[MP3] Hoe mp3 cd maken voor DVD speler

Pagina: 1
Acties:

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Ik ben al een poosje op zoek naar een manier om een MP3 cd te maken.
Ik wil daarbij ook graag verschillende directories gebruiken. Ik heb al een CD gemaakt, waarbij ik vier Mappen heb met MP3's. Als ik deze echter in een DVD speler stop (Pioneer) geeft hij aan dat er 1 Map is en speelt hieruit MP3's af.
De andere 3 Mappen zijn onbereikbaar.

Weet iemand hoe je een CD zodanig inricht, dat je eerst uit verschillende mappen kunt kiezen?

Verwijderd

Bij mijn dvd speler, kan ik tussen de verschillende directories bladeren. heb je iets niet goed gelezen in gebruiksaanwijzing ?

Verwijderd

ik kan ook gewoon tussen de directory's browsen, ik heb een Pioneer DV-350...

En ik brand ze dus gewoon met directory op cd dus:
code:
1
2
3
4
5
Ayreon - Into teh electric castle
  CD 1
  CD 2
Deftones - Adrealine
Fear Factory DiGi Mortal

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Quitter3 schreef op 02 december 2002 @ 14:54:
Ik ben al een poosje op zoek naar een manier om een MP3 cd te maken.
Ik wil daarbij ook graag verschillende directories gebruiken. Ik heb al een CD gemaakt, waarbij ik vier Mappen heb met MP3's. Als ik deze echter in een DVD speler stop (Pioneer) geeft hij aan dat er 1 Map is en speelt hieruit MP3's af.
De andere 3 Mappen zijn onbereikbaar.

Weet iemand hoe je een CD zodanig inricht, dat je eerst uit verschillende mappen kunt kiezen?
Wat voor een pioneer DVD speler heb je?

Ik heb zelf een DV-454 en als je dan een cd met directories fikt dan ziet hij ze gewoon staan en kun je er doorheen browsen met de browser van de speler.

Je hoeft daar niks speciaals voor te doen.

• Quitter3
Het gaat om dezelfde DVD speler (Van mijn ouders). Heb een CD gemaakt met volgende verdeling:

Rolling Stones - Fourty Licks CD 1
- Fourty Licks CD 2
Bruce Springsteen
U2

Op TV zie ik nu staan: U2 folder 1/1
Hij speelt alleen U2 en verder niks. Misschien moet ik de gebruiksaanwijzing nog eens goed lezen? Zie ik iets over het hoofd?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

BaRF

bijna kerst

heb je de cd gewoon in 1 keer gemaakt? of met losse sessies/tracks ofzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Quitter3
BaRF schreef op 03 december 2002 @ 13:07:
heb je de cd gewoon in 1 keer gemaakt? of met losse sessies/tracks ofzo?
Gewoon in 1 keer

Verwijderd

tja, op je afstandsbediening zit een knop setup als je daarop drukt kan je door de directory's heen bladeren

Ik weet niet zeker of het setup is, maar hij zit iig rechtsboven de menu bedieningsknoppen

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Als je dat zo leest zou je gaan denken dat je speler niet met lange directorynamen/spatie's in directorynamen om kan gaan.
Om het zeker te weten: neem, een cdrw, brand hetzelfde erop maar dan met korte spatieloze directorynamen...

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hertog schreef op 03 December 2002 @ 14:15:
Als je dat zo leest zou je gaan denken dat je speler niet met lange directorynamen/spatie's in directorynamen om kan gaan.
Om het zeker te weten: neem, een cdrw, brand hetzelfde erop maar dan met korte spatieloze directorynamen...
ISO standaard :?

Deze plek is te koop.

Pagina: 1