Toon posts:

Woensdag stats !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat er waarschijnlijk morgen en anders uiterlijk woensdag weer stats zijn bij D.net. http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?user=decibel<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The database is currently being backed up (using Sybase's BCP utility),
and as soon as that's finished and I've verified that the backups are
good, I'll start processing logs again. We're 5 days behind right now, so
it will probably take about a day to catch up, assuming I leave http access
turned off. I hope to have everything back to normal by Wednesday.[/quote]pppfffffffffffffffff

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, het zou eens tijd worden zeg :(

Virussen? Scan ze hier!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Eindelijk wat info van D.net. Damn, waarom laten die mensen ons toch altijd zo in spanning afwachten, geef toch eens wat meer info.

Verwijderd

Oh man, ik had de hoop al bijna opgegeven dat ik binnenkort nog stats te zien zou krijgen. Maar goed, we moeten nog minstens twee dagen wachten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Als ze de HTTP access uit laten staan betekent dit dus dat wij niet tussendoor kunnen spieken; dat wordt nog een heel rekenwerk om alles terug te rekenen naar dagelijkse stats :(

Intentionally left blank

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, maar als je dat niet uitzet duurt het nóg langer...

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ze gaan echt niet de stats van de afgelopen paar dagen OOK nog runnen hoor.

• redwing
  • Nu online
Dat doen ze dus wel. Ten eerste moet natuurlijk de history van iedereen kloppen, verder moet er berekend worden hoeveel plaatsen iedereen gestegen/gedaald is, en dit zelfde geld ook voor de teams. Om de stats dus weer up-to-date te maken draaien ze de runs van de afgelopen dagen dus gewoon, wat betekend dat als http-access aan zou staan, je alle stats van de afgelopen dagen voorbij ziet komen.

[removed]

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Die stomme sukkels hebben ook altijd wat. Ze kunnen die spullen gewoon _niet_ goed beheren. Geen fatsoenlijke backups. Nu al een downtime van 5 dagen. Dat is toch onvoorstelbaar! Ze moeten de boel daar eens goed reorganiseren.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
paar puntjes:
-organisatie bestaat voor een groot deel uit vrijwilligers.
-hardware kost geld, dat is er niet.
-software kost relatief gezien nog veeeel meer geld, dus wordt er gebruik gemaakt van licentievrije programmatuur, waar meestal geen gratis support van de maker op zit.

Dnet moet roeien met de riemen die ze hebben, en als de belasting te hoog wordt kunnen ze niet 1-2-3 een betere server neer gaan zetten.

We spend our years as a tale that is told

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Wel klote dat htp acces dan uit gaat.
Dan mag het van mij wel een dagje extra duren ik wil de stats van de afgelopen weken wel hebben.

Anders heb ik een groot gat in mijn eigen stats, en ik denk dat er nog veel meer zijn die voor zichzelf stats bijhouden.

Erg jammer dit, maar tis iig een positief bericht !

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik hoop we dat ze daar bij d.net er een beetje rekening gaan houden dat er nou massaal opgepot wordt.
Zodra ze weer up gaan met de stats, gaat anders heel d.net tegen de vlakte omdat ze de gigflush niet trekken...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 12:51 schreef anthonov het volgende:
Ik hoop we dat ze daar bij d.net er een beetje rekening gaan houden dat er nou massaal opgepot wordt.
Zodra ze weer up gaan met de stats, gaat anders heel d.net tegen de vlakte omdat ze de gigflush niet trekken...[/quote]Daar ben ik ook bang voor:(:(:(:(

• flipjevandejam
  • Laatst online: 11:27
als die boeren dan gwoon in de volgende client een klein bannertje doen......krijgen ze ook weer $$$$$$......duuhh..
ik bedoel ik heb daar geen problemen mee, we kijken hiero op GoT en op tweakers.net toch ook banners ??...daar heb ik nog noooit iemand over gehoort. :( kunnen ze eindelijk es GOEIE servers halen....tzou tijd worden :)

• squaddie
  • Laatst online: 15:49
Op zich is dat een goed idee alleen als ze te veel geld binnen halen (gezien de pageviews van de stats-pagina), hebben ze een probleem. Ze zijn namelijk een non-profit organisatie en die mag geen winst maken.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
MMM ik weet zeker dat microsoft wel ff met software wil sponsoren hadden ze tenminste een fatsoenlijke database gehad met een fatsoenlijk backupsysteem

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Gratis software van M$? Ermm denk ut niet. Maar misschien moet JIJ dan maar een meeltje sturen :) misschien dat ze het DAN doen ;)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het zal een keer tijd worden. Je zou in dit soort situaties toch bijna je redundante PII-400 opsturen. :(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• flipjevandejam
  • Laatst online: 11:27
als je hem toch redunant vind...mail me maar ff op sjoerdreclame@hotmail.com en ik kom hem zelfs ophalen ;) :D :D
nee, maarre dis echt te gek voor woorden, als je bijv op hun site komt denk je :
"nou das nog best een goed georganiseerde groep mensen daaro", nou het is dus een goed georganiseerde CHAOS/BENDE/TROEP daro :( :( :( en dat van M$ is helemaal ook nie zo'n slecht idee, die stoppen in de raarste dingen geld dus waarom niet hierin, en winst zullen ze vast nog wel ff nie maken bij D.net want na GOEDE mensen en servers te hebben aangeschaft kunnen ze vast wel wat geld gebruiken. :!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

effe wat realisme en tevens een waarschuwing!

heel de rc5wereld weet nu dat er woensdag weer stats zouden kunnen zijn en gaan dus morgen en overmorgen massaal weer aan dde flush.. ben bang dat dnet dan weer een aantal daagjes platgaat.. want dit wordt een MF die niet alleen bij DPC vandaan komt..

ik zou zeggen hou hier rekening mee en flush niet alles van de afgelopen week zo snel mogelijk, maar wacht een aantal dagen, dan zal het ook nog veel zijn maar is het in ieder geval wat versnippert en kan dnet het beter aan.. ik wil niet nog een week zonder stats

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

werd tijd zeg....volgens mij stonden we in de tussentijd wel Nr 1!

specs | 3360wP met SE3000

Pagina: 1