LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik zou je ook een ander mobo aanraden. Zie Het nForce2 Topic voor ervaringen (en ja, AGP8x kaarten werken er uitstekend op
)
Jah maar de vraag ik nu kan ik em op 4x zetten want vlongens mij kan mijn radeon die 8x gewoon niet draaienBalusC schreef op 02 December 2002 @ 16:57:
Ik zou je ook een ander mobo aanraden. Zie Het nForce2 Topic voor ervaringen (en ja, AGP8x kaarten werken er uitstekend op)
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als het gaat om een KT400 mobo i.c.m. een radeon 9700 pro is het waarschijnlijk de Via 4in1 AGP driver die de problemen veroorzaakt. Dus die kan je het beste maar verwijderen.Astennu schreef op 02 December 2002 @ 16:28:
Ik heb een 8K9A2+ gekocht en nu werkt mijn club 3d rev 1.1 daar niet meer op omdat ik last heb van de 8x agp bug en mobo kan niet op 4x. nu heb ik 2 opties:
Verwijderd
is volgens mij niet zo n goed idee.easyriider schreef op 02 december 2002 @ 18:24:
[...]
bla bla...
de Via 4in1 AGP driver die de problemen veroorzaakt. Dus die kan je het beste maar verwijderen.
maar ik zou gewoon een ander mobo nemen..
Jah idd als ik die niet instaleer en de standaart win xp driver neem doet i het wel maar dan haal ik minder 3dmarks dan met mij kt333Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 20:36:
[...]
is volgens mij niet zo n goed idee.
maar ik zou gewoon een ander mobo nemen..
Pagina: 1