Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

snel! onterechte -1

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze staat op -1 omdat dat het beginniveau van die persoon is, maar verdient gewoon 0. Als je nog snel bent kun je hem naar 0 krijgen, want mijn +1: gemod telde net voor 0.26. Nog 0.24 nodig dus.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Done.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
mmmm, er staan zat onterechte mods maar is het nou de bedoeling dat daar elke keer oproepjes voor worden geplaatst?
Volgens mij is het systeem zo gemaakt dat het zelfregulerend zou moeten werken, door elke keer dit soort oproepjes te doen verstoor je toch wel de balans enigszins lijkt mij.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
:Z

Wat doe jij op dit forum? Dat kunnen we beter afschaffen als ik jou goed begrijp.

Verwijderd

-1 of 0, who carez. Op een gegeven moment kom je tot de conclusie dat browsen op +3 helemaal zo gek nog niet is.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ja, want in de Intel Pentium 4 ES nudies thread zitten van de 10 niveau 3+ posts er toch 1 of 2 van Cookie bij die de moeite waard zijn. ;(

• raptorix
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 13:11 schreef irrelevant het volgende:
:Z

Wat doe jij op dit forum? Dat kunnen we beter afschaffen als ik jou goed begrijp.[/quote]En wat doe jij op dit forum alleen maar blaten dat iemand puntjes nodig heeft of dat iemand omlaag gemod moet worden, als iedereen nou ze mod puntjes gewoon op goede manier gebruikt heb je dat gezeik helemaal niet. Ik vind dat je op dit forum juist zou moeten kunnen praten over zaken als het moderatie systeem in ze algemeenheid. En trouwens vet boeie als iemand wat puntjes erbij sprokkelt door ze vriendjes te vragen, je kan dan wel aan de gang blijven, laat die lamers gewoon hun gang zijn, ze zetten zich met hun domme antwoorden zichzelf wel voor schut.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nope, iemand mocht eens de indruk krijgen dat zijn geblaat gewaardeerd wordt. Dan krijg je alleen maar meer geblaat....

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
raptorix: Je begrijpt er niets van. Lees mijn eerste post nou nog eens goed door. Hij stond op -1 maar was ongemod. Dat is lullig want dan zak je alleen maar verder weg. Als het nou een troll-post was dan is het geen probleem, maar nu dus wel.

Maar ook wanneer iemand al wel gemod is vind ik dat we hier individuele posts moeten kunnen behandelen als iemand het zwaar oneens is met de moderaties.

Of iemand onterecht op +3 staat boeit me tegenwoordig niet meer zo (tenzij hij echte kul ophangt) maar trolls en flamebaits moeten alleen terecht uitgedeeld worden vind ik, omdat het enerzijds gewoon lullig is een onterechte troll te krijgen en anderzijds verdienen echte trolls het ook een schop te krijgen.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Aha, zijde Gij diegene die al mijn reacties omhoog krikt :). THNX, irrelevant. Blij te merken dat ik 1 fan heb *D.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee, ik zeg alleen dat dat de enige goede reacties in de thread waren. Ga zo door!

Verwijderd

Hear no evil, see no evil, say no evil. >:)

• raptorix
Man dat gelul met die punten, sowhat?
Laat ze dat hele punten gelul lekker afschaffen, als je goed kijkt slaan de meeste moderaties toch nergens op, het principe is best mooi maar zoals met alle mooie dingen is dat ze toch verneukt worden door de meute

• Cookie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>door elke keer dit soort oproepjes te doen verstoor je toch wel de balans enigszins lijkt mij.[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Laat ze dat hele punten gelul lekker afschaffen, als je goed kijkt slaan de meeste moderaties toch nergens op, het principe is best mooi maar zoals met alle mooie dingen is dat ze toch verneukt worden door de meute[/quote]Is het nou wel/niet in balans?
Irrelevant probeert juist de verneukers een beetje terug te neuken, als je begrijpt wat ik bedoel :).

• raptorix
Ja en door dat verneuken geef je ze alleen maar meer plezier, gewoon laten zitten en lekker modden, tot je je druk maakt om dat soort gasten, pffff

Verwijderd

Have a break folks, kunnen we geen modvak invoeren ? 8 weken lang geen mod gelul. :)

• Cookie
_ - --- _ _-_- -_ --- - A -__ - _- --- _ A _--_ -_ --_- - -_- A - - _- A
-_-- -_ _- _ _- - A ---_ -_ _-_ -_ _- _ --- - A _ ___ -

;)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Geen modereer gelul in het moddereter forum ?

Euhhh....

Ik heb een nieuwe GSM gekocht, wisten jullie dat al ? ;)

Aannames zijn fataal.

• Cookie
Nee, vertel!!! :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb dus een nieuwe GSM gekocht !

Een Siemens S35i, best stoer toestel ! (Ja, die kan ook wappen ja ;) )

Aannames zijn fataal.

• Cookie
Kan die ook Morse :)?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh...

Als ik afwisselend lang op de toetsjes druk wel.... :D

Aannames zijn fataal.

• Cookie
Mijn Ericsson T18s heb ik al weer anderhalf jaar. Gebruik hem niet erg vaak. Voice-dialing is wel handig.

Verkeerd forum geloof ik ;).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmm... Ja...

Deze hoort idd op het "Mobiele Telefonie" forum thuis... :)

De mijn heeft ook voice-dailing, is wel handig ja..

Aannames zijn fataal.

• Cookie
Errug handig idd. Als ik een boer laat, krijg ik automatisch de helpdesk van Chello aan de lijn.

Pagina: 1