Toon posts:

kapotte Leadtek Winfast A250TD

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Leadtek Winfast A250TD, vanochtend was ik aan het werk hoorde een doffe knal en kreeg rare kleuren op mijn scherm. Kaart dood!! ;( De kaart doet niets meer. Hij is niet overclocked geweest of iets dergelijks. Alleen heb ik deze kaart op de HCC gekocht en ik ben de bon kwijt (jaja, ik ben een eikel |:( ). Heb nu een mail gestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Als zij mij niet verder kunnen helpen, zit er dan garantie van Leadtek zelf op? Ik heb hem namelijk net een week gebruikt!!

Verwijderd

Alleen zonder bonnetje kan je niet bewijzen wanneer je hem gekocht hebt ;) . Ik vind het toch verontrustend als ik zie hoe vaak mensen of geen bonnetje vragen of het zelf kwijtraken, niet erg slim natuurlijk. :+

Verwijderd

Topicstarter
Normaal bewaar ik ze altijd. Alleen in de drukte op de hcc kwijtgeraakt denk ik. Maar een kaart mag toch niet binnen 1 week stuk zijn. Er zal toch wel fabrieksgarantie op zitten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 14:18:
Normaal bewaar ik ze altijd. Alleen in de drukte op de hcc kwijtgeraakt denk ik. Maar een kaart mag toch niet binnen 1 week stuk zijn. Er zal toch wel fabrieksgarantie op zitten?
Ja meestal is het zo dat men aan het serienummer kan zien wanneer de productie datum was en sinds wanneer hij in de verkoop is. Ik denk dat dat het enige is wat je nog kan helpen. Ik zou gewoon naar Leadtek(als de winkel je niet helpt) een email schrijven en uitleggen wat er is gebeurd en dan hopen dat ze je helpen. Ik neem aan dat je de doos e.d allemaal nog hebt. Ik denk dat je een goede kans maakt bij Leadtek, dus gewoon proberen :)

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
zit er geen serial op leadtek kaartjes?
Op de doos zo.
IF REMOVED,WARRANTY IS INVALID
*serial+barcode*
zonder die sterretjes dan :)

[ Voor 0% gewijzigd door Tha_TE op 02-12-2002 15:19 . Reden: Baaaaaaa net te laat :S ik laat het maar gewoon staan :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Tha_TE schreef op 02 december 2002 @ 15:17:
zit er geen serial op leadtek kaartjes?
Op de doos zo.
IF REMOVED,WARRANTY IS INVALID
*serial+barcode*
zonder die sterretjes dan :)
Ja ik heb dat stickertje erop zitten. Kan alleen nergens op de Leadtek site iets
vinden. Heb ze vanochtend wel direct een mailtje gestuurd. Alleen nog geen reactie. Hoop dat het opgelost kan worden. Ik heb hem trouwens bij Xenon gekocht. Volgens mij is dat een goeie winkel, dus ik hoop er een beetje op dat
zij mij willen helpen.

Verwijderd

Als het een beetje bedrijf is krijg je zo een nieuwe. Mijn Herculessen zijn 4 keer in 2 maanden overleden, en ik heb gewoon 4 keer een nieuwe kaart gehad. :) Dat is pas service.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:29:
Als het een beetje bedrijf is krijg je zo een nieuwe. Mijn Herculessen zijn 4 keer in 2 maanden overleden, en ik heb gewoon 4 keer een nieuwe kaart gehad. :) Dat is pas service.
Was dat ook bij Xenon? Dat was zeker service, alleen had jij denk ik de bon nog?
Ik denk dat ik morgen even met Xenon ga bellen, als het goed is kunnen zij dus via dat serienummer achterhalen dat hij bij hun gekocht is, en aangezien die kaart nog geen jaar bestaat, denk ik dat ze me wel kunnen helpen. De doos heb ik nog en alle software en kabels zijn zelfs nog ingepakt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb even een scan gemaakt van het kaartje met de kapotte chip erop. Wie weet waar de chip voor dient??

