Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TEMPLATE] Bug met IE4

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Lach niet.... Ik ziet nu eenmaal eventjes vast aan IE4

Maar goed als ik met IE4 naar de hoofdpagina ga krijg ik een groot aantal zwarte blokken waar normaal de MOD namen staan. En er zijn twee cellen bij gekomen die er niet horen.

En ik kan niet op de smilies hier onder drukken... :(

[edit]
Ik zie net dat de moderators er wel staan maar dat de zwarte balk naast de moderator staat.

[ Voor 16% gewijzigd door LuCarD op 02-12-2002 14:48 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het spijt me, maar we gaan niet specifiek nog voor IE4 en NS4 compatible blijven, dat klinkt hard, maar de browsers zijn wel al weer dik 5 jaar oud.

Daarnaast is het zonder windows95 te installeren niet eens mogelijk voor ons om de pagina's ermee te debuggen en het klinkt alsof ie te veel tabelcellen genereert, of om een of andere reden geen waarden erin krijgt, wellicht is het een bugje in de javascripts, dan moet je even kijken of het met de niet-Js-versie ook zo is. Maar het lijkt me vreemd, aangezien het in moderne browsers niet gebeurd.

Je hebt wel een stel verse javascript-files en css-files en niet de versies uit je cache he?

Dit topic is gesloten.