwijderd

Ik flush m'n 4500 wu-tjes wel de 5e!!

(Ja, met 1 pc gespaard :) )

• [eNeRGy]
[J.d.I.] Exploder: Ik had eigenlijk alleen de public Proxy's ingedeeld, de rest wordt verzocht om zoveel mogelijk op 5 mei te flushen, als dat niet mogelijk is mag het natuurlijk ook op 3 en 4 mei...

Ondertussen hebben we het voordeel dat 3 x de dag opbrengst erbij (500.000 p/dag!) wordt getelt! :)

Maar misschien kan iedereen op 5 mei zorgen voor de Big final ?

Greetinx [eNeRGy]

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Ok. dan flushen wij onze proxy op 5 mei!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

mooi dan halen we het misschien net :)

Stichting eth0

• Gregoor
Deel 2 van deze thread is hier te vinden: http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000582.html
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.