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sleurink/klein.jpg

Klik hier voor een grotere versie

Verwijderd

Mooi zo....
je krijgt al je een beetje goed doet echt wel een nieuwe hoor...

Verwijderd

ik denk dat je gewoon naar die winkel moet gaan en een nieuwe kaart moet eisen. Zo'n dure kaart mag niet in 1 week stuk gaan

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Leadtek zou wel een enorm bagger bedrijf zijn als ze jouw geen garantie verlenen. Die kaart kan nooit ouder dan 1 jaar zijn omdat de eerste gf4's pas in maart in de winkel lagen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ligt eraan of ze via de serienummers kunnen zien of de kaart niet 'van de vrachtwagen gevallen' is. Ik denk dat dit soort bedrijven heel veel garantieaanvragen krijgen van mensen zonder bon, dus zomaar vertrouwen zullen ze het niet :)

Verwijderd

Topicstarter
De kaart is zeker niet van de vrachtwagen gevallen. Hij is pas een week oud. Ik heb goeie hoop. Ga straks Xenon even bellen.

Update: 9:17

Heb net contact gehad met Leadtek Europe. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat ze eigenlijk ook een bon nodig hebben om de verkoopdatum vast te stellen, :? (vanwaar dat dat serienr.?) toen ik heb vertelde dat die kaarten nog geen jaar in de verkoop zijn, kreeg ik geen echt antwoord. Ik moest een mail sturen met daarin mijn verhaal en het serienr. van de kaart. Ik hoop dat ze me kunnen helpen. Wat het zou toch zonde zijn om 228,- weg te gooien.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 09:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Laten we dit maar niet doen..

[ Voor 86% gewijzigd door Pollewob op 09-12-2002 17:27 ]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
wat een klotestreek zeg, ze weten toch verdomme zelf dat die kaart nog in de garantie zit.
bah :r kan hier zo boos van worden he

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:22

steveman

Comfortabel ten onder

Damn, zo'n kaart heb ik ook en ik zou ook balen als ik tegengewerkt word als ie kapot gaat dat soort dingen zuigen zo hard.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
Even een update, ik heb contact gehad met Xenon en in kan hem morgen komen omruilen. Gelukkig moest ik toch in de buurt van Enschede zijn dus ga ik even langs in de winkel. Ze moesten alleen kijken of ie morgen nog op voorraad is, anders zouden we even moeten kijken voor een andere oplossing. Maar, gelukkig lost Xenon het zo op :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 17:18:
Even een update, ik heb contact gehad met Xenon en in kan hem morgen komen omruilen. Gelukkig moest ik toch in de buurt van Enschede zijn dus ga ik even langs in de winkel. Ze moesten alleen kijken of ie morgen nog op voorraad is, anders zouden we even moeten kijken voor een andere oplossing. Maar, gelukkig lost Xenon het zo op :).
Das nou netjes, ben blij dat het opgelost wordt voor je. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 14:18:
Ik ben de bonnen kwijt van 2 cpus's en 1 reepje ram :(

Ze doen eht nog wel alle 3 :)

Verwijderd

Nou Ben blij dat het opgelost word. :Y)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Ik heb ook een A250 Ultra Turbo Diesel, de 2e ondertussen want de eerste was DOA. Ik stuurde hem direct terug naar de winkel (on-line winkel), ik was alleen vergeten de bon bij te voegen (naam en adres enzo zat er wel bij). Ik kreeg 2 dagen later een nieuwe opgestuurd, no questions asked! Of dat nu aan de goeie RMA-afhandeling van leadtek ligt of aan de betreffende winkel weet ik niet, maar fijn is het wel!

(die nieuwe werkt overigens nog steeds uitstekend)

Rookworst zonder R is ook worst.

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:16
Start ik net m'n PC op: allemaal paarse balken op het scherm :-(
Dat was mijn Leadtek GF4 Ti4400 ViVo.
Die is dus ook mooi naar z'n grootje. Gekocht bij wintelco, hopen dat die ook zo'n goede service hebben.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probleem is dus opgelost, en aangezien er verder alleen nog maar omruilervaringen worden gepost die net zo goed in de T.net shop survey kunnen gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.