Verwijderd
Voor EUR 7,50 heb je al een nieuwe..
Wat is een Tweakert zonder soldeerboutVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:09:
Ik moet namelijk mijn Videokaart modden, alleen heb ik geen soldeerbout meer! Wie kan mij helpen?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Ik denk dat hij niet met ee soldeerbout van 7,50 aan ze videokaart wil gaan knoeienVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:12:
Voor EUR 7,50 heb je al een nieuwe..
Een topper net zoals ik
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Verwijderd
StoerVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 17:41:
Tja... Tweaker zonder soldeerbout = weaker... Zal wel, maar denk dat ik hier toch wel de snelste 1800+ XP heb
Verwijderd
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
[ nou ja bijna niks dan
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
En voor de gasten die moeten zeiken over "een tweaker zonder soldeerbout": Jullie mochten willen dat je zo kon tweaken als Nostra! Een van de weinige Die-Hards tussen al die wannabee tweakers
Dude, in het topic over m'n waterblok laatst had ik het ook over 'echte tweakers' tussen al de 'so-called-tweakers' en toen vond je het een flame..Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 18:58:
Nostra, kom gewoon een dagje langs.. Soldeer ik het ook nog voor je
En voor de gasten die moeten zeiken over "een tweaker zonder soldeerbout": Jullie mochten willen dat je zo kon tweaken als Nostra! Een van de weinige Die-Hards tussen al die wannabee tweakers![]()
Nostra
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]
Verwijderd
Wie zegt dat ik dit niet bedoelde als flame?SiNTeK schreef op 02 december 2002 @ 21:21:
[...]
Dude, in het topic over m'n waterblok laatst had ik het ook over 'echte tweakers' tussen al de 'so-called-tweakers' en toen vond je het een flame..
...blijf zitten waar je zit, ik kom er aan!
I reject your reality, and substitute my own.
Edit:
hmm, Antex, 15 W...
Het is een klein soldeerboutje, maar misschien is de punt net iets te groot voor je videokaart. Het is een schuin aflopende punt, ik gok iets van 3mm -> 2mm.
[ Voor 40% gewijzigd door Romeo op 02-12-2002 23:43 ]
Ook degene met de meest gesloopte CPUsVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:58:
En voor de gasten die moeten zeiken over "een tweaker zonder soldeerbout": Jullie mochten willen dat je zo kon tweaken als Nostra! Een van de weinige Die-Hards tussen al die wannabee tweakers![]()
Nostra
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
http://www.NUiPhone.nl/
stimmt, en ik heb wel een soldeerbout, maar niet van het type dat je op je videokaart los wil laten.... Niet regelbaar, te veel wattjes, beetje zonde van die videokaart._sNaRs_ schreef op 02 December 2002 @ 22:06:
Nostra geen soldeerbout?!![]()
...blijf zitten waar je zit, ik kom er aan!m-m woont toch ergens in de buurt van Groningen?
D'r is vast wel iemand die zijn l33t3 wellersysteem door NoStra kan laten gebruiken
Dank uVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:58:
Nostra
[ Voor 8% gewijzigd door -=MOL=- op 04-12-2002 10:59 ]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Merk onbekend en/maar werkt prima.
(woon in wijk De Hoogte)
Waarom niet? Ik heb mijn GF3 en mijn moederbord ook onder handen genomen met een 12 W minisoldeerboutje dat me 6 of 7 euro kostteDeadPool schreef op 02 december 2002 @ 19:10:
Ze snappen d'r nix van, met een soldeerbout van 7,50 ga je niet op je videokaart zitten, hij bedoelt waarschijnlijk een echte soldeerbout. Zoals een Weller ofzo
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Groeten uit de oosterpark