Toon posts:

Welke Groningense tweaker heeft een soldeerbout?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet namelijk mijn Videokaart modden, alleen heb ik geen soldeerbout meer! Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Stadswerkplaats aan de vismarkt.. kost je EUR 2,50 ofzo, maar dan mag je 'm gebruiken..

Voor EUR 7,50 heb je al een nieuwe..

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:09:
Ik moet namelijk mijn Videokaart modden, alleen heb ik geen soldeerbout meer! Wie kan mij helpen?
Wat is een Tweakert zonder soldeerbout :?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:27

bonzz.netninja

Niente baffi

een soldeerboutloze tweaker?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Weaker ??????

• Weeds
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:12

Weeds

what is a weed...

tweaker-soldeerbout=weaker

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 00:09
eej ja een t lijkt wel een beetje op een soldeerbout met een kromme punt. Of treed ik nu teveel in de details van de grap? :P

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:12:
Voor EUR 7,50 heb je al een nieuwe..
Ik denk dat hij niet met ee soldeerbout van 7,50 aan ze videokaart wil gaan knoeien :) Zou ik zeker niet doen, je moet wel goed gereedschap hebben voor dat kleine werk.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 13:15
Redje schreef op 02 december 2002 @ 16:12:
[...]

Wat is een Tweakert zonder soldeerbout :?
Een topper net zoals ik ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nou dan ben je een tweaker die niet van solderen hout! ;)

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Verwijderd

Topicstarter
Tja... Tweaker zonder soldeerbout = weaker... Zal wel, maar denk dat ik hier toch wel de snelste 1800+ XP heb ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 17:41:
Tja... Tweaker zonder soldeerbout = weaker... Zal wel, maar denk dat ik hier toch wel de snelste 1800+ XP heb ;)
Stoer :P

Verwijderd

ueeh dr.Q die woont in veendam net als mij. Maar die gozer komt nauwelijk meer op GOT hij kan niet meer op internet..... al 1 jaar zowat :P

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:33

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Die goedkope dingen zijn natuurlijk voor de dakgoot. :/ :?

B)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 17:47
Gewoon bij de gamma kost niks.

[ nou ja bijna niks dan ;) ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mwa, de beste bouwmarkt heeft ze wel. In Groningen zijn die er vast genoeg: Bricorama, Karwei, GAMMA!!! en noem maar op :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Nostra, kom gewoon een dagje langs.. Soldeer ik het ook nog voor je ;)

En voor de gasten die moeten zeiken over "een tweaker zonder soldeerbout": Jullie mochten willen dat je zo kon tweaken als Nostra! Een van de weinige Die-Hards tussen al die wannabee tweakers :X

_/-\o_ Nostra _/-\o_

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
Ze snappen d'r nix van, met een soldeerbout van 7,50 ga je niet op je videokaart zitten, hij bedoelt waarschijnlijk een echtesoldeerbout. Zoals een Weller ofzo :)

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 18:58:

En voor de gasten die moeten zeiken over "een tweaker zonder soldeerbout": Jullie mochten willen dat je zo kon tweaken als Nostra! Een van de weinige Die-Hards tussen al die wannabee tweakers :X

_/-\o_ Nostra _/-\o_
Dude, in het topic over m'n waterblok laatst had ik het ook over 'echte tweakers' tussen al de 'so-called-tweakers' en toen vond je het een flame.. 8)7

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

Verwijderd

SiNTeK schreef op 02 december 2002 @ 21:21:
[...]

Dude, in het topic over m'n waterblok laatst had ik het ook over 'echte tweakers' tussen al de 'so-called-tweakers' en toen vond je het een flame.. 8)7
Wie zegt dat ik dit niet bedoelde als flame? >:) :+

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nostra geen soldeerbout?! :o

...blijf zitten waar je zit, ik kom er aan! :D m-m woont toch ergens in de buurt van Groningen?

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt dacht ik ook...m-m moet maar een keer langskomen

• Romeo
  • Laatst online: 03-02 08:47
Heb je nu al een soldeerbout? Ik heb hier wel een klein soldeerboutje liggen in Groningen. Het is geen weller, maar ik kijk wel ff hoeveel watt ie is.

Edit:
hmm, Antex, 15 W...

Het is een klein soldeerboutje, maar misschien is de punt net iets te groot voor je videokaart. Het is een schuin aflopende punt, ik gok iets van 3mm -> 2mm.

[ Voor 40% gewijzigd door Romeo op 02-12-2002 23:43 ]

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:58:

_/-\o_ Nostra _/-\o_
Ook degene met de meest gesloopte CPUs >:) :9 :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

* Diaboluzzz meldt zich ;)

http://www.NUiPhone.nl/

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
K'woon in Groningen (De Wijert) en heb een soldeerbout

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
Groningense = Groningse :( ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ofcourse...was niet helemaal bij de les denk ik...

• m-m
  • Niet online

m-m

_sNaRs_ schreef op 02 December 2002 @ 22:06:
Nostra geen soldeerbout?! :o

...blijf zitten waar je zit, ik kom er aan! :D m-m woont toch ergens in de buurt van Groningen?
stimmt, en ik heb wel een soldeerbout, maar niet van het type dat je op je videokaart los wil laten.... Niet regelbaar, te veel wattjes, beetje zonde van die videokaart.
D'r is vast wel iemand die zijn l33t3 wellersysteem door NoStra kan laten gebruiken :D

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 08:08
Ik heb een 15w, met fijne punt. Heb ik ook net dit weekend op mijn GF3 los gelaten :) Hielp alleen geen moer :(

• cashewnut
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik heb ook een soldeerbout. 15 watt, van Microtec. alleen de punt is niet zo fijn. Ik heb ermee geprobeerd mijn Athlon Classic multiplier te veranderen, met als resultaat dat mijn cpu bijna dood was :(.

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:58:

_/-\o_ Nostra _/-\o_
Dank u ;) Kan niet meer zeggen dan dat ik het er mee eens ben!

[ Voor 8% gewijzigd door -=MOL=- op 04-12-2002 10:59 ]

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

lol, roden :P voor de vervoerskosten heb je al een soldeerbout verdient... als je auto niet zo zuinig is misschien wel 2 :)

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb er ook wel eentje, Nostra.
Merk onbekend en/maar werkt prima.
(woon in wijk De Hoogte)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

DeadPool schreef op 02 december 2002 @ 19:10:
Ze snappen d'r nix van, met een soldeerbout van 7,50 ga je niet op je videokaart zitten, hij bedoelt waarschijnlijk een echte soldeerbout. Zoals een Weller ofzo :)
Waarom niet? Ik heb mijn GF3 en mijn moederbord ook onder handen genomen met een 12 W minisoldeerboutje dat me 6 of 7 euro kostte >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• kleipop
  • Laatst online: 19-02 17:05
geen soldeerbout...kan altijd gebeuren mijn oude is ook in de fik gegaan. heb der nog wel een maar die is uit het jaar 0. en weegt een kilo. Kan je auto's mee in elkaar knutselen!! maar je mag het altijd proberen. :)
Groeten uit de oosterpark
Pagina: 1