blup
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
blup
tis toch wel fijn om de productiematen te weten ipv het onnauwkeurige gedoe wat ik zelf doeSimplyMe schreef op 02 December 2002 @ 14:05:
Pak een schuifmaat en meet het op zou ik zeggen
blup
Welke gaten? Bevestigingsgaten? Koelergaten?
[ Voor 145% gewijzigd door BalusC op 02-12-2002 14:28 ]
coolergatenBalusC schreef op 02 december 2002 @ 14:26:
<small>nevermind</small>
Welke gaten? Bevestigingsgaten? Koelergaten?
blup
Als je een waterblok gaat maken: gewoon opmeten met een schuifmaat, die gaten hebben genoeg speling om je waterblok te laten passen zelfs al zit er een draadeind 1/10 mm scheef.eendje schreef op 02 december 2002 @ 14:17:
[...]
tis toch wel fijn om de productiematen te weten ipv het onnauwkeurige gedoe wat ik zelf doe
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
kijk als ik het wil meten moet ik eerst m'n mobo loshalen, dan m'n cooler er af halen en dan opmeten, tis veel makkelijker als iemand hier die maten heeftDemoniac schreef op 02 December 2002 @ 14:31:
[...]
Als je een waterblok gaat maken: gewoon opmeten met een schuifmaat, die gaten hebben genoeg speling om je waterblok te laten passen zelfs al zit er een draadeind 1/10 mm scheef.
blup
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
die heb ik al doorgezocht.. blijkbaar ben ik scheef ofzo...P5ycho schreef op 02 December 2002 @ 14:36:
stille hint, zoek t ff op in de techdocs van intel. Als ik het kan, kan jij t ook.
thnxs the undertaker
[ Voor 3% gewijzigd door Bezulba op 02-12-2002 14:41 ]
blup
Verwijderd
Ergens te vinden op http://developer.intel.com
Of het plaatje van The Undertaker.
Verwijderd
Is er toevallig ook iemand die de maten weet van een geforce ti 4600 layout???
Dat zou helemaal tof wezen.