[Fax] losstaande fax welke electronisch kan ontvangen

Pagina: 1
Acties:

• Vondelpark
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11
Heeft iemand een suggestie welk apparaat ik (losstaand) zou kunnen gebruiken als electronische fax, gekoppeld aan de pc?
Een faxmodem komt niet in aanmerking, omdat ik dan de pc altijd aan moet laten staan. Misschien (veel) later wel, als er een servertje komt.
Ik heb gekeken naar www.vidicode.nl Maar 1430 euro vind ik absurd.

Hans

Computer says, noo

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 22:59

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Wat dacht je van een HP officejet? Zijn verschillende modellen van.

• Vondelpark
Die heb ik bekeken, maar kunnen alleen electronisch verzenden, maar niet ontvangen.
En daar gaat het nou net om. Dat er geen stapels onzinnig papier wordt verbruikt.

Computer says, noo

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Topictitel maar even wat aangepast.

• Vondelpark
Dank

Computer says, noo

Verwijderd

ik weet niet of het nog bestaat, maar vroeger had je bij de kpn de zg 'faxbox' werden al je faxen door de kpn tegengehouden en die kon je dan met je pc ophalen.

• Vondelpark
Heb lopen zoeken, het heet geloof ik Faxmail. Ga het bekijken, thanks

Computer says, noo

Verwijderd

Faxmail: ik ben benieuwd! Maar hier werkt het nog niet helemaal :)

Heb me net aangemeld bij KPN en een faxnummer van ze gekregen. Als ik dat nummer bel om een testfax te sturen, hoor ik een stem die zegt "wacht met fax sturen totdat u de faxtoon hoort", als je dan wacht wordt er opgehangen. Mijn Faxmail staat wel aan.

--Even later--
Er komt gewoon geen faxtoon :) Gewoon op start drukken als dat mens begint te lullen. Dan werkt het wel en even later komt er een .TIF file binnen. Als je deze bekijkt in de Windows fax viewer komt ie goed over, maar bekijk je hem in Photoshop dan wordt ie in de breedte 2x uitgerekt en moet je hem eerst resizen.

Vraagje, als ik een fax binnen krijg die ik getekend retour moet sturen? Handtekening met de muis maken? Of zijn hier betere oplossingen voor?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 14:50 ]

Pagina: 1